DemoniZer Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hvordan kan jeg skrive opp et glemt spill jeg aldri glemmer? 8975410[/snapback] Kanskje andre har glemt de? Du ser jo tidligere hva folk har gjort, de har skrevet / listet gamle spill de husker, som kanskje andre har glemt. Lenke til kommentar
exmx Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hvordan kan jeg skrive opp et glemt spill jeg aldri glemmer? 8975410[/snapback] Kanskje andre har glemt de? Du ser jo tidligere hva folk har gjort, de har skrevet / listet gamle spill de husker, som kanskje andre har glemt. 8985319[/snapback] djiize. var jo kødd. skjønte jo det. prøvde bare å være litt vanskelig. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 exmx: Forstår ikke hvorfor.. men men.. Hold deg on-topic du. Fortsatt ingen her som har prøvd ut Seven Kingdoms? Har noen spørsmål ang MP. Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Transoprt Tycoon Eit av dei mest geniale spela som er laga. Må ikkje forvekslast med Sid Meier's Railrod Tycoon, som er fleire klassar dårlegare. I transoprt Tycoon kan du bygge båt, tog, fly, bus og lastebil. Målet er enkelt: Å tene mest penger 8974624[/snapback] Nå er vel ikke det spillet så veldig glemt heller... Lenke til kommentar
arianar Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Husker det var et spill som het havets hersker eller noe sånt.Det spesielle var at man kunne ha norsk som språk. Var mye artige ting folk sa i det spillet. Spillet var bygd opp rundt byer og flåter. Det var om å gjøre å ha størst handelsflåte og mest byer. Turbasert multiplayerspill. 6855045[/snapback] Det glemmer jeg nok aldri! Husker jeg fant CDen igjen, men så gikk det ikke an å installere Husker jeg ikke klarte den på høyere vanskelighetsgrader, som jeg gjerne skulle ha prøvd nå. Og så husker jeg animasjonene, synes det var konge! Lenke til kommentar
Floyd88 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Drømmer meg tilbake den første tiden jeg spilte det. Twinsen var rett og slett herlig å spille. Har dere prøvd Little Big Adventure I? Det er umulig å få tak i. 6843815[/snapback] Har LBA1, men får det ikke til og funke på pcen Også har man jo Jazz Jackrabbit, den lille grønne haren. Husker forsatt at på level 2 så var musikken en versjon av Jump. Også de noen geniale spillene til N64 som det ikke er mange som husker. Rush Top Gear Rally Jet Force Gemini Og vet ikke hvor glemt dette spillet er men det er ansvarlig for mange sene netter. Civilization 2 Endret 5. juli 2007 av Floyd88 Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Også har man jo Jazz Jackrabbit, den lille grønne haren. Husker forsatt at på level 2 så var musikken en versjon av Jump.http://www.ibiblio.org/GameBytes/issue21/greviews/jazz1.gif Jeg har fortsatt demoen av Jazz Jackrabbit 1 på diskett liggende et sted Lenke til kommentar
Floyd88 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Også har man jo Jazz Jackrabbit, den lille grønne haren. Husker forsatt at på level 2 så var musikken en versjon av Jump.http://www.ibiblio.org/GameBytes/issue21/greviews/jazz1.gif Jeg har fortsatt demoen av Jazz Jackrabbit 1 på diskett liggende et sted 9013738[/snapback] Heldiggris, fant en torrent i stad så kanskje jeg får spilt det igjen Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Også har man jo Jazz Jackrabbit, den lille grønne haren. Husker forsatt at på level 2 så var musikken en versjon av Jump.http://www.ibiblio.org/GameBytes/issue21/greviews/jazz1.gif Jeg har fortsatt demoen av Jazz Jackrabbit 1 på diskett liggende et sted 9013738[/snapback] Heldiggris, fant en torrent i stad så kanskje jeg får spilt det igjen 9013810[/snapback] Jazz 1 er knallbra. Nummer 2 likte jeg ikke like godt, så vidt jeg husker. Synd at Jazz Jackrabbit 3D aldri ble utgitt Lenke til kommentar
Floyd88 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jazz 1 er knallbra. Nummer 2 likte jeg ikke like godt, så vidt jeg husker. Synd at Jazz Jackrabbit 3D aldri ble utgitt 9013922[/snapback] Jepp, 2ern var ikke spesielt bra, men 1ern er i mine øyne et av de beste plattformspillene som er lagd. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 småkryp Mitt første gameboy colour spill, spilte det masse på kreta. GTA 3 til playstation. 2d spillet jeg aldri glemmer Lenke til kommentar
Warz Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jazz Jackrabbit er genialt En beta versjon av Jazz 3D er faktisk ute, men ikke lovlig. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 småkryp Mitt første gameboy colour spill, spilte det masse på kreta.GTA 3 til playstation. 2d spillet jeg aldri glemmer 9015563[/snapback] GTA3 var jo til PS2 og i 3D lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå