Gå til innhold

Glemte spill DU aldri glemmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å gud jeg har spillt mye... kan nesten alle spillene man snakker om i denne tråden.

 

Veldig morsomt å se bilder ifra noen av de. Veldig bra han fyren som hadde link til http://www.abandonia.com. Fant masse der jeg har brukt mye tid på.

 

Vil bare også nevne at jeg savner mye ifra de gamle spillene. Det at man ofte døde. OG mange av spillene var svært mørke og dystre. Jeg for min egen del savner det.

 

 

Nå for tiden spiller jeg mest spill some foregår i verdensrommet.

Jeg hadde i min tid veldig gøy med privateer 1 og 2. 2'ern rundet jeg, men ikke 1'ern.

 

Noen som husker sub-war 2050? Tror det het det.

 

eller lands of lore 1. <- faktisk det spillet hvor fadern gikk amok på loftet. så han ikke på flere uker. var bare nede og spiste middag.

 

oi kom nettopp over en SKIKKELIG klassiker: Rise of the dragon

 

eller strike commander, herregud så fett det spillet var.

magic carpet, også sinnsykt fett. ultima 6/7/serpent isle og ultima underworld 2. where in the world is carmen sandiego.

Endret av rivaldo
Lenke til kommentar

Loom var fantastisk bra, det samme var Police Quest.

 

Det feteste spillet av alle var Hero's Quest, senere Quest for Glory.

 

Var mulig å få flere poeng enn det som stod oppført som maks hvis du gjorde abolutt alt! Utrolig gøy!

 

Lærte meg engelsk med de spillene!

 

Flere spillprodusenter som burde lære seg litt gampeplay fra gamle spill

Lenke til kommentar

liker det gamle drømmefal jeg :)og nesten som det chips som han ene her nevnte over bare ar du var en rød ball nesten 2D og du kunne bli jaget av sakser og kunne ikke få diskteter i hue, da døde du og du skulle flytte stein osv, noen som husker navnet??

Endret av TRibal89
Lenke til kommentar
liker det gamle drømmefal jeg :)og nesten som det chips som han ene her nevnte over bare ar du var en rød ball nesten 2D og du kunne bli jaget av sakser og kunne ikke få diskteter i hue, da døde du og du skulle flytte stein osv, noen som husker navnet??

8054592[/snapback]

 

Vet hva du mener, men husker desverre ikke navnet jeg heller.... :hmm:

Lenke til kommentar

Twisted metal, carmageddon, Baldurs Gate, street rod, command and conquer.

 

jeg synes det er morro, street rod, et så eld gammalt spill fengsler mer en alle NFS spilla i dag har gjort tilsammen, med unntak av NFSU2, jeg blir mo i knærne med bul i buksene av Audi TT :)

Endret av Demogorgon
Lenke til kommentar

Etter digilab forrige uke har jeg fått en liten "oldschool-opptur" selv. Hadde NES, SNES, N64, SegaMasterSystem, SegaMegaDrive og Dreamcast oppe og gikk, og fikk spilt fra meg på alle maskinene. Dreamcasten er så sinnsykt undervurdert :D

 

*TOY COMMANDER* FTW!

 

Men spillet som alltid lokker frem et smil er "Bonanza Bros". på sega mega drive

Musikken, detaljene (om man gjemmer seg inn til en vegg kommer det en flue og setter seg på deg som karakteren din slår bort) og alt er bare så herlig klassisk!

post-30672-1172833040_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Hehe.. Gammelt det... (Ikke så gammelt, men alikevel..)

Det var det første spillet jeg spilte på LAN. Men så gikk vi over til CoD:UO... Også ble liksom CoD borte..

Men jeg fant den gamle filen igjen og det er faktisk like bra som både cod:uo og cod 2...

8062693[/snapback]

 

Hehe, ja. Duty er kanskje ikke så gammelt, men bra er det jo :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...