Gå til innhold

Kornsirkler, fleip eller fakta?

Hotel Papa

Anbefalte innlegg

Og VI har ikke teknologi nok til å utforske universet. Hvorfor? Fordi det blir satset mye mer penger på innadvente konflikter.

6894855[/snapback]

Ja. Hvis det hadde vært satset på romforskning hadde vi vært langt ute i rommet allerede..

..eller ikke.

Som jeg skrev i et tidligere innlegg er det mange som ikke forstår hvor utrolig store avstander det er snakk om her. Det er selvsagt derfor det er stor sjanse for at det er intelligent liv der ute - fordi det er så stort og så mange muligheter. Men det nærmeste solsystemet er mange lysår unna. Det betyr at selv om vi kunne reist i lysets hastighet hadde vi brukt flere år på å nå det nærmeste solsystemet. Og der ville sjansene for å finne intelligent liv vært eksepsjonelt små.

Men å reise i lysets hastighet er selvsagt ikke mulig. Og hvis det hadde vært mulig ville tiden utenfor romskipet gått ufattelig raskt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja, ifølge kilder så har det vært beretninger om merklige formasjoner i åkre helt tilbake til 1600-1700 tallet...

Syns det er litt rart at med en gang folk snakker om noe som ikke kan forklares, så må det med en gang være grønne menn og aliens..

6894655[/snapback]

Det var en fortelling (som du har snakket om tidligere her), som hvis man drar den veldig langt kan kalles en kornsirkel. Ellers har det vel vært ganske stille fra den kanten før 70-tallet?

6894718[/snapback]

Litt før da.. :p

Besteforeldre på landsbygda i England forteller at de lekte i dem som barn. Under annen verdenskrig trodde engelske flygere de stammet fra hemmelige tyske våpen. Tyske flygere trodde de stammet fra engelskmennene.
Lenke til kommentar
Og VI har ikke teknologi nok til å utforske universet. Hvorfor? Fordi det blir satset mye mer penger på innadvente konflikter.

Og de med makt, VET at det bare er penger å tape i romforskning - og penger og hente innen våpenindustri. Derfor driter de i romforskning. = mer og mer innadvent!

6894855[/snapback]

Tullball.

The National Aeronautics and Space Administration (NASA) is an agency of the United States Government, responsible for the nation's public space program. Established on July 29, 1958 by the National Aeronautics and Space Act,[1], its annual funding amounts to $16 billion.

6894917[/snapback]

Ehm.. Jeg mener at mitt argument fremdeles er godt.

Hvis vi skal snakke om USA:

Total Military Funding $441.6 Billion

Lenke til kommentar
Besteforeldre på landsbygda i England forteller at de lekte i dem som barn.

6895157[/snapback]

Denne kjøper jeg ikke. Alle forstår jo at de ville blitt større oppstyr om dette før enn nå.

6895396[/snapback]

Vell, det kan hende at det også har vært det... Dessuten hørte ting som helikopter til sjeldenheten, så er det ikke sikkert de fikk til å se de "ovenifra"..

Folk var kanskje også så redd for å nevne det da det kunne ha et negativt utfall(trodde de), de var jo ganske overtroiske på den tid..

Lenke til kommentar
Greit. Man kan gjerne tro på annet liv i verdensrommet, men de lager ikke kornsirkler hos oss. Det blir for dumt.

hvorfor ikke? hvis de bare hadde kommet hadde vi kalt det at de "invaderte jorden" og blitt helt ville, og angrepet dem med alle militære styrker vi har osv.

så jeg tror de prøver en form for "snill kommunikasjon"

de har vel sett på oss såpass mye at de skjønner at vi ville blitt paniske av en "alien-innvasjon" ;)

Lenke til kommentar
Besteforeldre på landsbygda i England forteller at de lekte i dem som barn.

6895157[/snapback]

Denne kjøper jeg ikke. Alle forstår jo at de ville blitt større oppstyr om dette før enn nå.

6895396[/snapback]

hvorfor i all bestefars bukseseler skulle det bli større oppstyr om det får enn nå? de sier jo også på filmen at kornsirkler har blitt mye mer dramatiske de siste 10-15årene... mye større og spektakulære mønstre så det er ikke sikkert de tenkte så mye på det da??

Lenke til kommentar
Ja, alle kornsirkler i verden er faktisk photoshop. Det finnes ikke, en steinrik kar betaler folk for å påstå at de var der så han kan få distribuert sine bilder verden over.  :whistle:. Men ikke si til noen at jeg skrev dette ...

6895524[/snapback]

stemmer det vettu ;) jeg skal ikke sladre

Lenke til kommentar
Og det er ikke en eller annen kar som har laget de bildene på photoshop? :p

6895444[/snapback]

seriøst!! pliis a... ikke spill dummere enn du egentlig er!

6895477[/snapback]

Sjerp deg, sånne kommentarer er unødvendige!

Som du ser på det nederste bildet der, som forøvrig er en veldig kjent kornsirkel som heter Milkhill Circle elns. Bare for å ta litt fakta så består den av rundt 400 sirkler og er omtrent 350m i diameter..

Det bildet som er postet der (av meg, et dårlig et) så kan du se at det ikke er traktor spor i mellom sirklene, altså der det ikke er sirkler.. Det tyder på at det bildet kan være manipulert, du kan jo også se at han har lagt på litt effekter..

Men at alle som er sånn er manipulert vet jeg ikke, leste bare litt om akkurat det bildet der..

Btw, på det bildet under der.. Se i midten, hvis du ser den lille svarte prikken så er det et menneske... Sier bare litt om størrelsen

Her er et bedre bilde:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

bigonefull.jpg
Endret av EvenruD
Lenke til kommentar

Det er ikke aliens som lager disse kornsirklene. Grunnen til at de aller fleste dukker opp i England og omegn er ikke tilfeldig. LEPRECHAUNS! Noen har stjålet gullet deres, og dette er deres måte å fortelle oss at de vil ha det tilbake. Helt klart. Kan dere MOTBEVISE DETTE??

Forresten...hvor mange kornsirkler dukker opp i øst-Europa? Myyyyyye mer åkre der jo. Må jo være kornsirkel-Mekka for aliens og/eller leprechauns. Rart det der.

Lenke til kommentar
Det er ikke aliens som lager disse kornsirklene. Grunnen til at de aller fleste dukker opp i England og omegn er ikke tilfeldig. LEPRECHAUNS! Noen har stjålet gullet deres, og dette er deres måte å fortelle oss at de vil ha det tilbake. Helt klart. Kan dere MOTBEVISE DETTE??

Forresten...hvor mange kornsirkler dukker opp i øst-Europa? Myyyyyye mer åkre der jo. Må jo være kornsirkel-Mekka for aliens og/eller leprechauns. Rart det der.

6895694[/snapback]

LEPRECHAUNS?? hva er det? aldri hørt om før :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...