andir Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hallo. Jeg, min mor og min bror har bestemt oss for å kjøpe et nytt videokamera til min far, som fyller 50 år nå i september. Dette ble avgjort ganske nylig, så jeg har ikke fått tid til å sette meg inn i hva jeg bør se etter i et videokamera. Han har et gammelt kamera fra før som han brukte mye, type Sony, men det er over 6-8 år gammelt, så han bruker det aldri mer. Siden jeg er usikker på hva jeg burde være på utkikk etter, skriver jeg ned noen få punkter over hva det bør kunne. Det ville også vært flott om noen kan vise til et kamera som vil passe bra. - Pris, ca. 5000 kr. Kan gå høyere hvis det er nødvendig. - Brukervennlig. - Kunne kobles til TV så han lettvint får sett på det han har filmet der. - God bildekvalitet. Kameraet kommer antakligvis kun til å bli brukt til familie - og feriefilmer osv., så det er ikke nødvendig at det er så fryktelig avansert. Jeg ser at nattmodus har blitt nevnt i noen tråder, så slike funksjoner hadde vært artig å ha, hvis det finnes på kameraer innenfor nevnt prisnivå som har det. Takker på forhånd for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå