Gå til innhold

SE w800i - overføring av mp3-filer

FranzJosef

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har problemer med dette. Overførte en del i windows explorer bare, da får jeg mappene som jeg vil. Men da sier tlf på de fleste mapper at den ikke vil spille og sier at kanskje de ikke er overført korrekt og henviser til programmet Disc2Phone. Når jeg gjør det der så lager den sitt eget system med en egen mappe for hver artist minimum, den skal liksom skjønne alt selv. Med det resultat at jeg nå har minst 4 forskjellige mapper for Bob Marley og en mappe for hver eneste artist som har kun en sang...

Håpløst! Finnes det oppdaterte versjoner av dette disc2phone programmet som ikke er like amøbe?

Lenke til kommentar

Om du har Windows XP eller Vista, så trenger du ikke noen form for overføringsprogrammer. Bruk bare Windows Explorer. Enkelt.

Når jeg overfører musikk fra pc'en til min k750i så lager jeg undermapper. F-eks:

Podcast's --> Her legger jeg podcastene mine

Bob Dylan - Modern Times --> Her legger jeg inn albumet hans.

Slik har jeg mer orden på musikken/podcastene! :)

Endret av stonhans
Lenke til kommentar

Ja...nå var det jo AKKURAT det jeg sa da om de hadde lest hva jeg skrev...

Overførte en del i windows explorer bare, da får jeg mappene som jeg vil. Men da sier tlf på de fleste mapper at den ikke vil spille og sier at kanskje de ikke er overført korrekt og henviser til programmet Disc2Phone
Lenke til kommentar

Disc2Phone? Hva er dette? 3djeparts gørr høres det ut som

Så lenge du har innstallert korrekte drivere skal telefonen fungere som en minnekortleser, og minnekortet komme opp i min datamaskin.

Plugg telefonen i PC'en, sjekk under Kontrollpanel -> System -> maskinvare -> enhetsbehandling, let etter gule utropstegn.

//hit

Lenke til kommentar

Igjen så hadde dette vært avklart ved ørlite bedre lesning av det jeg opprinnelig skrev. Har ingen problemer med å få opp mobilen i explorer og laste inn sanger, den vil bare ikke spille de.

Tror du mobilen etterlyser at jeg skal bruke et 3. parts program?? Disc2phone er jo selvfølgelig det programmet som kom med på CD med mobilen!! Og som mobilen gjerne vil jeg skal bruke...

Lenke til kommentar

Jeg har SE W810i og jeg overfører filer via Windows utforsker. Jeg synes også disk2phone er litt tungvint. Greit nok når en skal overføre hele cd'er, men hvis en bare har enkelt sanger er det best å overføre "manuelt". Når jeg åpner mappen for "Phone card" i utforsker, er det en undermappe som heter "music". Der legger jeg musikkfilene. Det er der de blir liggende om jeg overfører via disk2phone også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...