pOOf Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Leter etter et motorsykkelspill. Spillte det veldig mye til Windows 95, med jpysticken min! Noen som tenker på hva jeg mener? Spillet hadde et kjempekult lydspor, og på demoen var det en bane der man kjørte først gjennom byen og så ut på landet. Uff, vil så gjerne huske navnet. Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Noen som husker Hover 950 som fulgte med Windows 95 Plus cd'en eller? :!: Hadde mange artige timer med det spillet! Les om spillet her: http://en.wikipedia.org/wiki/Hover_(video_game) Man kan også laste det ned fra en link på bunnen av siden! Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 (endret) åååÅÅÅ husker the gauntlet og monkey island og seff leisure suit larry og dod ingenting kribler mer i magen enn musikken man får servert når man starter opp monkey island... det er gode minner det synd at det er så få spill med like mye sjarm og eventyrfølelse! Endret 13. september 2006 av tommen_h Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Kings quest V vil alltid ha en spesiell plass i mitt hjerte Her i skogen til den skumle heksa :!: Lenke til kommentar
Tristar Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Noen som husker denne karen? 6851600[/snapback] fy faen.. hva het de spille nå igjen?? Klarte nesten spillet 10 ganger 6851775[/snapback] Var ikke det Munch Odyssey eller Oddworld eller noe? Edit: Typisk... Oddworld: Munch's Oddssey... 6851960[/snapback] Munch's Oddysee? Det het da vel Abe's Oddysee! Fyren på bildet heter Abe, så det blir jo ganske logisk. Deilige spill, var de. 6854968[/snapback] ...men jeg tror bildet kom i forbindelse med utgivelsen av Munch's Oddysee. Husker godt lek og lær med Professor Salvadore, Super Mario Bros: Deluxe Edition og Donkey Kong 64 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 hei. kom plutselig til å tenke på et gammelt spill jeg spilte når jeg var liten, Little big adventure 2. og så lurte jeg på om andre også fikk denne følelsen noen ganger.fikk skikkelig lyst til å spille det.... må også nevne Ski or die 6843695[/snapback] Spilte mye av de to spillene du nevner da jeg var mindre. Ski or Die var kjempekult med big jump på ski! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Drømmer meg tilbake den første tiden jeg spilte det. Twinsen var rett og slett herlig å spille. Har dere prøvd Little Big Adventure I? Det er umulig å få tak i. 6843815[/snapback] Har det liggende på PC'n.. Lenke til kommentar
Gimpen Skrevet 13. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Noen som husker Hover 950 som fulgte med Windows 95 Plus cd'en eller? :!: Hadde mange artige timer med det spillet! Les om spillet her: http://en.wikipedia.org/wiki/Hover_(video_game) Man kan også laste det ned fra en link på bunnen av siden! 6855803[/snapback] husker det, det var gøy, men husker også at vi helt aldri skjønte meningen............ Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 tja, hvor skal man begynne. det startet vel lett med Super mario til NES for så å gå kraftig over i super mario all stars til SNES. Å herre! jeg husker at jeg nesten begynte å grine når jeg hørte credits musikken til super mario bros 3. det var tider.... ellers er jo Little big adventure 1 og 2 klassikere. tror jeg faktisk runda begge 2. litt usikker, var ikke store gutten. Jeg husker jeg spilte Syphon filter veldig mye på Playstation. det var drit tøft å grille folk med den tazer saken. Spiller fortsatt Super mario 3. på psp med emulator. tror det må være verdens beste spill. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Countdown Husker jeg syns det her var så skummelt da jeg var liten. Spillet begynte med at du var sperra inne på mental-sykehus og måtte komme deg ut av rommet ved å gi dørvakten en bille. Så når man endelig kom ut av rommet, så kom du til andre rom der det var fult av blod på gulvet, folk som satt nakne bak glassvindu og ble forsket på, osv. Noe av det som gjorde det skummelt, var at når vaktene oppdaget deg, så nyttet det ikke å drepe de eller rømme. Nei, da var det game over og du var tilbake i rommet ditt. Det lengste jeg kom var ned en etasje Har funnet det frem igjen, og har tenkt å begynne å spille det igjen. Irriterer meg at jeg aldri har runnet det, siden det virker som om historien er bra. Noen andre som har erfaringer med dette spillet her? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Har det liggende her. Meget morsomt spill. :!: Endret 13. september 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Theme Hospital Har det liggende her. Meget morsomt spill. :!: 6857833[/snapback] Det her begynte jeg å spille igjen i sommer. Er på nest siste bane eller no'. Utrolig feet og vittig. Bla fins det er sykdom som kommer etter å ha spist gammel pizzaost eller no' sånt Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Winter Games var jo sinnsykt tøft det og. Husker godt da jeg hoppa nesten 100m på Skihoppinga! *nostalgisk* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Til PC: Dungeon Keeper 2 Star Wars: Galactic Battlegrounds Og til Amiga: Lemmings The Last Ninja Rainbow Island Lenke til kommentar
frodegb Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Abes Oddysee, Stunts, Age of Empires (1) og Theme Park var slagere i barndommen. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Åååh! Lion King! Elska det spillet... Elska delen når Simba var voksen, og faren pratet til han (begynte å gråte hver gang xD) Lenke til kommentar
omgh4x Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Hvordan kan dere glemme Top Gear?! Husker jeg elsket soundtracket til dette spillet . Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Hehe, mange artige spill her! Tror jeg skal ta og lete fram noen gamle cd plater og spille. Lenke til kommentar
Russlebiffen Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Street Rod! Jeg digget den sangen der, og det å bygge på bilene der for å så kappkjøre med de var bare helt rått for en liten tass som meg den gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå