Rakash Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hei La bare merke til en noe merkelig reklame her forleden under min vanlige runde for å se etter no nytt interesant. Ser for meg ut som Netshop copy- paste'er bilder fra Microplex ... en noe underlig reklameføring, når Microplex logoen ikke er fjernet fra bilde Her er en link til Produktet som er (med Microplex logoen) avbildet under: Nettshop -strømmforsyning- Rett meg gjerne hvis det er noe jeg har missforstått Rakash Lenke til kommentar
magio Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Netshop eier Microplex Lenke til kommentar
Rakash Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Ahh .... Forklarer en hel del ja, men synes alikavel det så litt merkelig ut :!: Rakash Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 De kunne kanskje tatt seg tid til å spørre Microplex om originalfil uten reklame, og heller lagt på netshop? Men de er nok mere opptatt av sitt nye webdesign, tenker jeg. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 De kunne kanskje tatt seg tid til å spørre Microplex om originalfil uten reklame, og heller lagt på netshop?Men de er nok mere opptatt av sitt nye webdesign, tenker jeg. 6844990[/snapback] De er nok mer opptatt av penger tenker jeg. Å fikse et bilde uten logo tar tid. Tid = penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå