ZephyroX Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 hei, jeg har et merkelig problem med denne bærbare pc'en som jeg nettopp har kjøpt. når jeg skrur på pc'en kobler den seg opp til nærmeste tråløse nettverk, uten å spørre eller noe. når jeg prøver å søke etter flere tråløse nettverk finner den ingen nettverk. ikke det jeg er koblet opp på engang noe jeg må aktivere får å søke på nettverk innenfor rekkevidde ? vet det skal være minst 3 nettverk som jeg har tilgang til innen rekkevidde.. men finner ingen av de når jeg søker. har ikke aktivert noen brannmur, eller noe som skulle blokkert. er leverandøren som har installert mangen programmer, litt usikker på hva jeg har av nettverkskort osv foreløpig. Lenke til kommentar
Poby Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hei, Maskinen din kommer kanskje med et eget program som skal ta seg av oppkobling. Da er det i tilfelle derfor du ikke ser noen nettverk i Windows' eget oppsettsvindu. Finn ut mer om hva slags program som har "kapret" denne funksjonen, så får du det nok til. Poby Lenke til kommentar
ZephyroX Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 glemte vist å si at det funket de første 2 timene. så sluttet det plutselig å funke. aner ikke hvorfor. har sjekket det er ikke noen andre program som "overstyrer" windows osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå