kalle_klovn_1990 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 - Et eller annet spill som het Croc etellerannet til psx, hvor man er en liten søt dinosaur/krokodille som skal slåss mot masse slemme folk - Mickey's wild adventure - Karate plus (til amiga) - Mario's cement factory (til nintendo 'game and watch') Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Så har vi også en klassiker som The story of Thor(eller Beyond Oasis som det også heter): 7192158[/snapback] Tenkte bare å nevne at dette nå er ute på virtual console på wii, faktisk flere av spillene som er nevnt i denne tråden er dukket opp der. Selv var det flere her som jeg husker godt. Descent for eksempel, har alle descentspillene, var første spillet jeg spillte multiplayer, jeg og en kompis spilte det flere ganger i uka over modem. Endret 1. mai 2007 av Dipso Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Loom, det spillet sitter jeg fast i 8491957[/snapback] Hvor sitter du fast? Ikke at jeg husker det veldig godt.. men kanskje jeg eller noen andre kan hjelpe. 8503020[/snapback] Takker takk, men jeg skrev feil: Loom satt jeg fast i, skulle jeg ha skrevet, har ikke spilt det på år og dag Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Ja, men da er det greit vet du.. Har ikke spillt det på år og dag selv Lenke til kommentar
amiga600 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 skidmarks og cannon fodder til amiga. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 skidmarks og cannon fodder til amiga. 8554640[/snapback] Absolutt! Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Sikkert blitt nevnt før, men A Hard Days Knight til Amiga var et fantastisk morsomt spill. Og ikke for å snakke om North and South til amiga. Edit: *Slap forehead* er jo Moonstone det heter ja, A Hard Days Knight er jo bare undertittelen(så det riktige navnet litt lengre nede) Endret 10. mai 2007 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Glemmer aldri Ignition... *snip* 8552418[/snapback] gøyal spill ja, holdt på å spille det i mange timer når jeg va mindre... Lenke til kommentar
cas22 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Alex Kidd in Miracle World til Sega Master System! Det aller, aller første TV-spill jeg noen gang prøvde, og siden den gang har jeg vært hektet på dem. Får frysninger bare jeg hører intro-melodien :!: Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Andre klassikere til Amiga: Moonstone Supercars I + II Terrorpods Og til Commodore 64: Choplifter DigDug Enigma Force Kan nevne *mange* flere, men skal ikke legge beslag på tråden. Lenke til kommentar
chewiechubby Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det spillet jeg spilte først i mitt liv og som jeg har spilt\spilte masse før var albion etter det kom final fantasy IX og NWN Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Giants: Citizen Kabuto. helt genialt spill som kom ut i 2001, som jeg fortsatt spiller innimellom. man styrer tre raser: en type romvesen som heter Mecc i Halo-ish drakt som prater med kul engelsk dialekt, et romvesen som bruker sverd og magi eller et stort monster som dreper alt og alle. det er en third person-shooter med basebyggeelementer på noen brett som fungerer ypperlig. spillet starter med at man krasjlander, og man møter et rart individ fra en rase som kalles Smarties. åpningsreplikken til denne alien'en er "Hi. My name is Akhmed, but you can call me Timmy." han er bare en av mange utrolig naive medlemmer av denne rasen man møter på i spillet, som forøvrig prater med kul skotsk aksent. Mye av humoren går ut på hvor dumme disse egentlig er. uten å røpe for mye av historien går spillet ut på å redde Timmy noe som går i vasken etter en veldig kul cutscene og ettervært styrte den onde Reaper-dronningen som har taket på Smartiene. det som jeg synes er genialt med spillet er den gjennomførte humoren. man gleder seg til hver eneste cutscene mens man beveger seg gjennom de flotte brettene. vil si humoren er helt der oppe sammen med Monkey Island-spillene,hvis ikke bedre. hvis du har litt sær humor, må spillet prøves avslutter med et sitat fra Grandpa Borjoyzee: "I would love to help you fight against the Reapers, but i'm old and tired.... plus, me balls are saggy." Endret 7. mai 2007 av Spazz Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Det spillet jeg spilte først i mitt liv og som jeg har spilt\spilte masse før var albion etter det kom final fantasy IX og NWN 8556786[/snapback] "Glemte spill.." Det er jo ikke glemte spill, de er relativt nye Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg spiller ikke glemte spill jeg Spiller bare WoW og CS...Pluss nå som jeg kjeder meg spiller jeg Farcry 1.1 Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg spiller ikke glemte spill jeg Spiller bare WoW og CS...Pluss nå som jeg kjeder meg spiller jeg Farcry 1.1 8562289[/snapback] Det er vel ikke snakk om at så mange her inne spiller de spillene enda, men vi mimrer om spillene som vi spilte en gang som barn. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hehe, glemt og glemt, er jo noen klassikere, men er likevel gamle Donkey Kong Racing 64 (ahh, rett og slett fantastisk) Dxball (spiller det aldri nå, men vil nok aldri glemme det.. ) Hit the ice (sega mega drive) Sonic (smd) også selvfølgelig Dynamite Duke eller noe til SMD Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hvor mange ganger må jeg si at det ikke har noe å si? Selv om ikke alle har glemt de betyr ikke det at de er banna fra denne tråden. Målet med denne tråden var å lage et sted hvor folk kan diskutere de spillene de husker fra barndommen og tidlige tider. 8469251[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå