Gronz Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Age of Empires 2 Anno 1602 Corsairs Ikke HELT glemte spill ennå, men likevell <3 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Wow, visste ikke at SKATE var så kjent... Må rundes på nytt. Hva het det spillet på Amiga, der man var to spillere, delt skjerm, og man styrte et fly hver. Det ene var grønt, det andre var rosa. Det hadde mange baner, og man hadde flere skyte-"moduser". Spilte det mye for 10-12 år siden. Pluss Paperboy og Cool Spot, da. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 DuckTales, Ski or Die og Skate or Die. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Fantasmagoria ( tror det skrives sånn? ) var veldig kult syntes jeg. Jeg og en kamerat så på broren til kameraten når han spilte det. Vi ble jo vettskremte av det, men kult var det for det om Vi turte aldri å faktisk spille det da, men... Edit: Noen som har noen skumle screenshots av det spillet forresten? Er veldig trøtt, så jeg gidder ikke å lete 6853033[/snapback] Phantasmagoria... Har det spillet enda, mammut spill på 7 CDer http://www.gamespot.com/pc/adventure/phantasmagoria/ Lenke til kommentar
Speik Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Big Red Racing (som nevnt tidligere i tråden) Kings Quest (Brukte å spille det sammen med pappa da jeg var liten:D) Det orginale 2D Prince of Persia (mener det også er nevnt tidligere i tråden) Tomb Raider 1 og 2 Oddworld-spillene er også fantastisk. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Street Rod! Jeg digget den sangen der, og det å bygge på bilene der for å så kappkjøre med de var bare helt rått for en liten tass som meg den gang. 6858477[/snapback] Het ikke dette "Garage"? Det er det navnet jeg har på den iallefall.. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Glemmer aldri Hot Rod og Street Rod. Bilder av Street Rod: Endret 14. september 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Carrier Command til Amiga 500 Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 dette var verdens beste spill og jeg kommer aldri til og glemme det Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Leter etter et motorsykkelspill. Spillte det veldig mye til Windows 95, med jpysticken min! Noen som tenker på hva jeg mener? Spillet hadde et kjempekult lydspor, og på demoen var det en bane der man kjørte først gjennom byen og så ut på landet. Uff, vil så gjerne huske navnet. 6855711[/snapback] Moto racer..? http://www.gamespot.com/pc/driving/motorac...creenindex.html 6861924[/snapback] Motoracer er bare helt utrolig konge! Spilte det i sommer, etter at man fant en cd under senga Lenke til kommentar
Miloserus Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Leter etter et motorsykkelspill. Spillte det veldig mye til Windows 95, med jpysticken min! Noen som tenker på hva jeg mener? Spillet hadde et kjempekult lydspor, og på demoen var det en bane der man kjørte først gjennom byen og så ut på landet. Uff, vil så gjerne huske navnet. 6855711[/snapback] Tenker du på RoadRush? Edit: Mente Road Rash Endret 14. september 2006 av Miloserus Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Bomberman på bestevennens 386i EDIT: Litt historie saksa fra wikipedia =) "Hudson Soft's 1983 ZX Spectrum and MSX title Eric and the Floaters (Bomberman for the Japanese MSX release), later adapted to the NES in 1985 as Bomberman is the first in the series and considered the origin of the Bomberman concept. After the NES version of the game, Hudson soft re-made it and released the game for the TurboGrafx 16 (PC-Engine in Japan), in 1990 with a new look and feel. Subsequent sequels (Bomberman 93, 94 and Bomberman Users Battle) would also appear on the system. Bomberman's current look originated from the TG-16 version. Following that, ports and retoolings of the game have been released on virtually all major video game systems, including the Arcade, NES, TG-16, Super NES, N64, Sega Saturn, PlayStation, and others. Because of its simplistic gameplay, the Bomberman series has been widely copied through knock-offs and copycat titles. There are dozens of unofficial ports of the game for graphing calculators; it is a favorite among TI-89 gamers. Versions of Bomberman released by Ubisoft for home computer systems in Europe were re-titled Dynablaster." Endret 14. september 2006 av w3p Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 ÅÅH glemte nesten Tyrian det er rått!! faktisk jævlig fett den dag i dag mener at spillet har blitt freeware nå så det er gratis å laste ned... sam & max, ren & stimpy, grim fandango, alien mindbenders o.l. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Å så mange gode minner jeg får når jeg leser denne tråden Er det noen her som har spilt Guilty fra 1995? Digget det! Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Street Rod og Tank Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Glemte å nevne Sanitarium.. *Blåse støv av eska, ta det fram og ha det med på skola imårra (til friminuttan)* Lenke til kommentar
melon Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 Doom 1 & 2 er vell også gode gamle slagere ingen kan glemme^^ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 Doom 1 & 2 er vell også gode gamle slagere ingen kan glemme^^ 6866687[/snapback] Ikke særlig glemt av allmuen, dog. Men, joda, jeg kan fremdeles huske når jeg fyrte i gang shareware-utgaven av Doom. En stor opplevelse. ÅÅH glemte nesten Tyrian det er rått!! faktisk jævlig fett den dag i dag mener at spillet har blitt freeware nå så det er gratis å laste ned... 6864947[/snapback] For ikke å glemme Raptor. Lenke til kommentar
SuNbUrZt Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Noen som husker disse?!?...satt timesvis med disse spillene :!: Full throttle og Syndicate! Endret 15. september 2006 av SuNbUrZt Lenke til kommentar
Quote Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 Kjem aldri til å gløyme Helicops, der ein var i eit helikopter å susa rundt http://home.swipnet.se/~w-30210/bilder/spel/helicops.jpg Og kva med Civ 1 og 2? <3 Må også nevne verdens beste spel ever!: Conkers: Bad Fur Day til N-64, med det søte lille ekornet som viser seg å ikkje vere so søt som han ser ut som Veit at det ikkje er gløymt, men måtte berre nevne det. http://markpasc.typepad.com/photos/uncateg...ker_disgust.jpg http://www.chronicgames.net/images/games/n...%5B!%5D.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå