DemoniZer Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Noen her inne som har spillt KKND Crossfire? Jeg har hatt spillet i mange mange mange år, og enda ikke klart å ta alle 21 banene. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Av de mange spillene jeg har spilt er det bare noen få jeg tviler på at jeg noen gang kommer til å glemme. Big Red Race(?) (PC): Jeg vet ikke om så mange har vært borti dette spillet, men det går ut på at man skal kjøre løp med forskjellige kjøretøy, båter, flygemaskiner osv. Man kan kjøre løp i forskjellige land i verden. Uansett, dette må være det første dataspillet jeg spilte head-to-head. Ingenting pr. i dag slår den gleden jeg hadde av å sitte på timesvis ilamme søskenbarnet mitt å kjøre løp og utforske verden utenfor løpa (jepp, det var godt mulig å kjøre utenfor løypa og ta snarveier så lenge man kjøre igjennom checkpoints). Big Red Racing heter spillet (1995) Demo kan lastes ned her: http://www.dosgamesarchive.com/download/game/162 Jeg har forøvrig spillet orginalt på cd hjemme, men cden har desverre blitt utsatt for en del dårlig behandling opp mellom årene... Men fantastisk morsomt spill å spille split-screen på Jeg og broren min spilte det masse, og pleide å spille "sisten" isteden for å kjøre løpene Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 hei. kom plutselig til å tenke på et gammelt spill jeg spilte når jeg var liten, Little big adventure 2. og så lurte jeg på om andre også fikk denne følelsen noen ganger.fikk skikkelig lyst til å spille det.... må også nevne Ski or die og captain comic 6843695[/snapback] Med en gang jeg så tråden hadde jeg tenkt å slenge inn LBA2! (er ikke det lovelig å laste ned nå som det er så gammelt?) Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Ski-Free Noen som husker dette spillet? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Brukte å spille dette mye i gamle dagene ( Klikk på overskriften får info) Download 8029953[/snapback] Ble alltid tatt av den hælvettes yetien, var litt liten når jeg hadde det men likevel. jeg ble så irritert hver gang den yetien kom Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Starships Unlimited Divided Galaxies! Gud, jeg savner det spillet.. Noen som har spillet. please PM meg! Endret 25. mai 2007 av SiRious Lenke til kommentar
Ulvinnen Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 glemmer aldri larry 1, crystal quest, og commander keen Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Jeg husker ikke hva det het.. Top down rpg, med skjold og sverd. Det rundt deg så du nesten ikke, det meste var helt svart før du oppdaget noe. Det er alt jeg kan si.. Ingen som vet namnet på det? Endret 26. mai 2007 av Petersk91 Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Commander keen var skjiten jah Lenke til kommentar
RIP Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Noen her inne som har spillt KKND Crossfire? Jeg har hatt spillet i mange mange mange år, og enda ikke klart å ta alle 21 banene. 8616267[/snapback] Har spillt det litt, gøy å lage sine egne tankser Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Anngående Rick Dangerous, som for øvrig var et av mine yndlingsspill til Amiga, så snublet jeg over dette her forleden: http://rickdangerousflash.free.fr/ En veldig bra laget flash-versjon av Rick Dangerous...MÅ PRØVES! De gamle minnene flommer tilbake, og jeg blir litt rørt når jeg faktisk husker igjen store deler av brettene etter så mange år Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 hei. kom plutselig til å tenke på et gammelt spill jeg spilte når jeg var liten, Little big adventure 2. og så lurte jeg på om andre også fikk denne følelsen noen ganger.fikk skikkelig lyst til å spille det.... må også nevne Ski or die og captain comic 6843695[/snapback] Med en gang jeg så tråden hadde jeg tenkt å slenge inn LBA2! (er ikke det lovelig å laste ned nå som det er så gammelt?) 8617382[/snapback] Er vel det hviis du finner det som freeware, men tviler litt Lenke til kommentar
halvorg Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Tachyon: The Fringe er et spill jeg ALDRI glemmer : ) Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Suddenstrike Et WW2 RTS spill jeg aldri kommer til å glemme Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Big Red Race(?) (PC): Jeg vet ikke om så mange har vært borti dette spillet, men det går ut på at man skal kjøre løp med forskjellige kjøretøy, båter, flygemaskiner osv. Man kan kjøre løp i forskjellige land i verden. Uansett, dette må være det første dataspillet jeg spilte head-to-head. Ingenting pr. i dag slår den gleden jeg hadde av å sitte på timesvis ilamme søskenbarnet mitt å kjøre løp og utforske verden utenfor løpa (jepp, det var godt mulig å kjøre utenfor løypa og ta snarveier så lenge man kjøre igjennom checkpoints). Husker det spillet, ufattelig morsomt den gang det kom ut. Det heter Big Red Racing forresten. vevwr.bmp Endret 27. mai 2007 av enox Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 hei. kom plutselig til å tenke på et gammelt spill jeg spilte når jeg var liten, Little big adventure 2. og så lurte jeg på om andre også fikk denne følelsen noen ganger.fikk skikkelig lyst til å spille det.... må også nevne Ski or die og captain comic 6843695[/snapback] Med en gang jeg så tråden hadde jeg tenkt å slenge inn LBA2! (er ikke det lovelig å laste ned nå som det er så gammelt?) 8617382[/snapback] Er vel det hviis du finner det som freeware, men tviler litt 8708458[/snapback] her er noen gode sider for abandonware: www.freeoldies.com www.abandonia.com det er linker til masse lignende sider på disse... Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Husker "Seven Kingdoms" Andre som har spillt dette? Kun møtt en annen som liker det spillet like mye som meg .. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Må legge til Redneck Rampage, husker jeg syns det var stort å fly rundt med hagla. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Kid Pix! :!: Fant ikke noe bilde, husker at jeg "spilte" det når jeg var liten. var sånn tegne-spill. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) noen som kan hjelpe meg med navn på prog/spill? Kjennetegn: Du kunne velge ferdige trær o.l Dos 16-bit farger Det er et tegneopplegg! Hjelp? Edit: litt mer beskrivelser, beklager dårlig forklaring håper det er fikset nå Endret 5. juni 2007 av Bob_mafia Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 noen som kan hjelpe meg med navn på prog/spill? Kjennetegn: Du kunne velge ferdige trær o.l Dos 16-bit farger Hjelp? 8790232[/snapback] ehh, hva skjer i spillet da? velge ferdige trær?? hva skjer etterpå da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå