Juleniss1 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Men så finnes de kornsirklene som man for det første ikke vet hvem som har laget. Og for det andre, HVORDAN. 6885188[/snapback] Opp gjennom historien er det utrolig mange som har stått med ubesvarte spørsmål om livet ol. De ble religiøs. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 http://www.amtsgym-sdbg.dk/as/crop/howtdos.jpg[/img Se så perfekt det ligger :---o 6882897[/snapback] Du kan ikke se om de er knekt eller ikke på det bildet der da... 6882934[/snapback] Nei, kan du se det om de gjør det på alle de fine kornsirklersidene du finner nettet? Det finnen seriøse forskningsrapporter om det meste, om hunder kan lukte kreft, om vin kan kurere sykdom osv., men det finnes ingen forskningsrapporter som i det hele tatt kan levne litt tvil om det faktum at mennesker har laget hver eneste kornsirkel som noen sinne er blitt observert. Dere stoler blindt på .tk-sider som ikke oppgir en eneste pålitelig kilde for sin informasjon. 6884689[/snapback] Det at militæret svirrer over en kornsirkel minutter etter at den er laget da? Setter ikke tankene i sving? Hver eneste gang en kornsirkel blir laget, blir det lagt lokk på fra mediene sin side, ikke rart i at folk ikke vet bedre... Se hvor mange fenomener som egentlig dukker opp i dag, som det som foregår i Hessdalen (eller hvordan det skrives) ALDRI i media, mest sannsynlig fordi mediene ikke tørr å publisere noe de og resten av verden har et konkret svar på.. Så det at det kanskje ikke finns så mange pålitlige sider ang kornsirkler er vel på grund av at de blir fjernet av feks myndighetene pga de ikke vil ha masse folk, svirrende rundt seg med spørsmål som de ikke greier å svare på!? Dere for tro hva dere vil. Jeg synes bare det er teit å tro at de er ikke menneskeskapt. Jeg har ikke laget en kornsirkel før, så jeg vet ikke helt 100% hvordan de gjør det. Det finnes garantert flere måter. Jeg orker ikke å diskutere med folk som bare vil tro på noe som andre mennesker har kommet opp med. Fantasi kalles det 6884946[/snapback] Det er ikke så jævla lett å finne kilder til de kornsirklene heller da, hvis ALLE hadde vært menneskelagd ville det vel vært flere sider som likner på circlemakers.org? Med en gang folk går ut og sier at de har sett en kornsirkel, så blir de nærmest kiddnappa av myndighetene og truet om at de skal holde kjeft, ellers burde vi vel ha hørt litt mer om det? Det er et faktum at det hvert år står frem vanlige "normale" mennesker med beretninger om hvordan de har sett store mønstre oppstå i åkeren på sekunder - midt på lyse dagen, uten synlig menneskelig aktivitet i nærheten. En vislende lyd og en sky av damp er alt som registreres før kornsirkelen ligger der. Militærhelikoptere henger over kornåkrene i England og scanner og fotograferer systematisk hver gang en ny kornsirkel oppstår. Ville de gjort det hvis de trodde alt var menneskelagd? Småfly oppdager kornsirkler i åkre på dagtid, som beviselig ikke var der for 10 minutter siden. Ingen mennesker eller biler er å se i nærheten. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Det at militæret svirrer over en kornsirkel minutter etter at den er laget da? Setter ikke tankene i sving? Kilde? Enda en .tk-side? Hver eneste gang en kornsirkel blir laget, blir det lagt lokk på fra mediene sin side, ikke rart i at folk ikke vet bedre... Det er det dummeste jeg har hørt. Jeg har sett reportasjer på NRK om både UFO-observasjoner og kornsirkler. Grunnen til at vi ikke hører enda mer om det er det at det gir tullingene alt for mye oppmerksomhet. Akkurat som med streakere som løper inn på en fotballbane midt under en kamp. "ÅH! Se! De ignorerer den nakne mannen, det må være en alien som prøver å si oss noe!" Se hvor mange fenomener som egentlig dukker opp i dag, som det som foregår i Hessdalen (eller hvordan det skrives) ALDRI i media, mest sannsynlig fordi mediene ikke tørr å publisere noe de og resten av verden har et konkret svar på.. Samme som over. Så det at det kanskje ikke finns så mange pålitlige sider ang kornsirkler er vel på grund av at de blir fjernet av feks myndighetene pga de ikke vil ha masse folk, svirrende rundt seg med spørsmål som de ikke greier å svare på!? 6887549[/snapback] En smiley sier mer enn tusen ord: :!: Endret 18. september 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Det at militæret svirrer over en kornsirkel minutter etter at den er laget da? Setter ikke tankene i sving? Kilde? Enda en .tk-side? http://www.kornsirkler.org/ Hver eneste gang en kornsirkel blir laget, blir det lagt lokk på fra mediene sin side, ikke rart i at folk ikke vet bedre... Det er det dummeste jeg har hørt. Jeg har sett reportasjer på NRK om både UFO-observasjoner og kornsirkler. Grunnen til at vi ikke hører enda mer om det er det at det gir tullingene alt for mye oppmerksomhet. Ja, fint at du hører noe dumt fra tid til annen da Men det er MYE som du IKKE vet, men som myndighetene VET og som du ALDRI vil få vite noe om Link Send meg navn og adresse på PM så skal du få låne DVDen som han har laget Jeg betaler frakt og porto.. Endret 18. september 2006 av EvenruD Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hver eneste gang en kornsirkel blir laget, blir det lagt lokk på fra mediene sin side, ikke rart i at folk ikke vet bedre... 6887549[/snapback] Men du er en 'inside man', så du vet det likevel? Har du _noe_ grunnlag for denne påstanden? Se hvor mange fenomener som egentlig dukker opp i dag, som det som foregår i Hessdalen (eller hvordan det skrives) ALDRI i media, mest sannsynlig fordi mediene ikke tørr å publisere noe de og resten av verden har et konkret svar på.. 6887549[/snapback] Jeg har ofte sett reportasjer fra Hessdalen. Så din første påstand faller i grus. Den andre påstanden tror jeg ikke du tror på heller. Det som skjer i Hessdalen er egentlig ganske uinteressant. "Jah.. Vi er superavanserte romvesener fra en annen galakse. Skal vi legge søndagsturen til Hessdalen igjen?" Tror ikke det. Med en gang folk går ut og sier at de har sett en kornsirkel, så blir de nærmest kiddnappa av myndighetene og truet om at de skal holde kjeft, ellers burde vi vel ha hørt litt mer om det? 6887549[/snapback] Historiene dine blir bare mer og mer utrolige. Snart blir vel siden her stengt for å ha diskutert dette? Storebror ser oss! Det er et faktum at det hvert år står frem vanlige "normale" mennesker med beretninger om hvordan de har sett store mønstre oppstå i åkeren på sekunder - midt på lyse dagen, uten synlig menneskelig aktivitet i nærheten. 6887549[/snapback] Det er et faktum at det hvert år står frem vanlige mennesker som sier de Jesus. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Som jeg sa før i tråden, når folk først ikke gidder å bruke et sekund på å prøve å tro på at det finns noe som vi ikke kjønner bæret av på denne kloden så blir det som å snakke med en vegg, umulig... Synd er det. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Som jeg sa før i tråden, når folk først ikke gidder å bruke et sekund på å prøve å tro på at det finns noe som vi ikke kjønner bæret av på denne kloden så blir det som å snakke med en vegg, umulig... 6887873[/snapback] Det hjelper ikke akkurat din sak at du kommer med påstander om at myndighetene sensurerer folk når det gjelder kornsirkler, uten å kunne forsvare påstanden det minste. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Greit, det var kanskje å gå litt langt.. Men det må vel gå ann å si at de vet noe vi ikke vet, særlig da de dukker opp ganske sjapt etter at en kornsirkel er observert.. Derfor forventer vi også at alt skal ha en rasjonell forklaring. Irrasjonelle forklaringer "henger ikke på greip". De skaper bare tull, forvirring og utrygghet. Når noe ligger utenfor vår virkelighetsoppfatnning, lukker vi igjen og snur oss bort. Så, selvfølgelig må kornsirkler forklares som menneskelagde. Det finnes jo ingen annen mulighet! For, hvis det fantes en annen mulighet, hvordan skal vi forholde oss til det? Det er ingen hyggelig tanke – faktisk er det en ganske skremmende tanke – så skremmende at vi kan gå ganske langt for å stoppe den. Men det er litt vanskelig å bruke det han mannen sier på den dokumentaren som kilde da omtrent ingen av dere har sett den, eller så er det lenge siden folk har sett den pga den gikk i påsken.. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Kan du fortelle meg hvordan du vet at militære oppdager det fort og slikt? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Kan du fortelle meg hvordan du vet at militære oppdager det fort og slikt? 6888070[/snapback] Link Militærhelikoptere henger over kornåkrene i England og scanner og fotograferer systematisk hver gang en ny kornsirkel oppstår. Ville de gjort det hvis de trodde alt var menneskelagd? Småfly oppdager kornsirkler i åkre på dagtid, som beviselig ikke var der for 10 minutter siden. Ingen mennesker eller biler er å se i nærheten. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Kan du fortelle meg hvordan du vet at militære oppdager det fort og slikt? 6888070[/snapback] Link Militærhelikoptere henger over kornåkrene i England og scanner og fotograferer systematisk hver gang en ny kornsirkel oppstår. Ville de gjort det hvis de trodde alt var menneskelagd? Småfly oppdager kornsirkler i åkre på dagtid, som beviselig ikke var der for 10 minutter siden. Ingen mennesker eller biler er å se i nærheten. 6888124[/snapback] Javel, og hvorfor skal vi stole på han? Alt vi vet om han er "Terje Toftenes har studert kornsirkelfenomenet i en årrekke". Vi får ingen referanser til et forskningsinstitutt og ingen kildehenvisninger. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) jeg besvarte akkurat mitt eget spørsmål... Endret 18. september 2006 av Tøffe-Tetra Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Kan du fortelle meg hvordan du vet at militære oppdager det fort og slikt? 6888070[/snapback] Link Militærhelikoptere henger over kornåkrene i England og scanner og fotograferer systematisk hver gang en ny kornsirkel oppstår. Ville de gjort det hvis de trodde alt var menneskelagd? Småfly oppdager kornsirkler i åkre på dagtid, som beviselig ikke var der for 10 minutter siden. Ingen mennesker eller biler er å se i nærheten. 6888124[/snapback] Javel, og hvorfor skal vi stole på han? Alt vi vet om han er "Terje Toftenes har studert kornsirkelfenomenet i en årrekke". Vi får ingen referanser til et forskningsinstitutt og ingen kildehenvisninger. 6888218[/snapback] Send meg Adresse og Navn så skal du få se DVDen da... der får du se det.. Jeg skjønner at dette er et litt morsomt tema. men jeg bare lurer på en ting, finnes det noe særlig med kornsirkler i Norge? Jeg prøvde den søkegreia på norsk kornsirkelgruppe, men fant ingen i norge 6888314[/snapback] http://www.kornsirkler.org/ se der, også ser du den oversikte på venstre side i menyen? der det står Kornsirkler: 26 også masse årstall, de er fra Norge.. Dog er de ikke så imponerende som de fra feks Sør-England Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Dog er de ikke så imponerende som de fra feks Sør-England 6888332[/snapback] Norge får alltid nybegynnerne :----( Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Dog er de ikke så imponerende som de fra feks Sør-England 6888332[/snapback] Norge får alltid nybegynnerne :----( 6888383[/snapback] ja veit, det er sikkert noen barne aliens som får prøve kjøre fatterns store ufo Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 http://www.kornsirkler.org/ se der, også ser du den oversikte på venstre side i menyen? der det står Kornsirkler: 26 også masse årstall, de er fra Norge.. Dog er de ikke så imponerende som de fra feks Sør-England 6888332[/snapback] Det er der jeg begynner å lure litt på fenomenet. Hvis i går utifra at det er en sivilisasjon fra en annen planet som kommer til jorda og legger fra seg slike merker, ville det ikke vært normalt at det er like imponerende merker spredd gjevnt over hele verden? Hvis en sivilasjon hadde prøvd å fortelle oss noe ville det antagelig vært samme symbolene spredd rundt på befolkede steder i hele verden. Norge har enormt mange store jorder med plass til mengder av fine symboler men alikevel har vi bare noen få virkelig imponerende symboler. Resten er bare små sirkler og enkle verk. Hvis hver eneste sirkel hadde gitt bort en matematisk formel, nøtt eller lignende så hadde jeg kanskje begynt å lurt, men så lenge enkelte av dem ligner på en tribal tatto tviler jeg sterkt på at de er lagd av utenomgjordiske. Hvis du ser litt på sirkene også så ligger ikke kornet samme retningen. på enkelte sirkler ligger kornet mot klokka, på andre med klokka. Jeg er selv overbevist om at det ville vært identisk lagd korn på alle sirklene, pga at "verktøyet" som de ukjente bruker ville fungert på samme måte hver gang. siden det antagelig kommer fra samme sted. Det at militæret tar bilder av dette er vel ikke veldig rart. Det er antagelig vanlig prosedyre å dokumentere ting som folk ikke veit hva kommer av. selv om det ikke er noe viktig. Det at folk har sett at kornsirkler former seg er vel ikke noe unormalt. Det pleier å skje rett utenfor vinduet mitt. korn har en tendens til å falle pga regn eller vind og lage ujevne ringer. Det har også opstått en del morsomme bilder her pga dette. Ang det at national geographic lager en tv serie som bortforklarer slike sirkler er vel ikke så rart. det er noe som selger. Det å si at den serien er en konspirasjon for å skjule sannheten er som å si at plaincrash investigation el. (husker ikke helt navnet) er for å få folk til å ungå å fly. Kanskje ikke mer enn en mindre prosent når du ser på intensiteten i høysesongen rundt juli/august. Bare i sør-England oppstår omtrent hver natt en eller flere komplekse formasjoner i denne perioden, Kan dette ha noe med at det er disse månedene kornet har vokst opp? og at det er en enorm konsentrasjon i sør-england sier vel bare at det har blitt populært å lage dem der. Mennesket fungerer på den måten, hvis noen gjør noe kult så gjør andre mennesker det også. Forskere måler sterke elektromagnetiske søyler i formasjonene, finner økt proteininnhold i kornet, økt vekstrate i kornfrøene, strukkete og tidvis eksploderte leddnoder i kornstammene, mystiske metalpartikler som er spredd utover, til og med målbare forskjeller i thyroksin-innhold hos kvinner som oppholder seg der over tid, osv. for det første, jeg savner virkelig kildehenvisninger. og for det andre, er noe av dette blitt målt på disse stedene før sirklene kom? Er det blitt tatt målinger av dette på alle jordene over hele england? Hvis det ikke er noen faste tall å følge så hjelper det ikke med nye målinger. det fungerer heller ikke med gjennomsnittstall av england sine jorder fordi det bare gir et gjennomsnitt, uten å finne rare steder. Sånn jeg ser det så blir det målt etter at sirklen kom, uten at noen testet før sirkelen kom. ergo, De nye tallene har ingen verdi. Er det en usynlig hær av mørkemenn som beveger seg rundt natt etter natt, år etter år, – uten å uten å etterlate seg spor, uten å bli tatt på fersken og uten ville komme frem i lyset og ta æren? Det er heller ikke noe problem å gå over en åker uten å lage merker, siden kornet er sådd med noen centimeters mellomrom. Jeg har gjort det mange ganger. Og det at du antagelkig vil ende opp med kjempestore bøter hvis du går frem og sier at det var jeg, gjør vel at de fleste holder det for seg selv. Det er vel antagelig også det som er litt av spenningen med det. Det å lure en hel verden er en enorm bragd, og på denne måten kan man klare det. Jeg har ikke noe imot å tru at det finnes romvesener som kanskje vil kontakte oss ettehvert el. men jeg trur ikke de er såpass idioter at de fyller opp jordene våre med diverse kornsirkler som absolutt ikke har noen sammenheng med hverandre. (huff, for et langt innlegg) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Siden du leste den artikkelen leste du vel dette også som svarer på ditt første spørsmål.. I dag er over 13.000 formasjoner registrert og dokumentert på verdensbasis, - over hele Europa, Amerika og Østen. Formasjonene oppstår ikke bare i korn, men i ris, mais, sand, is og snø – til og med i bjerkeskog i Tsjekkia! Hvert år innrapporteres rundt 200 - 400 nye formasjoner av varierende størrelse og kompleksitet. Det med regn og korn tror jeg de er godt klar over, men hvis du har sett de største kornsirklene som er 350m i diameter og som rommer x-antall hundre sirkler og som ligger perfekt geometrisk sett, så kan det vel ikke være regn som står bak det? Sør England er jo også et ganske mystisk sted, feks med Stonehenge som ble reist fra 3000-1500år før kristus, for ikke å nevne egypterne... At vi ikke hører om andre kornsirkler i verden kan jo ha sine grunder.. Hvis du leser på den siden der så er det en go del beretninger om folk som har blitt jaget bort av militæret eller sinte bønder.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Du svarte ikke på spørsmålet. Hvorfor lager de slemme grønne mennene tøffere sirkler i England enn i Norge? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Det er det vel ingen som vet... Akkurat som at ingen vet hvorfor kornene har en tendens til å strekke seg, opptil flere centimeter, samt leddene i stilken "eksploderer" pga det man tror er heftig varmeutvikling.. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Du svarte ikke på spørsmålet. Hvorfor lager de slemme grønne mennene tøffere sirkler i England enn i Norge? 6889462[/snapback] Fordi det bor flere der, og da får marsboerne mer prestisje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå