Gå til innhold

USB case + USB-to-RJ-45 + WiFi AccessPoint

imran

Anbefalte innlegg

Hvordan vil dette funker:

En USB 2.0 harddisk kasse med en harddisk oppi

Plugger en USB 2.0-to-RJ-45 konverterer til USB utgangen på USB kassen

Plugger nettverkskabelen fra WiFi access point i USB 2.0-to-RJ-45 konverterer

Har jeg da, i praksis, en trådløs disk? Vil det funke? Eller blir det bare tull?

Eksemple på USB-to-Ethernet konverterer: http://www.lanshop.co.uk/productcategoryde...CategoryID=5297

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig jeg ikke fant akkurat det produktet du tenkte på i den linken du oppga, men de jeg fant var bare for å koble nettverksutstyr inn i USB-inngangen i datamaskinen. Altså motsatt av det du beskrev.

Men hvorfor gjøre det vanskelig? Det finnes et godt utvalg av trådløse aksesspunkt med innebygget USB-inngang nettopp for å lage slike "nettverksdisker".

Lenke til kommentar
Men hvorfor gjøre det vanskelig? Det finnes et godt utvalg av trådløse aksesspunkt med innebygget USB-inngang nettopp for å lage slike "nettverksdisker".

6844293[/snapback]

Har ikke vært borti dem før. Kunne du peke ut et par alternativer?

Takker.

Lenke til kommentar
Har ikke vært borti dem før. Kunne du peke ut et par alternativer?

6845163[/snapback]

Først av alt, dette er bare et par eksempler. Jeg har aldri prøvd produktene, og vil på ingen måte anbefale dem fremfor andre. Eksempel 1: Asus WL-500G. Eksempel 2: D-Link DI524UP.

Du finner nok raskt flere ved å søke litt. Og du bør søke. Forskjellige modeller kommer med forskjellig funksjonalitet, så bruk litt tid på å finne en som passer dine behov.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...