turbogubbe Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 hei! driver å vurderer om jeg skal senke granadan min... men så lurer jeg på: kan jeg bare kappe av fjærene og montere de igjen? eller må jeg kjøpe senke sett? takker for alle svar! Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Kan gjøre begge deler, men kappet fjæring kommer ikke igjenn om EU kontrollen. Beste er godkjente senkesett fjærer Lenke til kommentar
1302-S Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Du får den ikke godkjent hvis ikke du har papirer på de. tüv papirer. Hvis du kapper fjørene eller senker den, så er det godt om du skifter til noen kortere dempere også, hvis ikke så kan de orginale demperne dine bånne lett, og ødelegges med engang. Det er ikke mye som slå en sekna granada. De blir DRIIT RÅ'e av bare senking!! Lykke til!! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Kappe de er IKKE lurt. Forverrer kjøreegenskapene. Nye fjærer koster ikke mye, bedre å spandere penger på det. Lenke til kommentar
turbogubbe Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 (endret) takker for alle svar men er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe senke fjærer? Endret 12. september 2006 av turbogubbe Lenke til kommentar
1302-S Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Eiker f.eks. Ser ikke ut som om den blir veldig senka i begynneslen, men de siger litt, så de fine på den bilen. + at de ikke koster stort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå