Gavekort Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 fiksa på teksten nå, beklager for dårlig forklaring! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Ah, kom just på et spill som var supert. Klart jeg husker Dune2, Warcraft, Winter / Summer-games, m.m. Men Street Rod 1&2! Ser noen driver på å lager en 3'er nå. Kan tro jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Pandemonium Spilte det heftig mye da jeg var liten, morsomt var det også. Tony Hawk's Proskater 3 til PS1 er vel også ganske glemt, men jeg synes det fortsatt er det beste skatespillet. Alle de nye er så overdrevne. Samme gjelder Cool Boarders 3, beste snowboardspillet gjennom tidene Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Ah, kom just på et spill som var supert. Klart jeg husker Dune2, Warcraft, Winter / Summer-games, m.m. Men Street Rod 1&2! Ser noen driver på å lager en 3'er nå. Kan tro jeg gleder meg! Dune 2 <3<3<3<3<3 men trukke jeg husker WC1 men "2èrn er en klasikker den dag i dag ^^ Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 WC1 husker jeg, det var.. spesielt Lurer fortsatt på om det er noen som har spillt Seven Kingdoms.. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Noen som vet om en spillbar WC1 versjon til XP?? jeg må prøve den ^^ redigert: fjortiss utrykk som henger igjen etter wow... Endret 8. juni 2007 av Dracoknight Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Mulig det funker med DOSbox. Det kjører iallefall de spillene jeg har prøvd så langt.. http://www.bestoldgames.net/eng/old-games/warcraft.php Uten å være for sikker, så går jeg ut i fra det er freeware by now.. Lenke til kommentar
Janster Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg husker mang en stund med http://en.wikipedia.org/wiki/Rags_to_Riche...omputer_game%29 Rags to Riches ! Moro på C64 Jan Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Nox, et glemt mesterverk... Lenke til kommentar
vilrolf Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Virker som eg e litt yngre en de fleste her, men eg for min del vil aldri glemmer: Mario 64 Crusin World Super Smash bros. Endret 10. juni 2007 av vilrolf Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg fant en A-500 her om dagen! Hurra.. fungerte fint også. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Kom over et 10 år gammelt intervju / feature med Sid Meyer http://www.gamespot.com/features/sidlegacy/index.html sitat (husk at dette er 10 år siden (1997)) : I kind of miss the days when games were judged on their game-playing merit alone. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Might and Magric VI og VII Spilles fortsatt =) Nox, et glemt mesterverk... 8823730[/snapback] Gjett om! Det spillte jeg en god del før i tiden! Lenke til kommentar
amiga600 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 dette brukte jeg mange timer på da jeg var yngre... STAR CONTROL Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) pc Captein Comic ja, det spilte jeg mye husker jeg. Larry 1 og Police quest 1 er jo spill man aldrig glemmer. Lost Vikings Stunts (det har jeg enda) Er en del spill jeg husker, men ikke husker navnet på. Spill som gikk amok med en gang man fikk seg litt raskere pc edit: Må jo slenge inn Paratrooper da commandore 64. Steinaldermannen på Sammy lightfoot eller noe i den duren Var jo et bilspill jeg lekte med litt også, hmm hva het nå det igjen da Var det nightrider eller no tro? Endret 13. juni 2007 av Goodall Lenke til kommentar
Hydron Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 The Legend of Zelda: Ocarina of Time var teh shit når jeg var yngre (: Glemmer det aldri. Har tatt det fram et par ganger og spilt igjennom det på Nintendo 64 <3 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Ett spill jeg spilte vannvittig mye før var Transport Tycoon, spilte det igjen for ca. ett år siden tre kompiser nett på det i en hel helg. Like gøy fortsatt Hadde og ett bilspill på C64 hvor vi kjørte race med buggybiler, var ikke mer enn 8 år så husker ikke så veldig mye av det, men gøy det var det ... Ellers har vi Theme Hospital, Rollercoaster Tycoon, Diablo I og II (II spiller jeg fortsatt), Monkey Island. Synes personlig at spill var bedre før. De nye spillene har blitt alt for glorete og komplisert, savner den gode gamle følelsen av å sitte timer foran ett spill og bare glemme tiden Ahhhh, mimre Svarte, tror jeg begynner å bli gammal... Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Spilte disketten i stykker. Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Mine favorittspill som seksåring (1994) med en IBM 486 og Windows 3.11: Golden Axe Jones In The Fast Lane Scorched Earth Prince Of Persia Ducktales Police Quest I, II og litt III (tror versjonen min var bøgga) King's Quest III Space Quest I Lotus II smaken min har i senere tid endt opp til å bli favoritt-titler som (dvs hva jeg har brukt vanvittig mye tid på før versus nå) Total War-serien Europa Universalis-serien Age Of Empires-serien Impressive Games sine byggespill (Caesar, Pharaoh etc.) Blizzard sine spill fra og med Starcraft GTA-serien Guild Wars Battlefield 1942 Lenke til kommentar
Metal_Man Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Betrayal In Ankhara var et rått rollespill. Husker jeg digget Indiana Jones and the Fate of Atlantis også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå