Gjest Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Mine kjære spill må være: Final Fantasy serien! Geniale Lenke til kommentar
koots Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Moto Racer Settlers III StarCraft - gleder meg heftig til 2'ern! Heart of Darkness skremte jo vannet av meg Toppen av det hele var jo når jeg var hos onkelen min og fikk spille Flight Simulator 95 eller 98, husker ikke helt. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Age of Empires 1 og 2 (3a var bæsj) Caesar 3, Pharaoh og Zeus Empire Earth, gigantisk spill, dog for lite forskjell mellom civs Diamond Caves - min avdøde mammas favorittspill, var betatester der Lemmings 1 og 2 er jo også elsk. Egentlig veldig mange spill jeg faktisk aldri blir å glemme Lenke til kommentar
Patney Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Mine kjære spill må være: Final Fantasy serien! Geniale Hvordan er de glemt? Lenke til kommentar
xypher606 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Moto RacerSettlers III StarCraft - gleder meg heftig til 2'ern! Heart of Darkness skremte jo vannet av meg Toppen av det hele var jo når jeg var hos onkelen min og fikk spille Flight Simulator 95 eller 98, husker ikke helt. Aah, settlers 3 er kult. Men hva med Settlers 1 og 2?? De er jo sinnsykt bra!!! 4'ern sugde H3573KU6! 5'ern var driiit bra, men føler de ikke fulgte "settlers-ånden" ... det var mer ett "bygg og hersk" strategispill. Med fokus på mange typer ressurser. Men veldig unikt og nyskapende. Har spilt 5'ern mye =D Lenke til kommentar
sjonky Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Husker Liero godt jeg x) spillte det mye på windows 95 og Conkers bad fur day til nintendo 64 Endret 11. desember 2009 av sjonky Lenke til kommentar
xypher606 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Liero er konge!! =D Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Falcon 4.0 Jet Force Gemini gode gamle spill! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 F/A 18 Interceptor til Amiga 500 eller PC husker ikke. Fy flate for en pervers spillopplevelse: Husker du kunne skyte raketter på kontrolltårnet og lyden ble annerledes fra tårnet fordi det ble "trekk" eller vinduene knuste e.l. DET var detaljert, det :) Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Outcast. Det var jo fantastisk, og grafikkmessig ganske forut for sin tid (bildene er fra spillet, som ble sluppet i 1999), men ingen hadde spilt det eller hørt om det (i min krets, iallefall). Jeg har det, men det var altfor krevende for en Cyrix CPU... Konseptet var ganske interessant da. Lenke til kommentar
Notil Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Kvakk Attak husker jeg var driiit tøft når jeg var liten. Også var det et sånn Egypt spill som var skikkelig mind fuck som jeg eide i... Har så skikkelig lyst og spille det men husker ikke hva det het. Endret 19. desember 2009 av Notilhenger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ocarina of Time: Var ikke så gammel (kanskje 6?), hadde nettopp fått Nintendo 64, og ønska meg det til jul. Fikk det og koste meg mye med det. Selv om jeg må ærlig innrømme at Re-dead (tror det var det de het) skremte vannet av meg Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Z Faktisk ikke så lenge siden jeg spilte igjennom det på nytt. Fortsatt ganske vanskelig xP Lenke til kommentar
Hell_Frode Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Det spillet jeg husker ganske godt er Spy vs Spy på Commodore 64. Vært artig å spilt det igjen. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Conker's Bad Fur Day uten tvil! Jeg kommer til å huste det spillet til den dagen jeg dør! Og Gilbert! Dinosauren Gilbert:-) Jeg kommer aldri til å glemme Little Gig Planet heller, men det er jo på ingen måte glemt idag Lenke til kommentar
Patney Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Ocarina of Time: Var ikke så gammel (kanskje 6?), hadde nettopp fått Nintendo 64, og ønska meg det til jul. Fikk det og koste meg mye med det. Selv om jeg må ærlig innrømme at Re-dead (tror det var det de het) skremte vannet av meg Det spillet der er da alt annet enn glemt??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Ocarina of Time: Var ikke så gammel (kanskje 6?), hadde nettopp fått Nintendo 64, og ønska meg det til jul. Fikk det og koste meg mye med det. Selv om jeg må ærlig innrømme at Re-dead (tror det var det de het) skremte vannet av meg Det spillet der er da alt annet enn glemt??? Spør en 12-åring om han har hørt om det. Vil da påstå at det er glemt på lik linje med Conker's. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Spawn, på Dreamcast. Et av de spillene jeg har brukt mest tid på, helt fantastisk gøy coop - slik jeg husker det iallefall! Lenke til kommentar
Patney Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Ocarina of Time: Var ikke så gammel (kanskje 6?), hadde nettopp fått Nintendo 64, og ønska meg det til jul. Fikk det og koste meg mye med det. Selv om jeg må ærlig innrømme at Re-dead (tror det var det de het) skremte vannet av meg Det spillet der er da alt annet enn glemt??? Spør en 12-åring om han har hørt om det. Vil da påstå at det er glemt på lik linje med Conker's. Da er det vel mer "uoppdaget". Med "glemte" spill er vel tankegangen mer spill flere folk holdt på meg før, men som få prater om eller bryr seg om lenger. OoT passer ikke inn i kategorien "glemt" da alle som har spilt det en gang i tiden husker det veldig godt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Ocarina of Time: Var ikke så gammel (kanskje 6?), hadde nettopp fått Nintendo 64, og ønska meg det til jul. Fikk det og koste meg mye med det. Selv om jeg må ærlig innrømme at Re-dead (tror det var det de het) skremte vannet av meg Det spillet der er da alt annet enn glemt??? Spør en 12-åring om han har hørt om det. Vil da påstå at det er glemt på lik linje med Conker's. Da er det vel mer "uoppdaget". Med "glemte" spill er vel tankegangen mer spill flere folk holdt på meg før, men som få prater om eller bryr seg om lenger. OoT passer ikke inn i kategorien "glemt" da alle som har spilt det en gang i tiden husker det veldig godt ah, sånn ja Type spill som ikke satte spor i alle, men akkurat deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå