Jakoozie Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ignition! Spelte berre demoen, men har sjeldan spelt ein demo så mykje. No har eg til og med funne ein plass og laste det ned! http://www.abandonia.com/games/107/download/Ignition.htm Haha det var rått! Husker det godt Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 And one forgotten game to rule them all... The Great Giana Sisters http://en.wikipedia.org/wiki/Giana_sisters Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 husker ikke helt hva spilet het, men det var et skispill der vi skulle stå nedover en bakke, og av og til kom han her -----> og spiste oss Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 husker ikke helt hva spilet het, men det var et skispill der vi skulle stå nedover en bakke, og av og til kom han her -----> og spiste oss Ski or die? Hugsar godt monsteret på biletet i alle fall. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 tror ikke det var et så bizart navn på det Lenke til kommentar
kilik Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) SkiFree. Er nevnt tidligere i tråden. Apropos gamle Windows-spill, noen som husker dette? Endret 25. mars 2008 av kilik Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 *Mineinnlegg...* Ignition var rått ja Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Husker godt Batman & Robin spillet på Nintendo 64, trur jeg det var. Utrolig mange timer med det i co-op mode. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Der er eit spel eg har leita etter lenge.. det var eit FPS Spel... Gammalt... kunne kun bevege siktet og du blei automatisk forflytta når du hadde knerta alle personane innan ditt område... Sinnsykt mange timer med morro!! Husker at en kunne skyte på dekka til politibilane slik dei sprengte og snurra, vist ej ikkje huska masse feil... En kompis kalte spelet Pan Pang på dekk... han er 17 år idag so... Litt lenge sida Huska Death Rally extremt godt!! Endret 26. mars 2008 av Bolivar Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Der er eit spel eg har leita etter lenge.. det var eit FPS Spel... Gammalt... kunne kun bevege siktet og du blei automatisk forflytta når du hadde knerta alle personane innan ditt område... Sinnsykt mange timer med morro!!Husker at en kunne skyte på dekka til politibilane slik dei sprengte og snurra, vist ej ikkje huska masse feil... En kompis kalte spelet Pan Pang på dekk... han er 17 år idag so... Litt lenge sida Huska Death Rally extremt godt!! Har aldri spilt en demo så mye som det spillet. Lenke til kommentar
Fuzoya Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 åååååh, SCORCH Det spillte jeg såååå mye før i tiden! Elsker det ! Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 SORCH? Den utgaven jeg spilte het Tank Wars og kom på en gigantisk floppydisk (5,25"?) til 286'n Fantastisk spill. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Er det bare meg eller hadde Death rally og Ignition passet bra på Xbox Live eller PSN? Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Der er eit spel eg har leita etter lenge.. det var eit FPS Spel... Gammalt... kunne kun bevege siktet og du blei automatisk forflytta når du hadde knerta alle personane innan ditt område... Sinnsykt mange timer med morro!!Husker at en kunne skyte på dekka til politibilane slik dei sprengte og snurra, vist ej ikkje huska masse feil... En kompis kalte spelet Pan Pang på dekk... han er 17 år idag so... Litt lenge sida Huska Death Rally extremt godt!! Det spillet du nevner høres ut som gode gamle Time Crisis eller Die Hard.....husker de fra de gamle coin-op maskinene på senteret. Må forøvrig kaste meg på igjen og mimre tilbake til den første av kompisene mine fikk C64 maskin. Det var kø av unger utenfor døra hans....og mora satte en grense på 4 stykker inne om gangen. Vi spilte "commando" og "Rambo" til fingrene blødde av å hamre løs på Zipsticken det var gamle dagene sine det Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Kilik -> Åja, det var et kongespill! Det spilte jeg mye før, da jeg hadde det. Lenke til kommentar
qazy Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 SkiFree. Er nevnt tidligere i tråden. Apropos gamle Windows-spill, noen som husker dette? Ja, noe så til de grader! Et av diskettspillene jeg husker best fra mine yngre år. Makan til bra spill skal du lete lenge etter. Noen mulighet til å få tak i dette spillet igjen? Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Gode tider, måtte sette meg ned å mimre litt. Husker D.O.T.T ( Day of the tentacle ) som noe av det største, i mitt alt for lange spill liv. Du måtte bla reise tilbake i tid for å få G.Washington til å skrive i grunnloven at alle måtte ha en støvsuger i kjelleren , lurer på hva de gutta røykte når de skrev manus til spillet.... Vil anbefale alle under 25 som ikke har spilt det, kjøp det, den humoren er verd de 50.- det måtte koste. Good times Lenke til kommentar
JensIvar Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Husker godt den dagen jeg fikk Rayman til PC, det var gode tider Ellers husker at jeg spilte Sonic 3 veldig mye. Er det forresten noen her som husker et spill som het The Adventures Of Microman? Lenke til kommentar
fluid_ Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Det er eit spesielt spel eg er på leit etter, som eg ikkje hugsar namnet på. Det fulgte med ein MS-joystick eg handla i perioden 1997-99. Kan nokon moglegens hjelpe meg med å finne utav dette? Eit romspel, med warpdrive og full pakke. Saknar dette spelet. Hellbender? Husker det fulgte med min Sidewinder 3d pro jeg kjøpte i 1997. http://www.gamershell.com/pc/hellbender/screenshots.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Dette husker jeg synes var veldig kjekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå