DemoniZer Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Noen som vet hvor jeg kan finne Dopewars? (originalen) 9317242[/snapback] Orginal kildekode http://sourceforge.net/project/downloading...&use_mirror=ovh Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Et spill jeg aldri kommer til å glemme, hmm la meg se.. Doom 95, visst det heter det, genialt var det i alle fall Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Ignition! Spelte berre demoen, men har sjeldan spelt ein demo så mykje. No har eg til og med funne ein plass og laste det ned! http://www.abandonia.com/games/107/download/Ignition.htm Endret 7. oktober 2007 av Brighto Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Settlers 1 Introen og gameplayet var magisk! Omtale av Settlers finner du her. Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Lunar: Silver Star Story Complete Lunar 2: Eternal Blue Complete Xenogears Planescape: Torment Dragon Warrior VII Wild Arms Brave Fencer Musashi Endret 17. mars 2008 av Shifty Lenke til kommentar
BlindAct Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Det er så mange gamle spill jeg husker, men de jeg husker best, aka de jeg spilte mest, er disse to: The Lost Vikings og Carmageddon Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Settlers 1 Introen og gameplayet var magisk! Kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Husker også at Settlers 1 støttet splitscreen med 2 mus koblet i com portene! Det spilte jeg vanvittig mye med kompiser for mange år siden. Lenke til kommentar
carnerd Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 driver 1 kunne jeg spille i 4-5timer hver dag elsket det,har plata enda. Lenke til kommentar
Stellis Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Et spill jeg aldri glemmer må være det som fulgte med i cornflakes pakkene! Det spillet var skikkelig morsomt! Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Donkey Kong til N64 :D:D Herregud så mye jeg spilte det spillet! Og det samme med Perfect Dark til N64!! Jeg å broren min spilte 2p på det så syyyyyyyyyyyyykt mye, utrolig mange ting man kunne gjøre mtp. stille inn boter og ha de på lag og greier Men for meg er uansett det beste spillet som noen sinne er laget Operation Flashpoint og OPF Resistance. Herregud for noe spill! Bare synd jeg ikke finner CD'ene Endret 20. mars 2008 av Phannyboy Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Donkey Kong til N64 :D:D Herregud så mye jeg spilte det spillet! Og det samme med Perfect Dark til N64!! Jeg å broren min spilte 2p på det så syyyyyyyyyyyyykt mye, utrolig mange ting man kunne gjøre mtp. stille inn boter og ha de på lag og greier Men for meg er uansett det beste spillet som noen sinne er laget Operation Flashpoint og OPF Resistance. Herregud for noe spill! Bare synd jeg ikke finner CD'ene Ikke akkurat glemte spill. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Karate-Ka, eit kremspel på Atarien eg hadde. Eit slag, eit spark, null komboar og drøssevis med fiendar. Det var tider det. Ser Carmageddon er nemt høgare oppe, second that. Det er eit spesielt spel eg er på leit etter, som eg ikkje hugsar namnet på. Det fulgte med ein MS-joystick eg handla i perioden 1997-99. Kan nokon moglegens hjelpe meg med å finne utav dette? Eit romspel, med warpdrive og full pakke. Saknar dette spelet. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Donkey Kong til N64 :D:D Herregud så mye jeg spilte det spillet! Og det samme med Perfect Dark til N64!! Jeg å broren min spilte 2p på det så syyyyyyyyyyyyykt mye, utrolig mange ting man kunne gjøre mtp. stille inn boter og ha de på lag og greier Men for meg er uansett det beste spillet som noen sinne er laget Operation Flashpoint og OPF Resistance. Herregud for noe spill! Bare synd jeg ikke finner CD'ene Ikke akkurat glemte spill. Nei, sant nok, men eg spiller de ikke mer Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Eg hugsar spilane «Tim» og «Captain Claw». Det var tider, det. Bilete av «Tim» Bilete av «Captain Claw» Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Lett valg. Parasite Eve II. Den korte versjonen er et survival/horror på linje med Resident Evil og Silent Hill, men med litt rollespill elementer da hovedpersonen går opp i level og slikt. Ufattelig bra spill, for å si det mildt. Husker spesielt en scene der vi endelig er ferdig nede i militærbasen (eller hva det nå var, er lenge siden jeg spilte det da det er på playstation 1) under jorden og tar heisen opp til frihet... tror man, men man blir møtt av en diger hær av flere dusin fiender, alle vendt rett mot deg... Introen: http://www.youtube.com/watch?v=7UpMBQZYw4w Ting har endelig begynt å roe seg ned litt... Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Vokste opp med Age of Empires 1. Hugsar når 2-ern kom. Det var stas det! Nå er det aktiv AoE 3-speling på meg. Konkurrerar litt også. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 POD (Ubisoft) Fulgte med den første PC-en i familien. Evig kult! Fant spillets introvideo på youtube. Legg merke til hvor elegant og smertefritt den brune bilen venstresvinger og dernest forserer vinduet på vei inn i bygningen. Hva var den ruta laget av mon tro? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Stellis Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Eg hugsar spilane «Tim» og «Captain Claw». Det var tider, det. Bilete av «Tim» Bilete av «Captain Claw» Ahhhh! Det var captain claw det het! spilte det hos en kamerat for mange år siden! Husket ikke hva det het! Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå