Marco44 Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Trenger jeg noe kjøling til dette oppsettet, annet enn det jeg har?? http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...5A-0DA5299349FD Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Kommer mye an på kabinettet ditt som jeg ikke fant i listen. CPU'en er rimelig kjølig i utgangspunktet, men jeg hadde kanskje vurdert et heat-pipe HK om du også vil ha det stille Har selv et Lian-Li V1000 i helt standard utførelse med 5 disker som kun kjøles av 1 120mm vifte samt andre løsninger i kabinettet.... (Mer info om mitt oppsett finner du om du klikker på nicket) og dette er mer enn kjølig nok for meg. Men ikke alle kabinett er like Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Tror ikke du vil få mye problem med kjøling ettersom du har plukka ut et kabinett med 2 120mm vifter innstalert, 1 foran og 1 bak. Dette gir god luftgjennomstrømning. Zalman CNPS9500 er også en god cpu kjøler som vil holde cpu tempen på et respektabelt nivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå