wowbagger Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Countdown Husker jeg syns det her var så skummelt da jeg var liten. Spillet begynte med at du var sperra inne på mental-sykehus og måtte komme deg ut av rommet ved å gi dørvakten en bille. Så når man endelig kom ut av rommet, så kom du til andre rom der det var fult av blod på gulvet, folk som satt nakne bak glassvindu og ble forsket på, osv. Noe av det som gjorde det skummelt, var at når vaktene oppdaget deg, så nyttet det ikke å drepe de eller rømme. Nei, da var det game over og du var tilbake i rommet ditt. Det lengste jeg kom var ned en etasje Har funnet det frem igjen, og har tenkt å begynne å spille det igjen. Irriterer meg at jeg aldri har runnet det, siden det virker som om historien er bra. Noen andre som har erfaringer med dette spillet her? 6857811[/snapback] Å ja husker dette ja! Var skikkelig guffen stemning i det, ble ikke så revet med i handlingen igjen før jeg spilte system shock 2 - og det sier litt ! Ganske forut for sin tid med grafikken var det også, dessuten hadde det samplet lyd gjennom pc-høyttalaren, skvatt første gangen jeg hørte det ! Det var, som du sier ganske vanskelig. Kom meg litt lengre enn deg, men desverre så klikket spillet underveis for og jeg la det vekk. Tror nesten jeg må en tur innom underdogs når jeg kommer hjem fra jobb :-) Akk, gode minner! Lenke til kommentar
Kalamdrar Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hei, mange spill som jeg aldri kommer til å glemme, Civ 1 og 2, CM9798 disse brukte jeg så utrolig mye tid på! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Carmageddon har jo i for seg blitt glemt... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Å ja Carmageddon det var ganske morsomt da Lenke til kommentar
Russlebiffen Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Nes World Cup Soccer! Massevis av gode timer. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Noen som husker dette lille spillet til C64? Sabouteur, heter det. Jeg elsket de spillene. In Saboteur you play a ninja warrior with a mission to break into a security building and escape with a computer disk. The building is maze of platforms and ladders, but there's no irate gorilla at the top hurling barrels at you, but a team of security guards trained in martial arts. Fortunately, you're a dab hand with the high kicks yourself and if you manage to collect some of their weapons, you can avoid scuffing your shoes by using knives and throwing stars to deadly effect. If you manage to find the disk, your next job is to find the helicopter waiting to whisk you to safety. The graphics are large and clear and the game is packed full of playability. EDIT: Dessuten har vi alltids disse to rakkerne: Spy vs. Spy, het det spillet, også for C64. Deilig spill. Multiplayer lenge før multiplayer kom ut. Endret 15. september 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Nes World Cup Soccer! Massevis av gode timer. 6869062[/snapback] Det har jeg spilt en del. Kaotisk fotball. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Når man skal gå SÅ langt tilbake, hvem kan vel glemme Lenke til kommentar
Galdrafadr Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Pitfall! http://en.wikipedia.org/wiki/Pitfall! både det gamle og det litt nyere (Pitfall - The Mayan Adventure) er konge! Folk som synest bomberman er kult vil: sjekk denne her da http://abandonia.com/games/832/download/DStroy.htm Har noen spillt Truxton? genialt fly-oppover-på-skjermen-og-skyt spill =D med maaassse våpen oppgraderinger! Flashback: geeeniiiaaalt! http://abandonia.com/games/en/74/Flashback.htm EDIT: Glemte jo Jazz Jack Rabbit! http://abandonia.com/games/294/download/JazzJackrabbit2.htm og Dark Omen, tidenes beste Warhammerspill på pc (forløbig.. spørs om den kan holde tittelen når både Age of Reconing og Mark of Chaos kommer) http://www.gamespot.com/pc/strategy/warham...omen/index.html Endret 15. september 2006 av mort2k Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 alex the kid på sega master systems.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 The Last Ninja hadde en plaststjerne+tøymaske i eska Lenke til kommentar
Galdrafadr Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) alex the kid på sega master systems.. 6869750[/snapback] Stein saks papir!! konge! genial musikk når han flyr i helikopter! EDIT: ooooh.. the last ninja!! Husker det såvidt, jeg var bare en miniputt da jeg spillte det hos naboen. EDIT2: og når jeg er i minnestadiet, hva med secret of mana 1 og 2? Noen av de mest geniale RPG-spillene. Har spillt dette mer enn Final Fantasy. såge en som postet Chrono Tiger her bak, det og er konge, det og Wild Arms(til playstation) http://en.wikipedia.org/wiki/Wild_ARMS =D Når jeg tenker på det, så har Metallica en sang som heter The Ecstasy of Gold, som er nesten helt lik Wild Arms soundtracken.. Endret 15. september 2006 av mort2k Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 RCT1 husker jeg kjempegodt enda. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Går det an å glemme dette spillet? Meget synd det er omtrent umulig å spille online siden det er så gammelt og ikke er laget til det. Vanskeligheter for å glemme det spillet her thought. Gode gamle tider da vi spilte doom med læreren på barneskolen.( han ble hekta). : ) Dette var et genialt spill, jeg og naboen hadde hekta, Nydelig multiplayer der du både kan spille sammen på mission, (noe som er drit fett) Og ha en egen "account" med stattestikker i alle retninger på. Acc, kills, death, og husker du gikk opp i grader og, nei det må bare oppleves . Hvem glemmer Twisted metal seriene? genialt spill, synd det ikke lages mer. Ellers er det en del NES spill som er geniale, som jeg ikke husker navnet på. Var et bilspill man kunne være 4 på, som man oppgraderte bilene og slik. Tror det gikk med mange timer på det :O Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Glemmer aldri Metal Gear Solid, det første spillet til PSone. Husker dog ikke hva det heter, noe som er litt pinlig i og med at jeg nesten fikk spillet inn med morsmelken. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) åååh.. husker et spill jeg spilte på gamle nintendoen, det kommer jeg aldri til å glemme Chip'n Dale Og Solstice daa ^^ Husker jeg syns det var så skummel stemning, var noe med den musikken: Endret 15. september 2006 av -Redhead- Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Twisted Metal huskerj eg godt. Hovedsaklig husker jeg det så godt fordi jeg HATER det! Singleplayer var MØKK! ALLE gikk etter spilleren, så det var KLIN UMULIG å fullføre et brett! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Ja Perfekt Dark det var ekte spill, det var drit fet på multi player når du kunne ha 7 stk mot deg og kameraten Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Hvorfor er det så mangen som nevner gamle spill som nesten alle husker? Dette er jo tross alt tråden for glemte spill du aldri glemmer. Endret 15. september 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg ble ikke spillenerd før etter konfirmasjonen min, da jeg brukte alle pengene mine på en pc! Da gikk det i SOF1. Før det må jeg si megaman2! Det var vanskelig det! Og så har du Metal gear solid til ps1! Min all time favorite! Gleder meg til det kommer til ps3! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå