Gjest Yoshi Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Du svarte ikke på spørsmålet. Hvorfor lager de slemme grønne mennene tøffere sirkler i England enn i Norge? 6889462[/snapback] Befolkningen er så stor at den lille prosentavdelingen av arbeidsløse raringer som finner på å gjøre sånt plutselig blir mer enn en halv person. Lenke til kommentar
eranro Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg er overrasket over hvor mange det er som nekter plent å i det hele tatt tenke litt over dette her. Selv om det er én side som gir dere all informasjon om hvordan dere lager kornsirkler, og hvor de viser alle kornsirklene de tidligere har laget, så er det fremdeles ubesvarte spørsmål med kornsirkler. Det er dét som er det spennende med det. Det enkleste er å IKKE tro på annet intelligent liv i universet, fordi det gjør at vi mennesker fremdeles er øverst på rang-stigen. Og det får vår jordklode til å fortsette vår innadvente holdning. Det vanskelige begynner dersom vi faktisk HADDE funnet bevis på utenomjordisk intelligent liv. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg er overrasket over hvor mange det er som nekter plent å i det hele tatt tenke litt over dette her. Selv om det er én side som gir dere all informasjon om hvordan dere lager kornsirkler, og hvor de viser alle kornsirklene de tidligere har laget, så er det fremdeles ubesvarte spørsmål med kornsirkler. Det er dét som er det spennende med det. Det enkleste er å IKKE tro på annet intelligent liv i universet, fordi det gjør at vi mennesker fremdeles er øverst på rang-stigen. Og det får vår jordklode til å fortsette vår innadvente holdning. Det vanskelige begynner dersom vi faktisk HADDE funnet bevis på utenomjordisk intelligent liv. 6889954[/snapback] Jeg har ikke tatt stilling til om det finnes intelligent liv andre plasser i universet, rett og slett fordi jeg ikke har peiling. Men, hvis det finnes - hvorfor i inste Svartehavet skulle denne rasen med sin ufattelige teknologi lage SIRKLER i KORNÅKRER? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Jeg er overrasket over hvor mange det er som nekter plent å i det hele tatt tenke litt over dette her. Selv om det er én side som gir dere all informasjon om hvordan dere lager kornsirkler, og hvor de viser alle kornsirklene de tidligere har laget, så er det fremdeles ubesvarte spørsmål med kornsirkler. Det er dét som er det spennende med det. Det enkleste er å IKKE tro på annet intelligent liv i universet, fordi det gjør at vi mennesker fremdeles er øverst på rang-stigen. Og det får vår jordklode til å fortsette vår innadvente holdning. Det vanskelige begynner dersom vi faktisk HADDE funnet bevis på utenomjordisk intelligent liv. 6889954[/snapback] Jeg har ikke tatt stilling til om det finnes intelligent liv andre plasser i universet, rett og slett fordi jeg ikke har peiling. Men, hvis det finnes - hvorfor i inste Svartehavet skulle denne rasen med sin ufattelige teknologi lage SIRKLER i KORNÅKRER? 6890252[/snapback] Det var jo en melding som kom, den sa et eller annet om "vokt dere, enden er nær" elns.. husker ikke, anyway var litt creepy... Men hvorfor skulle de ikke? kanskje det er måten de kommuniserer på? Det er så mye ubesvarte spørsmål rundt dette temaet, mulig det kommer et svar i en fjern framtid? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg er overrasket over hvor mange det er som nekter plent å i det hele tatt tenke litt over dette her. Selv om det er én side som gir dere all informasjon om hvordan dere lager kornsirkler, og hvor de viser alle kornsirklene de tidligere har laget, så er det fremdeles ubesvarte spørsmål med kornsirkler. Det er dét som er det spennende med det. Det enkleste er å IKKE tro på annet intelligent liv i universet, fordi det gjør at vi mennesker fremdeles er øverst på rang-stigen. Og det får vår jordklode til å fortsette vår innadvente holdning. Det vanskelige begynner dersom vi faktisk HADDE funnet bevis på utenomjordisk intelligent liv. 6889954[/snapback] Jeg har ikke tatt stilling til om det finnes intelligent liv andre plasser i universet, rett og slett fordi jeg ikke har peiling. Men, hvis det finnes - hvorfor i inste Svartehavet skulle denne rasen med sin ufattelige teknologi lage SIRKLER i KORNÅKRER? 6890252[/snapback] Aner ikke hvorfor aliens lager sirkler i kornåkre, nesten like lite som jeg forstår hvorfor mennesker sitter å studerer maur. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Det er det vel ingen som vet... Akkurat som at ingen vet hvorfor kornene har en tendens til å strekke seg, opptil flere centimeter, samt leddene i stilken "eksploderer" pga det man tror er heftig varmeutvikling.. 6889574[/snapback] Ehh, spørsmål ang disse bildene du viser til. Jeg har aldri sett andre bilder enn dette. Så så langt jeg veit så har dette bare skjedd en gang. Det er greit at det har skjedd noe rart med de stilkene, men skjer dette på hver eneste kornsirkel? Og hvis dette er en slags fasit på ekte sirkler, hvorfor ikke sjekke sirklene opp mot denne hver gang? ang grunnen til at du blir jagd bort av ilsinte bønder og politi, vel bonden har akkurat fått ødelagt korn for kanskje mange tusen kroner. Og han vil ikke ha et hav av mennesker løpende ut på åkeren sin slik at enda mer blir ødelagt. Kanskje derfor han også har prata med politiet, slik at folk holder seg unna åkeren hans. Hvis du skal gå på åkeren til en bonde så skal du spørre veldig pent. Og får du et nei, så må du ikke finne på å gå ut på den. det er som å tråkke i sunn pengene hans... Lenke til kommentar
eranro Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg er overrasket over hvor mange det er som nekter plent å i det hele tatt tenke litt over dette her. Selv om det er én side som gir dere all informasjon om hvordan dere lager kornsirkler, og hvor de viser alle kornsirklene de tidligere har laget, så er det fremdeles ubesvarte spørsmål med kornsirkler. Det er dét som er det spennende med det. Det enkleste er å IKKE tro på annet intelligent liv i universet, fordi det gjør at vi mennesker fremdeles er øverst på rang-stigen. Og det får vår jordklode til å fortsette vår innadvente holdning. Det vanskelige begynner dersom vi faktisk HADDE funnet bevis på utenomjordisk intelligent liv. 6889954[/snapback] Jeg har ikke tatt stilling til om det finnes intelligent liv andre plasser i universet, rett og slett fordi jeg ikke har peiling. Men, hvis det finnes - hvorfor i inste Svartehavet skulle denne rasen med sin ufattelige teknologi lage SIRKLER i KORNÅKRER? 6890252[/snapback] Vel, som jeg prøvde å få frem i min forrige post... Verden vår ville endret seg UTROLIG fantastisk mye om romvesen hadde åpenbart seg for oss i en tredjegrads kontakt med dem. Tenk litt på det. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Det er det vel ingen som vet... Akkurat som at ingen vet hvorfor kornene har en tendens til å strekke seg, opptil flere centimeter, samt leddene i stilken "eksploderer" pga det man tror er heftig varmeutvikling.. 6889574[/snapback] Ehh, spørsmål ang disse bildene du viser til. Jeg har aldri sett andre bilder enn dette. Så så langt jeg veit så har dette bare skjedd en gang. Det er greit at det har skjedd noe rart med de stilkene, men skjer dette på hver eneste kornsirkel? Og hvis dette er en slags fasit på ekte sirkler, hvorfor ikke sjekke sirklene opp mot denne hver gang? ang grunnen til at du blir jagd bort av ilsinte bønder og politi, vel bonden har akkurat fått ødelagt korn for kanskje mange tusen kroner. Og han vil ikke ha et hav av mennesker løpende ut på åkeren sin slik at enda mer blir ødelagt. Kanskje derfor han også har prata med politiet, slik at folk holder seg unna åkeren hans. Hvis du skal gå på åkeren til en bonde så skal du spørre veldig pent. Og får du et nei, så må du ikke finne på å gå ut på den. det er som å tråkke i sunn pengene hans... 6890398[/snapback] Les på siden der, så kan du blant annet lese at det i Usa har vært militære grupper som har ankommet kornsirkler før private personer og nektet adgang. De har da sakt at de er en spesiell etteretnings gruppe elns som har spesialisert seg på kornsirkler. Det er også personer som forteller om militære helikoptre som så og si har jaget dem bort fra området.. Ang de bildene der, så utifra det han sier på dokumentaren så er det et av kjennetegnene på at det er en ekte kornsirkel, det også at kornene er bøyd helt perfekt ned mot bakken, ikke brukket i enden eller noe... Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 jeg må inrømme at jeg syns det er litt patetisk å si at det er "abeidsløse tullinger" eller hva du kalte det lenger opp på siden om lager disse sirklene... hvis du påstår det i fullt alvor, kan du ikke ha mer kunnskap om kornsirkler enn det du har sett på signs! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 jeg må inrømme at jeg syns det er litt patetisk å si at det er "abeidsløse tullinger" eller hva du kalte det lenger opp på siden om lager disse sirklene... hvis du påstår det i fullt alvor, kan du ikke ha mer kunnskap om kornsirkler enn det du har sett på signs! 6890696[/snapback] Blir det samme som å overbevise dypt religiøse folk om at Jesus var homo da... Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 nei... blir forskjell... jesus var faktisk homo XD Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Greit. Man kan gjerne tro på annet liv i verdensrommet, men de lager ikke kornsirkler hos oss. Det blir for dumt. Har sett flere dokumentarer om temaet, og den store fellesnevneren er raringer som tror på dette. Som nevnt i tråden, hvorfor skjer dette i større grad noen steder enn andre? Hvorfor er det et nytt fenomen? Bestemte aliens seg for å lage kornsirkler som det første de gjorde når de kom til jorden? På flere av dokumentarene var det forskere på temaet som hevdet hardnakket at de som var falske var lette å skille fra de som var "ekte". Dette ble de etterhvert testet på, og strøk miserabelt. De klarte ikke å skille på de i det hele tatt. Mange av de største og virkelig "ekte" sirklene har jo folk tatt æren for i etterkant, med video av at de lager sirkelen. Mennesket har en stor trang til å tro på ting, å bruker fantasien flittig. Det er derfor vi ikke en (eller ingen?) religion på jorden, men uttalige. Den diskusjonen gidder jeg ikke ta, bare så det er sagt. Før trodde mennesker på tusser, troll, alver og lignende. Etterhvert sluttet vi å tro på dette. Samtidig begynte vi å tro på romvesener og UFO'er. Tilfeldig? Neppe? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Sier du at på alle de milliardene av planeter der ure så finnes det ikke noe som helst annet intelligent liv enn oss? ikke kødd a Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Han skriver da vitterlig ikke det? Han bare påpeket at sannsynligheten for at aliens vil lage kornsirkler på jorden er omtrent ikke tilstede. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hehe, nei. Jeg tror på liv utenfor jorden jeg. Om det er intelligent skal jeg ikke uttale meg om... Skulle egentlig ta med det, men gikk meg visst hus forbi. Det jeg ikke tror på er UFO'er som lager kornsirkler. Uansett, intelligent liv eller ei, jeg tror de har bedre ting å ta seg til. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Greit. Man kan gjerne tro på annet liv i verdensrommet, men de lager ikke kornsirkler hos oss. Det blir for dumt. Har sett flere dokumentarer om temaet, og den store fellesnevneren er raringer som tror på dette. Som nevnt i tråden, hvorfor skjer dette i større grad noen steder enn andre? Hvorfor er det et nytt fenomen? Bestemte aliens seg for å lage kornsirkler som det første de gjorde når de kom til jorden? 6893429[/snapback] Tja, ifølge kilder så har det vært beretninger om merklige formasjoner i åkre helt tilbake til 1600-1700 tallet... Syns det er litt rart at med en gang folk snakker om noe som ikke kan forklares, så må det med en gang være grønne menn og aliens.. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Tja, ifølge kilder så har det vært beretninger om merklige formasjoner i åkre helt tilbake til 1600-1700 tallet...Syns det er litt rart at med en gang folk snakker om noe som ikke kan forklares, så må det med en gang være grønne menn og aliens.. 6894655[/snapback] men tenk om det er grønne menn og aliens you never knows. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Tja, ifølge kilder så har det vært beretninger om merklige formasjoner i åkre helt tilbake til 1600-1700 tallet...Syns det er litt rart at med en gang folk snakker om noe som ikke kan forklares, så må det med en gang være grønne menn og aliens.. 6894655[/snapback] Det var en fortelling (som du har snakket om tidligere her), som hvis man drar den veldig langt kan kalles en kornsirkel. Ellers har det vel vært ganske stille fra den kanten før 70-tallet? Lenke til kommentar
eranro Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Greit. Man kan gjerne tro på annet liv i verdensrommet.... Før trodde mennesker på tusser, troll, alver og lignende. Etterhvert sluttet vi å tro på dette. Samtidig begynte vi å tro på romvesener og UFO'er. Tilfeldig? Neppe? 6893429[/snapback] Er det "fantasi" nå og tro på at det finnes intelligent liv i vårt univers? Etter all sannsynlighet ER det liv andre steder enn her på jorda. Intelligent liv vet vi absolutt ingenting om. Hvorfor? Fordi de ikke har møtt oss, fordi de ikke har sagt hallo! Og VI har ikke teknologi nok til å utforske universet. Hvorfor? Fordi det blir satset mye mer penger på innadvente konflikter. Og de med makt, VET at det bare er penger å tape i romforskning - og penger og hente innen våpenindustri. Derfor driter de i romforskning. = mer og mer innadvent! Jeg gjentar også; vår verden ville ikke taklet å hatt en komplett annen livsform - som også er mye mer intelligent enn oss - plutselig komme ned til oss og sagt "Hallo, her er vi!". All verdens religioner ville gått bananas på dagen. Endret 19. september 2006 av eranro Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Og VI har ikke teknologi nok til å utforske universet. Hvorfor? Fordi det blir satset mye mer penger på innadvente konflikter.Og de med makt, VET at det bare er penger å tape i romforskning - og penger og hente innen våpenindustri. Derfor driter de i romforskning. = mer og mer innadvent! 6894855[/snapback] Tullball. The National Aeronautics and Space Administration (NASA) is an agency of the United States Government, responsible for the nation's public space program. Established on July 29, 1958 by the National Aeronautics and Space Act,[1], its annual funding amounts to $16 billion. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå