Lifeform Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Hei Visste ikke HELT hvor jeg skulle plassere denne, men dette er altså spørsmål som vedrører næringsdrivende. Jeg lurer nå på å ekspandere businessen med to nye abonnement og SIM-kort som jeg ønsker skal kobles opp mot hovednummeret mitt. Vet her da også at Netcom har mulighet til å MERKE inngående avtaler med hvilket nummer kunden ringer til. Dette er interessert slik situasjonen er i dag / lavere kostnader + at vi ikke trenger å ha egen mobil på hvert nummer som kun skal fungere som operativt nummer på det og det konseptet. Netcom tilbyr gjennom www.ownersbedrift.no GRATIS intern ringepris og NY subsidiert telefon hver bidige år så lenge man holder seg til Owners Business abonnementet der. Jeg var enklig knuseklar for å slå til på dette tilbudet nå med ny subsidert telefon, men så kom jeg over Chess, som tilbyr følgende: - Akkurat samme tjenestene, men med GRATIS ringepris etter tre år. Dette er superinteressant da disse hovednummerene bare skal fungerer som adminstrative videresendingsnummer til mobben min (interessant uansett bruk forøvrig!). Dog: Disse har DYRERE subsidiert telefon + at intern ringeprisen ikke er gratis hvert år. Tviler også på at disse tilbyr ny subsidiert telefon hvert år. Er ønskelig at operatøren skal tilby følgende: - Merking av nummer - Gratis intern ringepris - Så lav som mulig og etterhvert GRATIS månedspris i året. - 3G evt. EDGE - Lav pris på MMS og SMS - Subsidiert telefoner hvert år - Gratis personsvar Lurer da på om det er noen annen operatør jeg burde sjekke ut ? Noen som tilbyr alt dette, men til en rimelige pris og gitte krav som over? Skal fortsette å prøve å mekle frem tilbud hos både Chess og Netcom, men kom gjerne med egne innspill. Mvh, Lifeform Endret 11. september 2006 av Lifeform Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Ville gått for Owners sitt tilbud! Lenke til kommentar
geronimo Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hei! Har ikke noe erfaring med Chess, men har Owners selv og er veldig godt fornøyd med dem. Har hatt noen telefonsamtaler og mailveksling med kundeservice der, og servicen er upåklagelig. Hjelpsomme og hyggelige kundebehandlere, samt ringepriser ingen slår. Det blir ikke bare gratis internt i bedriften, men også til alle andre med owners-abbonement. Og dem blir det bare flere og flere av! Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Nei, jeg har ikke satt meg inn i saken, har ikke lest noe om det. MEN... for meg høres det ut som om ownersbedrift har noe med ownersbuy å gjøre? "Pyramide"... Skeptisk! Om jeg tar feil, beklager. Bare måtte lufte det Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Nei, jeg har ikke satt meg inn i saken, har ikke lest noe om det. MEN... for meg høres det ut som om ownersbedrift har noe med ownersbuy å gjøre? "Pyramide"... Skeptisk! Om jeg tar feil, beklager. Bare måtte lufte det 6847107[/snapback] Nope, er ikke pyramide, trodde det selv, men har vært kunde der i flere måneder nå. Det er en fordelsklubb, du betaler 150,- i året for å være medlem og får da tilbud om f.eks billige mobilabonnement fra netcom, billig dsl fra nextgentel, billig boblebad osv som er eksklusive tilbud for oss medlemmer Jeg trenger ikke verve noen, om jeg verver noen får jeg ikke penger, men noen ganger har vi kunne fått mobiltelefoner gratis for å verve f.eks 5 stykker, akkurat slik talkmore gjør uten at de er en pyramide av den grunn Lenke til kommentar
Majestic75 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Nei, jeg har ikke satt meg inn i saken, har ikke lest noe om det. MEN... for meg høres det ut som om ownersbedrift har noe med ownersbuy å gjøre? "Pyramide"... Skeptisk! Om jeg tar feil, beklager. Bare måtte lufte det 6847107[/snapback] Nope, er ikke pyramide, trodde det selv, men har vært kunde der i flere måneder nå. Det er en fordelsklubb, du betaler 150,- i året for å være medlem og får da tilbud om f.eks billige mobilabonnement fra netcom, billig dsl fra nextgentel, billig boblebad osv som er eksklusive tilbud for oss medlemmer Jeg trenger ikke verve noen, om jeg verver noen får jeg ikke penger, men noen ganger har vi kunne fått mobiltelefoner gratis for å verve f.eks 5 stykker, akkurat slik talkmore gjør uten at de er en pyramide av den grunn 6847670[/snapback] Lenke til kommentar
Majestic75 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Nei, jeg har ikke satt meg inn i saken, har ikke lest noe om det. MEN... for meg høres det ut som om ownersbedrift har noe med ownersbuy å gjøre? "Pyramide"... Skeptisk! Om jeg tar feil, beklager. Bare måtte lufte det 6847107[/snapback] Nope, er ikke pyramide, trodde det selv, men har vært kunde der i flere måneder nå. Det er en fordelsklubb, du betaler 150,- i året for å være medlem og får da tilbud om f.eks billige mobilabonnement fra netcom, billig dsl fra nextgentel, billig boblebad osv som er eksklusive tilbud for oss medlemmer Jeg trenger ikke verve noen, om jeg verver noen får jeg ikke penger, men noen ganger har vi kunne fått mobiltelefoner gratis for å verve f.eks 5 stykker, akkurat slik talkmore gjør uten at de er en pyramide av den grunn 6847670[/snapback] 6851954[/snapback] Lenke til kommentar
Majestic75 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Det man skal være klar over med Ownersbuy er at de opererer med 24 mnd bindingstid. Hos Chess får man på de fleste abonnment kjøpe telefon sponset med kr 300 pr år uten noen form for bindingstider. Hos Ownersbuy er det kr 800 i sponsing men 2 års bindingstid altså, tenk på den. Nei, jeg har ikke satt meg inn i saken, har ikke lest noe om det. MEN... for meg høres det ut som om ownersbedrift har noe med ownersbuy å gjøre? "Pyramide"... Skeptisk! Om jeg tar feil, beklager. Bare måtte lufte det 6847107[/snapback] Nope, er ikke pyramide, trodde det selv, men har vært kunde der i flere måneder nå. Det er en fordelsklubb, du betaler 150,- i året for å være medlem og får da tilbud om f.eks billige mobilabonnement fra netcom, billig dsl fra nextgentel, billig boblebad osv som er eksklusive tilbud for oss medlemmer Jeg trenger ikke verve noen, om jeg verver noen får jeg ikke penger, men noen ganger har vi kunne fått mobiltelefoner gratis for å verve f.eks 5 stykker, akkurat slik talkmore gjør uten at de er en pyramide av den grunn 6847670[/snapback] 6851954[/snapback] 6851967[/snapback] Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Det man skal være klar over med Ownersbuy er at de opererer med 24 mnd bindingstid. Hos Chess får man på de fleste abonnment kjøpe telefon sponset med kr 300 pr år uten noen form for bindingstider. Hos Ownersbuy er det kr 800 i sponsing men 2 års bindingstid altså, tenk på den. Hmm, tenkesak her. Slår til Chess om de tilbyr gratis intern ringepris, bedre tilbud på subsidieert telefon, samt merking av innkommende samtaler og portering av fastnummer mot mobil. Dog: er svært fornøyd med Owners! Vært kunde der i 3 år og vet kundeservice og folkene er veldig hyggelige og hjelpsomme. Hvis ikke Chess innfrir så blir det Netcom nå... Er ikke så crisis at jeg må betale ca. 60 spenn i mndsabb for hvert nummer her. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Det man skal være klar over med Ownersbuy er at de opererer med 24 mnd bindingstid. Hos Chess får man på de fleste abonnment kjøpe telefon sponset med kr 300 pr år uten noen form for bindingstider. Hos Ownersbuy er det kr 800 i sponsing men 2 års bindingstid altså, tenk på den. Hmm, tenkesak her. Slår til Chess om de tilbyr gratis intern ringepris, bedre tilbud på subsidieert telefon, samt merking av innkommende samtaler og portering av fastnummer mot mobil. Dog: er svært fornøyd med Owners! Vært kunde der i 3 år og vet kundeservice og folkene er veldig hyggelige og hjelpsomme. Hvis ikke Chess innfrir så blir det Netcom nå... Er ikke så crisis at jeg må betale ca. 60 spenn i mndsabb for hvert nummer her. 6852481[/snapback] Bruk owners basic da, blir vell under 50,- i måneden som bedriftsabonnement. Du kan få opptil 500,- i sponsing pr tlf ved å kjøpe owners hvis du velger operatørlåst tlf uten binding. Chess har internpris på 0,28,- i minuttet pluss oppstart om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Majestic75 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Det man skal være klar over med Ownersbuy er at de opererer med 24 mnd bindingstid. Hos Chess får man på de fleste abonnment kjøpe telefon sponset med kr 300 pr år uten noen form for bindingstider. Hos Ownersbuy er det kr 800 i sponsing men 2 års bindingstid altså, tenk på den. Hmm, tenkesak her. Slår til Chess om de tilbyr gratis intern ringepris, bedre tilbud på subsidieert telefon, samt merking av innkommende samtaler og portering av fastnummer mot mobil. Dog: er svært fornøyd med Owners! Vært kunde der i 3 år og vet kundeservice og folkene er veldig hyggelige og hjelpsomme. Hvis ikke Chess innfrir så blir det Netcom nå... Er ikke så crisis at jeg må betale ca. 60 spenn i mndsabb for hvert nummer her. 6852481[/snapback] Bruk owners basic da, blir vell under 50,- i måneden som bedriftsabonnement. Du kan få opptil 500,- i sponsing pr tlf ved å kjøpe owners hvis du velger operatørlåst tlf uten binding. Chess har internpris på 0,28,- i minuttet pluss oppstart om jeg ikke husker feil. 6853395[/snapback] Snakket med en på Chess sin bedriftsavdeling igår, de kom til å levere interne samtaler til kr 0,- (kun oppstart) innen 14 dager. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Det man skal være klar over med Ownersbuy er at de opererer med 24 mnd bindingstid. Hos Chess får man på de fleste abonnment kjøpe telefon sponset med kr 300 pr år uten noen form for bindingstider. Hos Ownersbuy er det kr 800 i sponsing men 2 års bindingstid altså, tenk på den. Hmm, tenkesak her. Slår til Chess om de tilbyr gratis intern ringepris, bedre tilbud på subsidieert telefon, samt merking av innkommende samtaler og portering av fastnummer mot mobil. Dog: er svært fornøyd med Owners! Vært kunde der i 3 år og vet kundeservice og folkene er veldig hyggelige og hjelpsomme. Hvis ikke Chess innfrir så blir det Netcom nå... Er ikke så crisis at jeg må betale ca. 60 spenn i mndsabb for hvert nummer her. 6852481[/snapback] Bruk owners basic da, blir vell under 50,- i måneden som bedriftsabonnement. Du kan få opptil 500,- i sponsing pr tlf ved å kjøpe owners hvis du velger operatørlåst tlf uten binding. Chess har internpris på 0,28,- i minuttet pluss oppstart om jeg ikke husker feil. 6853395[/snapback] Snakket med en på Chess sin bedriftsavdeling igår, de kom til å levere interne samtaler til kr 0,- (kun oppstart) innen 14 dager. 6853520[/snapback] Ok, genialt. Men disse tilbyr ikke portering av fasttelefonnummer såvidt jeg skjønner? Er også mye Trådløs bedrift-funksjonalitet de ikke har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå