Isbilen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Nesten. Street Rod er korrekt, men vi som er gamle nok til å ha spilt de spillene glemmer dem ikke. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Prince of Persia på den gamle IBM PS/2... Dritvanskelig spill, som nå er kommet på Xbox Live Arcade til glede for nye generasjoner Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Dette spillet her kommer jeg aaaaaldri til å glemme: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg skal ikke utrykke meg her om hvor mange timer jeg har spilt dette spillet 9189126[/snapback] Det spillet husker jeg også, ble nok noen timer med det ja. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Haha den (Quackshot) minner meg om Ducktales jeg hadde på Nintendo. Var så gøy å løpe rundt med Onkel Skrue. Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Alley Cat og Big Red Racing Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Dette er et spill som hører hjemme i denne tråden: Beetle crazy cup! Makan til heftig bilspill skal man lete lenge etter! Endret 3. august 2007 av Flaringo Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Jeg leiter etter et VELDIG glemt spill! Det er fra Windows 95 sin tid, og handling var at du var en gutt og ei jente, og skulle samle bokstaver, spillet var 2D og det dukket opp monsterer her og da, og de måtte du helle slim på av alle ting. Noen som husker? 9111636[/snapback] Litt sent svar, men jeg kom ikke over denne tråden før i dag. Spillet du tenker på er Word Rescue fra Apogee Software. Det selges fortsatt i 3D Realms' Online Store! http://www.3drealms.com/word/index.html Endret 3. august 2007 av Spaz Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg leiter etter et VELDIG glemt spill! Det er fra Windows 95 sin tid, og handling var at du var en gutt og ei jente, og skulle samle bokstaver, spillet var 2D og det dukket opp monsterer her og da, og de måtte du helle slim på av alle ting. Noen som husker? 9111636[/snapback] Litt sent svar, men jeg kom ikke over denne tråden før i dag. Spillet du tenker på er Word Rescue fra Apogee Software. Det selges fortsatt i 3D Realms' Online Store! http://www.3drealms.com/word/index.html 9200798[/snapback] Det er ikke mulig Å, minner Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 husker første dataen til fattern. med win 3.1 og greier. det var tider.. der var det et spill der du var en rev elns. som fløy rundt og skøyt ned greier... husker ikke så mye mer annet enn at det var u 2d... noen som vet hva jeg snakker om? hadde vært kult om jeg fant det no sted. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 husker første dataen til fattern. med win 3.1 og greier. det var tider.. der var det et spill der du var en rev elns. som fløy rundt og skøyt ned greier... husker ikke så mye mer annet enn at det var u 2d... noen som vet hva jeg snakker om? hadde vært kult om jeg fant det no sted. 9238753[/snapback] Kan det være Titus the Fox? http://en.wikipedia.org/wiki/Titus_the_Fox Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 rayman 1 og 2 og crash bandicot 2 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 rayman 1 Word! Husker jeg hadde den til PS1. Ikke lite tid jeg brukte for å runde den. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Husker jeg sto opp klokken 5 om morgenen de første dagene jeg hadde Rayman, bare for å få spilt. Det var tider det. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 ah! Golden axe ja! Det var jo genialt! Og stunts! *mimre* Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 oh, btw. ports of call (POC) finnes pr dags dato som 3d-versjon! Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Et spill jeg aldri glemmer, men som jeg tviler på at mange har hørt om: VOODOO KID Har akurat etter mange mange timers leting klart å finne en iso av det. Og i kveld skal det nytes! Lenke til kommentar
Patney Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) ups Endret 18. august 2007 av Patney Lenke til kommentar
Patney Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Det går AN å redigere posten Endret 18. august 2007 av Patney Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Noen som vet hvor jeg kan finne Dopewars? (originalen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå