aklla Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 jeg har nå funnet ut at jeg skal ned i vekt... problemet er hvordan, hva er sunt og enkelt å lage? at det er enkelt er viktig skal begynne å jogge og trene på studio snart, men jeg sliter med kosthold... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 vil tro det viktgste er å styre unna brus, godteri, junk food og generelt ting som man ikke trenger å ha dokor grad i ernering og helse for å skjønne at er usunt. Ellers tror jeg ikke det er noe spesielt problem. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 vet jo så klart det, men hva burde jeg spise? joda, 5 om dagen og alt det er jo bra, men jeg spiser ikke 5 om dagen til f.eks middag... ikke orker jeg å stå å lage mat i flere timer heller... og ett greit trenings-program hadde vært fint å ha det også... Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Snakker vi om middag så er kyllingfilet en klassiker for folk som slanker seg hehe. Bare miks i noe kyllingfilet, svi noe løk, tomater og tilsett noe diabetikersauser, dem er bra for slanking. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Spis sunt, sørg for å ha min 5 måltider om dagen.(mellom 3og4 timer mellom hvert måltid) Spis frukt 5 ganger om dagen. slutt å spis deg stappmett, bestem deg FØR du skal spise hvor mye du skal spise, f.eks 2 brødskiver, en tallerken middag osv. spis viatminer C, E og multivitaminer, drikk tran. Ha en "kosedag" i uken, der du unner deg en pose med chips, en hamburger e.l Du finner ørten oppskrifter på sunn mat, med f.eks svin, kylling osv. Du trenger ikke spise mat som smaker ugga bugga og pulver for å gå ned i vekt. Bare vær bestemt, en joggetur i ny og ne skader heller ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 vet jo så klart det, men hva burde jeg spise?joda, 5 om dagen og alt det er jo bra, men jeg spiser ikke 5 om dagen til f.eks middag... ikke orker jeg å stå å lage mat i flere timer heller... og ett greit trenings-program hadde vært fint å ha det også... 6844538[/snapback] Det er en vanlig unnskyldning at man ikke har tid til å lage skikkelig mat og deretter spiser junk. Det er ikke sånn at man står timesvis på kjøkkenet bare fordi man skal lage sunn mat. Hvis du bruker 5-10 min mer hver dag så kan dette holde lenge. Vanskelig å gi deg et treningsprogram uten å si hva slags målsetninger du har med treningen, hvor mye du skal ned i vekt og hva du har anledning til å gjøre. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 mer, det står ikke "har ikke tid", det står "orker ikke" kan fint bruke 5 min mer på å lage mat målsettningen er jo å gå ned i vekt, tenkte jeg skulle ned ca 15 har tilgang til trenings-studio som er bedre enn de fleste som man betaler for.. skal også snart starte å trene i arbeidstiden har egentlig anledning til å gjøre det meste, men jeg hater å jogge... Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 mer, det står ikke "har ikke tid", det står "orker ikke" kan fint bruke 5 min mer på å lage mat målsettningen er jo å gå ned i vekt, tenkte jeg skulle ned ca 15 har tilgang til trenings-studio som er bedre enn de fleste som man betaler for.. skal også snart starte å trene i arbeidstiden har egentlig anledning til å gjøre det meste, men jeg hater å jogge... 6849456[/snapback] Hvis du hater å jogge, så går det greit å sykle istedenfor. For å sette opp treningsprogram, så kan det være greit å vite 1 : Hva skal du med det, skal du bli sterkere, skal du ha utholdene musklatur, skal du bygge muskler ? 2 : Hvilket treningsgrunnlag har du ? Jeg ville f.eks prøvd å sette opp ett rolig treningsprogram med nesten bare grunnøvelser for en som ikke har trent/er dårlig trent. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 er greit trent fra før, men har ikke trent selvstendig før... hva jeg skal med det: bli kvitt fettet, om jeg går opp eller ned i vekt er det samme egentlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå