CAT-scan Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Helt enig. Fantastisk er faktisk ordet. Musikken var helt enorm, grafikken nesten like bra, og spillverdenen og gameplayet konge. Å ha et av verdens beste symfoniorkestre spille fantastisk musikk gjennom hele spillet hjelper noe sinnsvakt på stemningen. Finfint spill. Synd skaperne konket mens de laget nummer to. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det var vel et av de første spillene som ble utgitt på DVD-plate? Og ja, stemningen var brilliant. Vurderer å se om jeg finner det et sted hjemme. Skal ha orginalen ett sted. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det var vel et av de første spillene som ble utgitt på DVD-plate? Og ja, stemningen var brilliant. Vurderer å se om jeg finner det et sted hjemme. Skal ha orginalen ett sted. 9146593[/snapback] Jeg vet jeg har det, men det ligger på lager i huset til foreldra, hehe. Det er litt vanskelig å installere nå tror jeg, man må laste ned en patch, og installere den først eller noe slik. Etter at Appeal konka kom det ikke flere patcher, så den nåværende er ikke helt optimal. Tror dog det finnes en fanskare som har laget noe greier. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Nå har ikke jeg sett igjennom hele tråden, så jeg vet ikke om det har blitt tatt opp før, men noen som husker dette godspillet? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Skifree! Den har damen min lastet ned på pc-en sin. Den og Chips Challenge. Lenke til kommentar
Warz Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg husker jeg alltid prøvde å komme forbi ulven på det spillet ^^, men det gikk aldri Lenke til kommentar
Airbeam Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 ja det var en stormfull dag på begynnelsen av nittitallet. blei indtrodusert for skrue og gjengen. grafikken var rå der og da, men nå i disse dager er den ræva Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 husker little big adventure 2 ja en mye eldre "venn" av meg spilte det. Nå er ikke jeg så gammel (15) så det spillet jeg husker best er nok mario 64 som var ett av de første spillene jeg prøvde. Lenke til kommentar
Erlec Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Toonstruck Et veldig bra eventyr pek og klikk spill som er bra laget =D Lenke til kommentar
Cilpot Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Dette spillet husker jeg som vanvittig moro: Og for ikke å snakke om dette: Eller dette: Minner.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 54 sider og ikke et knyst om Kingdom O' Magic, da snakker vi glemt. Koste meg stort med demoen, men spillet var av en eller annen grunn ikke enkelt å oppdrive; den ene gangen jeg fant det i Göteborg hadde jeg ikke penger. Det led kanskje under ræva eske-syndromet. Lenke til kommentar
Erlec Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 54 sider og ikke et knyst om Kingdom O' Magic, da snakker vi glemt. Koste meg stort med demoen, men spillet var av en eller annen grunn ikke enkelt å oppdrive; den ene gangen jeg fant det i Göteborg hadde jeg ikke penger. Det led kanskje under ræva eske-syndromet. 9187700[/snapback] Jeg har det jeg I mine yngre dager 6-10 spilet jeg masse sånne spill Hand of fate er etspill jeg ikke kan glemme =D Særlig slutten Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Sid meyers Alpha Centauri.. Cede controll of one of your bases Spille bare eeen tur til. Elsker det. Innstallerer det og spiller gjennom med jevne mellomrom Endret 1. august 2007 av okristian1 Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Er et spill jeg aldri glemmer, men ingen andre som husker det. Jeg innbiller meg at det het "Up and Down" og var enten til Amiga eller C64. Spillet gikk ut på å kjøre med en humoristisk liten bil og plukke flagg opp og ned bakker. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg har det jeg I mine yngre dager 6-10 spilet jeg masse sånne spill Hand of fate er etspill jeg ikke kan glemme =D Særlig slutten 9188352[/snapback] Det spiller jeg enda!! Før i mine "gamle dager" satt jeg og moren min å spillte Dr. robotnicks meanbean machine. Etter en god del år senere hadde jeg ikke glemt spillet, men jeg glemte totalt navnet og hva det gikk ut på, og når jeg skulle kjøpe Sonic Mega Collection Plus her om dagen, følgte det selvfølgelig med. (faktisk så har jeg og moren min begynnt å spille det igjen ) Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Dette spillet her kommer jeg aaaaaldri til å glemme: Jeg skal ikke utrykke meg her om hvor mange timer jeg har spilt dette spillet Endret 1. august 2007 av Selvin Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Gud hvor jeg savner det spillet! Må prøve å finne det igjen! Sjekk ut videoen i linken. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Gud hvor jeg savner det spillet! Må prøve å finne det igjen! Sjekk ut videoen i linken. 9189696[/snapback] Jeg liker godt slike spill, men jeg kan ikke si jeg har prøvd akkurat dette. Dere får si ifra om dere finner noe freeware. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Street road 1 og 2 (hvis det er riktig navn) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå