Gå til innhold

Kornsirkler, fleip eller fakta?

Hotel Papa

Anbefalte innlegg

2. Bøye tid og rom.

6896957[/snapback]

ja, hvorfor ikke?? se for det universet som en pannekake, hvis du bretter pannekaken er det jo fremdeles en pannekake, men det er mye kortere fra side til side nå ;) kanskje universet er bøyd?? ;) ikke vet jeg, men det er spennende å tenke på det hverfall

6897025[/snapback]

Ja, la oss nå si at de klarer det, da bør de også kunne kontakte oss på skikkelig vis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

2. Bøye tid og rom.

6896957[/snapback]

ja, hvorfor ikke?? se for det universet som en pannekake, hvis du bretter pannekaken er det jo fremdeles en pannekake, men det er mye kortere fra side til side nå ;) kanskje universet er bøyd?? ;) ikke vet jeg, men det er spennende å tenke på det hverfall

6897025[/snapback]

Ja, la oss nå si at de klarer det, da bør de også kunne kontakte oss på skikkelig vis.

6897081[/snapback]

Kanskje de velger å kontakte oss utifra deres forståelse av vår evne til mottak. What if: Vi er bare som maur i deres øyne å forstå, kanskje de slenger ned en "pinne" i "maurtuen" for å se hvordan vi reagerer ... what if and so on .... Hvorfor er det så farlig å være "ufornuftig"?, er det ikke fantasien som beveger oss fremover? Hvis jeg beviser for deg at "dette" klarer ikke du basert på mine logiske vurderinger, hvor meget skal du tro på meg?

Lenke til kommentar
Og det er ikke en eller annen kar som har laget de bildene på photoshop? :p

6895444[/snapback]

seriøst!! pliis a... ikke spill dummere enn du egentlig er!

6895477[/snapback]

Sjerp deg, sånne kommentarer er unødvendige!

Som du ser på det nederste bildet der, som forøvrig er en veldig kjent kornsirkel som heter Milkhill Circle elns. Bare for å ta litt fakta så består den av rundt 400 sirkler og er omtrent 350m i diameter..

Det bildet som er postet der (av meg, et dårlig et) så kan du se at det ikke er traktor spor i mellom sirklene, altså der det ikke er sirkler.. Det tyder på at det bildet kan være manipulert, du kan jo også se at han har lagt på litt effekter..

Men at alle som er sånn er manipulert vet jeg ikke, leste bare litt om akkurat det bildet der..

Btw, på det bildet under der.. Se i midten, hvis du ser den lille svarte prikken så er det et menneske... Sier bare litt om størrelsen

Her er et bedre bilde:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

bigonefull.jpg

6895555[/snapback]

Se nøye på "linjene" som går på tvers i bildet. Tegnene ("kornsirklene") dekker dem ikke helt, bare svakt. Så jeg tror ikke dette bildet stammer helt fra en annen planet?

Endret av Leptox
Lenke til kommentar

6897025[/snapback]

Blasphemer!

Universet en pannekake?

Du vet at det er sykt å i det hele tatt tenke noe slikt, Knut Jørgen Rød Ødegård hadde skammet seg over deg

knut-jorgen.gif

Lenke til kommentar

2. Bøye tid og rom.

6896957[/snapback]

6897025[/snapback]

6897081[/snapback]

HALLO! det er jo faktisk det de gjør, via kornsirkler ;)

Lenke til kommentar

6897025[/snapback]

Blasphemer!

Universet en pannekake?

Du vet at det er sykt å i det hele tatt tenke noe slikt, Knut Jørgen Rød Ødegård hadde skammet seg over deg

knut-jorgen.gif

6899284[/snapback]

hehe, kjære mr. Røed Ødegård er vel ikke fasiten?? ;)

Lenke til kommentar
HALLO! det er jo faktisk det de gjør, via kornsirkler ;)

6900018[/snapback]

Tydeligvis ikke, siden ingen skjønner hva de betyr (noe som jo ikke er så rart, siden mennesker har leget dem).

6900721[/snapback]

Ehh burde det ikke være omvendt?

At vi skjønner det vi lager selv, men ikke skjønner noe det en, i dette tilfellet, utenomjordisk rase, lager?

Lenke til kommentar
Ehh burde det ikke være omvendt?

At vi skjønner det vi lager selv, men ikke skjønner noe det en, i dette tilfellet, utenomjordisk rase, lager?

6901563[/snapback]

Nei, fordi det er ikke meningen at det skal bety noe.

6901586[/snapback]

Og hvorfor skulle det ikke bety noe?

6901690[/snapback]

Fordi de er bare pene. De er som jenter; pene å se på men utydelige og ubrukelige.

Lenke til kommentar
Og hvorfor skulle det ikke bety noe?

6901690[/snapback]

Fordi de er laget av mennesker, og hvis de hadde en betydning ville vi ha skjønt det.

6902091[/snapback]

så du er så smart at du skjønner ALT som er en baktanke ved? WOOW kuult! du burde tenke på en jobb i CIA eller noe :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...