eranro Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Hvis de var laget av ultrasmarte aliens ville de ha funnet en kommunikasjonsmåte vi villa ha forstått. 6904295[/snapback] Du prøver å være så logisk, men akkurat den^ logikken skjønner jeg ikke. Særlig når jeg har prøvd å påpeke "farligheten" med kommunikasjon med andre vesener. Endret 20. september 2006 av eranro Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ifølge dere har dette foregått i minst 300 år, på denne tiden må de da ha utviklet litt forståelse for vår kommunikasjonsmåter. Og hvis det er så utrolig farlig, hvorfor gjør de det, og hvorfor går ikke dere "troende" amok? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 tenk deg at du skal prøve å lære en hel maurtue men maur å lese! hva ville du ha gjort? hmm... kanskje det er sånn disse vesnene ser på oss? som laverestående og dumme... det er nok ikke så lett for dem heller gitt Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Tja, som sagt, hvis de har holdt på i flere hundre år burde de ha lært litt. Men hvorfor diskutere det i det hele tatt? Alle vet at det er tull, det er leprechauns, ikke aliens. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 jepp, stemmer... det er de små dvergene med gullgrytene jeg har skifta religion jeg nå Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hvis vi antar at det er utenomjordiske vesener som har laget disse sirklene, så antar vi at de har forstått seg på romreise over veldig lange distanser. Dette krever enten en tålmodighet vi ikke har sett makan til eller en utnyttelse av ormhull, noe vi akkurat forstår oss på. Vi må derfor anta at denne rasen ligger noen lysår foran oss når det gjelder romfart og de fleste andre teknologier. Vi snakker vesener med mye større forståelse for hva som skjer i universet enn det vi har. Sammenlignet med disse kunnskapene, så er disse sirklene (som ikke er vanskeligere enn en 14-åring kunne tegnet med passer og god tid) rimelig patetiske? Hvorfor reise så langt (så vidt vi vet er det snakk om minimum 4 lysår) for å gjøre tilsvarende å pisse navnet sitt i snøen? En slik rase ville ganske fort lært seg engelsk, og klart å kommunisere med oss og skrevet disse beskjedene i klartekst. Jeg har veldig vanskelig for å tro at denne fremmede rasen reiste helt til vårt lille solsystem uten et formål, men heller valgte å være universets "taggere". Lenke til kommentar
eranro Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg har veldig vanskelig for å tro at denne fremmede rasen reiste helt til vårt lille solsystem uten et formål, men heller valgte å være universets "taggere". 6905994[/snapback] Hvem har sagt at de har REIST hit? Og, jeg vil gjerne vite hva DU synes de skulle ha gjort i stedenfor å "tagge"... Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 de har ytdeligvis lært seg engelsk http://www.zetetique.ldh.org/images/crop/cropETb.jpg det runde du ser i hjørnet er inneholder faktisk en beskjed i 8 bits... det står: Beware the bearers of FALSE gifts & their BROKEN PROMISES.Much PAIN but still time.BELIEVE. There is GOOD out there.We oppose DECEPTION.COnduit CLOSING, ^dette er akkurat det som stod i beskjeden! riktig helt ned til 1byte (et tegn) Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Selvfølgelig er det fakta at kornsirklene er ekte, det kan vi alle være enig om trur jeg. Men om at de ikke er lagd av mennesker er jeg veldig skeptisk til. de har ytdeligvis lært seg engelsk http://www.zetetique.ldh.org/images/crop/cropETb.jpg det runde du ser i hjørnet er inneholder faktisk en beskjed i 8 bits... det står: Beware the bearers of FALSE gifts & their BROKEN PROMISES.Much PAIN but still time.BELIEVE. There is GOOD out there.We oppose DECEPTION.COnduit CLOSING, ^dette er akkurat det som stod i beskjeden! riktig helt ned til 1byte (et tegn) 6906394[/snapback] Mennesker klarer ikke å kommunisere ved hjelp av 8 bits? Endret 21. september 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 De gjør jo det, binær-koder er jo basert på 8bit hvis jeg ikke tar helt feil? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 De gjør jo det, binær-koder er jo basert på 8bit hvis jeg ikke tar helt feil? 6906846[/snapback] jepp stemmer det var en britisk ekspert på kornsikler som tydet den faktisk Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Sjangsene er jo jævla store for at eventuelle aliens avbilder seg selv ved hjelp av kornsirkler, og helt tilfeldig så ligner de pinadø akkurat på slike romvesener vi har i samtlige aliens filmer laget i hollywood.... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hvem har sagt at de har REIST hit? Hæ? Hvordan skal de ellers komme seg hit? Og, jeg vil gjerne vite hva DU synes de skulle ha gjort i stedenfor å "tagge"... 6906060[/snapback] Noe konstruktivt og/eller belærende. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Sjangsene er jo jævla store for at eventuelle aliens avbilder seg selv ved hjelp av kornsirkler, og helt tilfeldig så ligner de pinadø akkurat på slike romvesener vi har i samtlige aliens filmer laget i hollywood.... 6907363[/snapback] ja, hvorfor ikke?? det er kanskje en grunn til at vi tenker opp at de ser sånn ut hehe... det er jo mange som har sakt at de har møtt dem, enelte påstår også å ha hatt forhold medd disse utenomjordiske vesnene Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Herre jemini, er du seriøst så lite intelligent som du fremstår her? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Herre jemini, er du seriøst så lite intelligent som du fremstår her? 6908171[/snapback] hva mener du? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) http://www.stevequayle.com/News.alert/Crop...bwood2002.3.jpg det er jo entusiaster som holder på med dette emnet og det finnes mange videoer der ute, bøker, så for å bli belyst på saken så kan det være en ide å gå igjennom noe av det før en tillater seg å vite alt, og godta at en ikke vet alt. Hvorfor reiser ikke religiøse til u-land of flagger korset sånn helt uten videre? Er det tryggt? Verdi på olje og gass, religions konflikter, maktbalanse, økonomiske interesser, krigsstemning rundt omkring, utallige konflikter. Det å gjøre vondt verre. Det ble sagt når mennesket kunne tyde kornsirkler så er det et skritt nærmere for kontakt med en annen rase, litt svarting, kkk og nazi. Endret 21. september 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 http://www.stevequayle.com/News.alert/Crop...bwood2002.3.jpg det er jo entusiaster som holder på med dette emnet og det finnes mange videoer der ute, bøker, så for å bli belyst på saken så kan det være en ide å gå igjennom noe av det før en tillater seg å vite alt, og godta at en ikke vet alt. 6908711[/snapback] Jeg har den fulle rett til å si at jeg personlig er 100 % sikker på at slikt er laget av mennesker, som noen sier så er det høyst usannsynlig at aliens prøver å kommunisere med oss på den metoden, tviler også på at folk blir fanget av aliens og forsket på. Der jeg bor er det en fyr som påstår at han har blitt bortført av aliens, han er ikke riktig, har heller aldri vert det Og jeg har full rett til å tro det Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) http://www.stevequayle.com/News.alert/Crop...bwood2002.3.jpg det er jo entusiaster som holder på med dette emnet og det finnes mange videoer der ute, bøker, så for å bli belyst på saken så kan det være en ide å gå igjennom noe av det før en tillater seg å vite alt, og godta at en ikke vet alt. 6908711[/snapback] Jeg har den fulle rett til å si at jeg personlig er 100 % sikker på at slikt er laget av mennesker, som noen sier så er det høyst usannsynlig at aliens prøver å kommunisere med oss på den metoden, tviler også på at folk blir fanget av aliens og forsket på. Der jeg bor er det en fyr som påstår at han har blitt bortført av aliens, han er ikke riktig, har heller aldri vert det Og jeg har full rett til å tro det 6908761[/snapback] kansje det, hadde du blitt bortført av aliens, eller forsåvidt naboen din i aliens kostyme og du var blitt matet med lsd, så hadde du også slitt, og kansje prøvt å snakket om det, der du aldri kom ned igjen fordi det var en sterk dose. Hva en annen tror har vel ingen betydning for en som kansje har opplevd noe. eneste problemet jeg ser at det de færeste våger å si de ikke vet. Det fullt mulig å være galen å kjøre bil, som det er å være frisk å kjøre bil. universet er stort og vi som sitter med en pc finner sikkert ut svært lite med tiden, kansje litt plagsomt når en skulle gjerne vist litt. Ser ikke problemet ved å gå igjennom noen teorier, istedenfor å leke allvitende. Endret 21. september 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
eranro Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 http://www.stevequayle.com/News.alert/Crop...bwood2002.3.jpg det er jo entusiaster som holder på med dette emnet og det finnes mange videoer der ute, bøker, så for å bli belyst på saken så kan det være en ide å gå igjennom noe av det før en tillater seg å vite alt, og godta at en ikke vet alt. 6908711[/snapback] Jeg har den fulle rett til å si at jeg personlig er 100 % sikker på at slikt er laget av mennesker, som noen sier så er det høyst usannsynlig at aliens prøver å kommunisere med oss på den metoden, tviler også på at folk blir fanget av aliens og forsket på. Der jeg bor er det en fyr som påstår at han har blitt bortført av aliens, han er ikke riktig, har heller aldri vert det Og jeg har full rett til å tro det 6908761[/snapback] Er det noen som har nektet deg aa tro det? Hvem har sagt at de har REIST hit? Hæ? Hvordan skal de ellers komme seg hit? Sier du at de gaar rundt paa kloden vaar og lager disse kornsirklene? Hehe... Dersom disse kornsirklene er laget av utenomjordisk liv, saa kan det godt vaere at disse "folka" sitter laaaaangt unna og sender disse kornsirklene via rommet - slik at de ikke trenger reise selv! Og hvem sier at det ikke er belaerende eller konstruktivt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå