Straffa Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 For the 6 year anniversary of his site, modder Benjamin J Heckendorn has built an Xbox 360 laptop. Everything inside the Xbox 360 has been taken apart and reassembled, with LCD screen, into a laptop case. Link Fy faen sånn vil jeg ha! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Skulle akkurat til å poste denne selv. Men måtte sjekke om noen hadde sneket seg til det Ser helt fantastisk ut. Skulle gjerne ha hatt en selv, da jeg må ha en egen ryggsekk for å bære rundt på min 360. Og da her jeg ikke plass til spillene Håper MS kontakter han og sørger for man kunne få seg en slik om man ville. Hadde vært stilig. Eneste ulempen er vekten da, selv om det er noen bærbare som nesten er like tunge. Lurer på hvordan det går med PS3-versjonen som han skal prøve seg på senere. For min del håper jeg at han prøver seg på Wii også. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Undrer om man kan WASD på denne jeg :!: Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Drit bra og ha en sånn en. Kan faktisk ha 360 lan uten problemer. Eller bare ligge på sofaen med laptopen på fanget. Synes MS skulle lage en 360-laptop Jeg hadde kjøpt en slik, hvis den ikke kostet alt for mye Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Undrer om man kan WASD på denne jeg :!: 6844618[/snapback] Nei, det er fortsatt en X360. Men genialt med tastatur når du skal sende meldinger Endret 11. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Det der var jo rett og slett bare herlig Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Skulle MS finne på lage en laptop versjon, må de fikse DVD spilleren slik at den ikke lager riper ved berøring Endret 11. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Den så litt stor ut men kul. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 digg da! ligge på sovaen og slappe av med litt Saint's Row en ettermiddag etter jobben/skolen. skal nok klare å lage noe lignende Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Haha, artige greier. Men tror jeg holder meg til min "vanlige" 360 og min nåværende lap, så litt stor og uhåndterlig ut på reiser osv. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Personlig frister det lite. Dere snakker om å ligge på sofaen og spille. Hvordan F*** spiller dere 360 nå? sittene i fosterstilling? Jeg foretrekker å ligge i sofaen og spille det på HDTVn. eneste arumentet for den er den er relativt flyttbar. Men har ikke stort behov for å flytte min 360 så mye. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Personlig frister det lite. Dere snakker om å ligge på sofaen og spille. Hvordan F*** spiller dere 360 nå? sittene i fosterstilling? Jeg foretrekker å ligge i sofaen og spille det på HDTVn. eneste arumentet for den er den er relativt flyttbar. Men har ikke stort behov for å flytte min 360 så mye. 6845368[/snapback] Så sinna da! Jeg hadde kjøpt en X360 laptop. Greit om man har lyst å spille i senga eller andre stedet enn sofaen. Fint når man skal til en kompis Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Kul ide, men synes den ser litt klumpete ut, forutan å vere voldsomt stor då... Ikkje den finaste laptopen akkurat . Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Det er visst ikkje grense for kva enkelte får til. Spørs kor praktisk den er, men like fullt er det utroleg imponerande. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Ein ting er no sikkert, noen garanti kan han fyren se langt etter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Drit bra og ha en sånn en. Kan faktisk ha 360 lan uten problemer.Eller bare ligge på sofaen med laptopen på fanget. Det må da strengt tatt være mer behagelig å ligge på sofaen med kun en kontroll i fanget, og heller spille på TV/projektor? Uansett, denna modden ser genial ut, og ville nok vært svært hendig for de som drar med seg sin 360 på LAN. Lenke til kommentar
Laxaa Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Han har virkelig overgått seg selv denne gangen. Hadde jeg hatt råd så skulle jeg fått ham til å lage en slik en for meg(samt en PS2 portable) for dette er imponerende arbeid. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 digg da! ligge på sovaen og slappe av med litt Saint's Row en ettermiddag etter jobben/skolen. skal nok klare å lage noe lignende 6845129[/snapback] Har faktisk det slik nå jeg.. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 digg da! ligge på sovaen og slappe av med litt Saint's Row en ettermiddag etter jobben/skolen. skal nok klare å lage noe lignende 6845129[/snapback] Har faktisk det slik nå jeg.. 6847133[/snapback] Hehe, eg og. Med surroundlyd og HDTV Men, ein ganske artig sak den "laptop'en" Bra gjennomført. Ser ut som den har slike knappar så telefonkioskar hadde på 90-talet :!: Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 så praktisk ut med strømforsyningen også :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå