dannad Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg kommer nok aldri til å glemme Mario Kart 64 Super Smash Bros. 64 Age of Empires I og II Heroes of Might and Magic III Caesar III RollerCoaster Tycoon Grand Theft Auto: Vice City og San Andreas (Skulle ønske jeg var et barn igjen og kunne prøvd disse spillene for første gang på nytt) Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Glemmer aldri Heroes of Might and Magic III GTA 1, var innstallert på en kompis sin Pc slik som minesveiper Mange spill på Nintendo 64 Army Men, mitt første PC spill Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Ice Climber, Chip n' Dale, Skaterz (litt usikker på navnet) er tre spill jeg kommer til å huske lenge til NES. Og for å ikke glemme The Simpsons - Space Mutants, hahahaaa, tror jeg kom meg 10 min in i spillet før jeg satt bom fast, hver eneste gang. Har ikke sett noe særlig av spillet :!: . Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Ahh! Glemmer ALDRI Midtown Madness 2! Det var så gøy og laste det ned og prøve det igjen! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) PC: Helicops Age of Empires II Commandos Lost Vikings (!) Civilization 1 og 2. Outlaws Heroes III might and magic VII PS1: Ett spill med Mikke Mus, husker ikke nøyaktig tittel. Hjelp? :\ Husker den første bana var i grått-hvitt, på "Steamboat Willie". Fikk vel blant annet banke opp Svarte-Petter. Dette var mitt første spill til PS1, og det var herlig! I tillegg husker jeg Dino Crisis. Hvordan er det mulig å glemme scena hvor en T-rex stormer igjennom vinduet ut av intet? http://www.youtube.com/watch?v=Dp-59rTKNi4 I tillegg kommer jeg aldri til å glemme Conckers Bad Fur day. Ble en god del timer sammen med venner, på Multiplayer. Enten spilte vi mot hverandre, eller mot en Teddy på vanskeligste nivå = umulig. Det var tider det... Endret 24. november 2010 av Quote Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Backpacker er nevnt, men vet ikke om noen har nevnt BackPacker 2. Jeg husker jeg satt åtte timer i strekk med det spillet. BackPacker 3 har jeg også tilbrakt mange timer med, og har enda til gode å treffe noen andre som har spilt noen av disse spillene. 4 Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Konami cartridge spillene som ble gitt ut til MSX var episk bra. Særlig disse: Honorable mention (hadde aldri dette selv): Lenke til kommentar
Parashurama Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Noen av de tidligeste spillene jeg husker godt enda er, Monkey Island, Lemmings, Settlers 1, Popolous 1, Lotus, Super Cars og ikke minst Elite Frontier II Lenke til kommentar
weebl Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Lemmings, Ports of call, theme park, age of empires 2, the settlers IV? (det med aliens eller hva det var) Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Noen av de jeg husker aller best, var Tarzan til ps1, flåklypa grand prix, age om empires 1 og 2, roller coaster tycoon 1, Mario Kart 64, Heroes: Might and magic og Ocarina of Time. Lenke til kommentar
opar Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Rayman, Tarzan, Hercules og Crash Bandicot! PS1 Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Backpacker er nevnt, men vet ikke om noen har nevnt BackPacker 2. Jeg husker jeg satt åtte timer i strekk med det spillet. Jeg var rå på hovedsteder i europa en periode Spilte ikke så mye backpacker3 da... andre spill: Hadde en cd med 200 spill tiol windows, med veldig mange spill jeg aldri kommer til å glemme. bla annet: microman adventures 1 http://img.brothersoft.com/screenshots/softimage/m/microman-adventure_1-16163-1228801852.jpeg' alt='microman-adventure_1-16163-1228801852.jpeg'> ski free: Ellers : croc til pc: Lenke til kommentar
koots Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Heart of Darkness. Huff det spillet var skummelt. Lenke til kommentar
ArneMaiden Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Haha, MicroMan. Trodde aldri jeg skkulle få se det igjen. Vi abbonerte på komputer for alle. Var mange artige spill der. Var ikke MicroMan på en K-CD? Jeg spillte for øvrig også Backpacker. Pappe brukte det i undervisningen sin på ungdomsskolen . Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Backpacker 1 og 2, Chips, SkiStunt, Ski Free, Caesar III, Age of Empires I og II, RollerCoaster Tycoon 1, 2 og 3. SimCity 3000 og 4, CoD4 (ikke glemt enda), CS 1.6, Keen 4, World Pinball, Supaplex. Har sikkert flere om jeg tenker enda hardere. Lenke til kommentar
Sk0rpio Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hm. Det er mange spill. Age of empires Cs Battlefield serien Red Alert Mission Kellogs Osv Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 PS1: Destruction Derby 2 (med uendelig bra musikk fra Jug) Driver 2 Need For Speed: Hot Pursuit 3 Crash Bandicot PC: Delta Force GTA Mujaffa (teller egentlig dette?) CS: Condition Zero PS2: GTA 3 (Dette ble spilt MYE) Need For Speed: Underground Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Hadde en cd med 200 spill tiol windows, med veldig mange spill jeg aldri kommer til å glemme. bla annet: microman adventures 1 ski free: TAKK! jeg har lett etter de spillene. Husker vi spilte de på SFO er det et førstepersons skytespill som ligner på wolfenstein 3d på den cden også. Det er monstre ogsånt. Vi kalte det for lyn-i-hus fordi ikonet til spillet var et lyn over et hus xD Endret 28. november 2010 av olehh Lenke til kommentar
Floyd88 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ett spill med Mikke Mus, husker ikke nøyaktig tittel. Hjelp? :\ Husker den første bana var i grått-hvitt, på "Steamboat Willie". Fikk vel blant annet banke opp Svarte-Petter. Dette var mitt første spill til PS1, og det var herlig! Mickey Mania? http://en.wikipedia.org/wiki/Mickey_Mania:_The_Timeless_Adventures_of_Mickey_Mouse Glemte spill jeg aldri glemmer? PC: Dune 2000 The Neverhood Little Big Adventure Crimson Skies SNES: Kirby's Dream Course Prehistoric Man Lenke til kommentar
Quote Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ett spill med Mikke Mus, husker ikke nøyaktig tittel. Hjelp? :\ Husker den første bana var i grått-hvitt, på "Steamboat Willie". Fikk vel blant annet banke opp Svarte-Petter. Dette var mitt første spill til PS1, og det var herlig! Mickey Mania? http://en.wikipedia.org/wiki/Mickey_Mania:_The_Timeless_Adventures_of_Mickey_Mouse Glemte spill jeg aldri glemmer? PC: Dune 2000 The Neverhood Little Big Adventure Crimson Skies SNES: Kirby's Dream Course Prehistoric Man Takker, stemmer det! Her er forøvrig den første bana som jeg snakket om. Ah, husker da jeg og brødrene mine spilte dette på vår nye Playstation 1, julafta. http://www.youtube.com/watch?v=GMB7tEofGiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå