Gå til innhold

Glemte spill DU aldri glemmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er et Star Wars spill jeg husker utrolig godt. Men jeg husker ikke navnet på den. Det er et gammelt spill, kan tenke meg at den kom ut i rundt i 80 eller 90-tallet, er ikke sikker.
Den har et fugleperspektiv og er mer som et strategispill mener jeg at jeg husker. Jeg husker også at det foregår på en snø planet. Det er det beste jeg kan forklare.

 

Er det noen som kan hjelpe meg i å huske!! :hmm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Timesplitters 1-2 - Mine beste splitscreen minner fra min barndom / ungdom

 

Ikke Future Perfect? Knall det og, definitivt bedre enn det første. Så grisesynd Free Radical prioriterte å lage Haze fremfor Timesplitters 4. Forstår jo at de kanskje var litt lei, men det var ikke akkurat noe grisegodt valg. Kan vel håpe Crytek lar dem ordne noe etterhvert.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389

 

Dette var så satans fett.

Oj, det spillet. Den har jeg også vært bortig. Den hadde jeg glemt helt. :wee::confused:  :glare:

 

Ser ut som en kjip billig copy av Wipeout. Wipeout se DET var et bra konsept. Bare synd at spillene hadde så få baner...

Lenke til kommentar

Husker jeg spilte Star Wars: Force Commander en god stund. Selve spilelt har fått mildt sagt lunken mottagelse, og med god grunn. Men jeg koste meg med det ganske lenge. Vi snakker tidlig Star Wars RTS her. På den tiden var kameraet låst til isometrisk perspektiv, og ting flyttet seg aldri noe særlig høyt opp. Men i FC fløy TIE Fightere rett forbi skjermen, og gav meg en følelse av at de var svært høye oppe. Mener kameraet kunne roteres gankse fritt, selv opp og ned. Grafikken var bra, lyden bra, og selv stemmeskuespillerne gjorde en bra jobb. Eneste minuset var at broder'n klaget over at vi fikk se noen stormtropopere uten hjelm, og de var ikke kloner av Jango Fett. Nerdrage!!!! :p :p :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...