SF2-Guile Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Husker da et par spill jeg spilte. Battle Bugs og det gamle orginale Global Domination Lenke til kommentar
Kawshu Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Sonic Har nettopp fått kjøpt meg en Sega Mega slik at jeg får spilt Sonic. Lenke til kommentar
Zithor Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Er det et spill jeg spiller om og om og om igjen så må det være Phantasy Star 4: The End of the millennium fra 1994. Dette sega spillet er bare helt fantastisk. Tegningene eller "cut-scenes" som det da skal være er ufattelig bra tegnet. (Anime stil.) Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Han derre kaninen. Jazz Jackrabbit ellerno? Husker ikke :F Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Han derre kaninen.Jazz Jackrabbit ellerno? Husker ikke :F 8872302[/snapback] Ja, han husker jeg også. Men husker ikke helt hva det het nei. Det var morsomt Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 var det ikke motsat da? jack the jazzrabitt?? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 moskus: Ja, der er det. Men uansett. Husker jeg spilte et lite spill der du styrte et romfartøy (tror det var rødt) du så det ovenfra. Også skulle du skyte ned slike meteorer eller lignende som svevde rundt. Når du har skutt dem delte de seg i flere biter og når du har skutt dem igjen kunne det komme ut nye våpen osv. Noen som har peiling på hvilket spill jeg snakker om? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Det fins vel mange flash versjoner av det tror jeg. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 moskus: Ja, der er det. Men uansett. Husker jeg spilte et lite spill der du styrte et romfartøy (tror det var rødt) du så det ovenfra. Også skulle du skyte ned slike meteorer eller lignende som svevde rundt. Når du har skutt dem delte de seg i flere biter og når du har skutt dem igjen kunne det komme ut nye våpen osv. Noen som har peiling på hvilket spill jeg snakker om? 8874251[/snapback] Er ganske mange versjoner av dette opp gjennom årene. Tror originalen var 'Asteroids' som fantes i arkadehaller på 80-tallet - denne ble portert over til datidens datamaskiner etter hvert, og tok former som blant annet Blasteroids, Crazy Comets osv. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Spilte disketten i stykker. 8856660[/snapback] Det hadde jeg glemt, herregud det var et bra spill Lurer også på hva et spill jeg spilte på skolen heter. Gikk ut på at du var en vikinghøvding og hadde kontroll over en landsby. Der hadde du tre (?) typer dyr, og du skulle prøve å avle fram flere, samt sende krigerne dine ut på tokter og avgjøre forskjellige saker. Du kunne skifte mellom flere screens, blant annet et inne i byen og et på rådet. Noen som husker hva det het? Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Viking byen eller noe husker det fra barne skolen Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Ja, kan være noe sånt. Noen som vet hvor jeg kan laste ned? Vi og hadde det på barneskolen Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hva pokker het det bil spillet til Amiga der man kjørte oppe på baner som var "hevet" over bakken på en måte.. Svingene var som man ser på nascar banene liksom, bare flere meter over veien, samt på banene var det enorme hopp. Dette husker jeg at jeg spilte timesvis, dag ut, dag inn Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Zelda - a link to the past, gta2 og doom2 6844491[/snapback] GTA 2 spiller jeg fortsatt. Ganske gøy det. Downloade det gratis fra en side Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hadde det mye gøy med Worms spillene før i tiden, nesten det eneste jeg faktisk spilte før! Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) moskus: Ja, der er det. Men uansett. Husker jeg spilte et lite spill der du styrte et romfartøy (tror det var rødt) du så det ovenfra. Også skulle du skyte ned slike meteorer eller lignende som svevde rundt. Når du har skutt dem delte de seg i flere biter og når du har skutt dem igjen kunne det komme ut nye våpen osv. Noen som har peiling på hvilket spill jeg snakker om? 8874251[/snapback] Øh, du snakker nå om Asteroids, bare et av de mest kjente spillene noensinne (ved siden av Pong, Pacman og Frogger). Endret 17. juni 2007 av CAT-scan Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hva pokker het det bil spillet til Amiga der man kjørte oppe på baner som var "hevet" over bakken på en måte.. Svingene var som man ser på nascar banene liksom, bare flere meter over veien, samt på banene var det enorme hopp. Dette husker jeg at jeg spilte timesvis, dag ut, dag inn 8877174[/snapback] Er ikke det Stunt Car Racer eller noe slikt? Spilte det aldri selv, men har hørt snakk om det Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Shufflepuck Café husker jeg at jeg spillte på min gamle mac. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Det heter stunt car racer, ja. Det fins en mye dårligere versjon av det til PC som het Stunts. Der var ikke veiene fargelagt engang. Spilte SCR mye, det krevde mye ferdigheter og å lære banene helt perfekt, så man ga akkurat riktig gass før de forskjellige hoppene. Festlig å bare prøve å kræsje mest mulig spektakulært også, såklart. Se om man klarte å vrake bilen med et enkelt krasj osv. Herlig motorlyd også. Endret 18. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå