Spirre Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 jeg er rimelig sikker på at stunts og stunt car racer ikke er samme spill. stunts er ganske bra btw Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 leter etter et bilspill som kom til Amiga og PC. Man så ned på banen og det var en slags hinderløype med hopp oljesøl o.l. Lurer på om det var monstertrucks man kjørte med. Sist sett for 10-12 år siden. Noen som vet tittel? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg husker ikke tittel, men jeg tror jeg vet hva du snakker om.. Lenke til kommentar
Sti9nsky Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Nå har jeg ikke gått i gjennom alle postene i tråden, men jeg la ikke merke til noen som nevnte "Eye of the Beholder". Spesielt "2'ern" var bra synes jeg, men det hele startet med "Lode Runner". Husker hvordan en kompis og jeg lagde en enkel batch fil som brukte Debug for å øke poeng, skills osv. or hvordan vi kunne flytte karakteren på den andre siden av døra hvis vi ikke hadde funnet nøkkelen. Min "all-time favoritt": "DUNE 2" Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Husker jeg hadde Asterix.. var dos-basert.. ganske morsomt igrunn Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Prehistoric 2. Det første spillet jeg spilte. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 leter etter et bilspill som kom til Amiga og PC. Man så ned på banen og det var en slags hinderløype med hopp oljesøl o.l. Lurer på om det var monstertrucks man kjørte med.Sist sett for 10-12 år siden. Noen som vet tittel? 8891189[/snapback] Monster Truck Madness? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Arthas, det er eldre enn det. Iallefall det jeg tenker på. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Monster Truck Madness var jo helt konge, men det var i windows98 sin tid, så tror ikke det var på amiga da i såfall... Det er ikke ironman eller noe slikt du tenker på da (som forøvrig ligner på 4x4 offroad på Nintendo 8-bit, så vidt jeg husker) edit: Iron Man Super Offroad Racing http://www.flashback-aw.net/games.php?GameID=2 Endret 19. juni 2007 av Melfacion Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Der har du det jeg tenkte på iallefall Helt rått spill. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 leter etter et bilspill som kom til Amiga og PC. Man så ned på banen og det var en slags hinderløype med hopp oljesøl o.l. Lurer på om det var monstertrucks man kjørte med.Sist sett for 10-12 år siden. Noen som vet tittel? 8891189[/snapback] Ignition? mener det det ganske gammel spill, kjempegøy å spille med Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Monster Truck Madness var jo helt konge, men det var i windows98 sin tid, så tror ikke det var på amiga da i såfall... Det er ikke ironman eller noe slikt du tenker på da (som forøvrig ligner på 4x4 offroad på Nintendo 8-bit, så vidt jeg husker) edit: Iron Man Super Offroad Racing http://www.flashback-aw.net/games.php?GameID=2 8895409[/snapback] Ironman! Lenke til kommentar
TimmyTwo Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Husker godt da jeg spillte Monster Truck Madness... Hadde det veldig morro med å kjøre på de utedoene og få de til å fly lengst mulig, mens man hørte stemmen "Hey, I'm still in here" Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Husker godt da jeg spillte Monster Truck Madness... Hadde det veldig morro med å kjøre på de utedoene og få de til å fly lengst mulig, mens man hørte stemmen "Hey, I'm still in here" 8900827[/snapback] Er det noen mulighet for å få lasta det ned? Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Her er i alle fall en trial versjon av MTM 2: http://www.microsoft.com/games/monster/ Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Blues Brothers til NES! Husker jeg gamet det hele tia! Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Monkey Island og Super Smash Bros 64 <3 Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Fantasmagoria ( tror det skrives sånn? ) var veldig kult syntes jeg. Jeg og en kamerat så på broren til kameraten når han spilte det. Vi ble jo vettskremte av det, men kult var det for det om Vi turte aldri å faktisk spille det da, men... De het Phantasmagoria Har dem liggende et sted, men de funker ikke særlig bra i XP (ikke en gang med DOSBox), så.. Speedboat attack var et bra spill! Noen som husker det? Mvh Erling 6853270[/snapback] En kamerat av meg hadde det. Var litt skoj Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Requiem Ganske kul fps hvor du var en engel, husker ikke helt hva storyen bak det var og hvorfor du var på jorda. Etter hvert som du kom utover i spillet fikk du nye/bedre spells, men du hadde og et stort arsenal av konvensjonelle fps skytevåpen God storyline var det og *kosepå* Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Outlaws Spilte det mye da jeg var liten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå