Gå til innhold

Spill-pc, AMD X2 og ATI, ca 15 000, CRT skjerm.

Anbefalte innlegg

Til nå har jeg plukket ut dette, men har fått tips om at DDR2 kanskje ikke er noe å satse på enda, også litt usikker på om jeg det er noe poeng med noe annet enn standarkjølevifta til CPUen. AM2 Socket er heller ikke noe must.

Er også usikker på skjerm, noen anbefalte?

Vil først og fremst bli brukt til WoW, Dark Messiah, World in Conflict og div. Half Life 2 episoder.

Det største problemet blir kanskje å frakte alt sammen hjem uten bil. ;)

På forhånd takk.

Durog

EDIT: Tror linken funker nå. Og takk for at du sa fra. ;)

Endret av Durog
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kom inn.. Jeg ville muligens byttet ut den 5200+ med en litt svakere enn siden det ikke er så stor ytelses forskjell i forhold til pris..

Ekke helt sikkert på prisene nå men..

+ at den ikke er på lager mange steder..

Endret av NeXz
Lenke til kommentar

jeg ville byttet ut strømforsyningen med tanke på at du ikke vil trenge så mye som 700W, Sjekk ut Denne siden og så denne! ;)

Hadde selv planer om å kjøpe en PSU med 750W, og jeg fikk gang på gang fortalt at den var alt for stor... :yes:

Det er greit at PSU'en ikke skal "bruke" max watt til værdagslig bruk men allikavel 700w blir for meget ;) prøv å se på MIST 500W som gikk ut som vinner i den testen :D

Ellers så bør du gå før AMD's nye socket... hvor du kan med tid og stunder skifte ut del for del, for å kunne slå følge med fremtidens krevende spill. (med tanke på CPU'ene og DDR2 RAM'en). Istedet for å skifte ut nesten alt..altså: hovedkort,RAM,CPU...

Vet ikke om man trenger en optisk enhet som f.eks. dvd-brenner, men jeg kan anbefale deg å kjøpe det å.

Og kanskje kunne du bytte ut den 2x1024 RAM pakken... hvis du noen gang skulle finne på å fylle ut max Gb. RAM på hovedkortet. bytt da til 2x2048 eller 1x2048, da vil dette spare deg for noen hundre kroner på sikt.... :hmm: Eller... ble litt usikker nå, med tanke på at prisene vil jo synke en gang :roll:

men iallefall... har planer om å kjøpe en PC som ligner litt på det oppsettet du har her ;) du kunne sikkert kikke innom... HER!

Og lykke til med kjøpet... uansett va du nå velger :thumbup:

Endret av Delta_progeny
Lenke til kommentar

Takk for tips. Angående PSU er jeg usikker, hvis jeg en gang i framtiden vil kjøre crossfire er det en fordel og ha "litt å gå på."

Og RAM blir fort dyrt om jeg skal ha 2x2048, men jeg skal tenke på det, går nok enda noen uker før jeg bestiller uansett.

Endret av Durog
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...