:utakt Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Mega-Lo-Mania Husker jeg hadde dette til Sega Megadrive. Jeg var litt i minste laget for å forstå strategispill, men det var litt gøy likevel. Det virket så avansert, jeg følte meg stor som spilte sånt. Tror ikke jeg klarte første nivå engang, men det er nå så.. Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 -Captain Comic.... Husker eg låg øverst på lista på S.F.O med omlag 900.000 poeng :] Det var i 2.klasse eller noko sån -Return Fire .. husker fetteren min hadde dette for lenge siden spilte det ein god del. -Golden Axe!! yeah! dette spillet har eg brukt ein del tid på :!: Husker når eg og broren min og naboane mine alltid krangla om å vere øksemannen for mange år siden Vi fikk tak i dyr og mange liv og banka alle på spelet. Kom fram til sistebossen hundrevis av ganger og det var alltid like gøy :] Husker også eit gammelt bilspel der ein har bilen sin i garasjen og kan kjøpe nye ting til den. også skal man ut å kjøre mot andre folk. Man kan velge forskjellige biler man vil kjøre mot, og før racet kan man velge om man vil kjøre om bilen. Så om du vinner får du bilen hans. Husker ikkje heilt kva dette spelet heitte da :/ men det var ganske gøy Spelte også eit gammelt Home Alone spel på den første PCen vi hadde i huset. Der ein styrer han gutten Kevin rundt i huset og legger feller for tyvene som kjem etter 20 min elns.. også kjem ein høgt på lista etter kor lang tid det tar før dei fanger deg. Det som var litt teit med dette spillet var at ein trengte berre å gjømme seg i hytta til Kevin, så kunne dei ikkje få tak i deg. Så pleide å gå å sjå på tv mens spelet sto på for å komme høgt på high score lista Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Husker også eit gammelt bilspel der ein har bilen sin i garasjen og kan kjøpe nye ting til den. også skal man ut å kjøre mot andre folk. Man kan velge forskjellige biler man vil kjøre mot, og før racet kan man velge om man vil kjøre om bilen. Så om du vinner får du bilen hans. Husker ikkje heilt kva dette spelet heitte da :/ men det var ganske gøy 8014303[/snapback] Kan det være Street Rod du tenker på? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Å, det er mange spill jeg ikke glemmer.. Bla det lille pc spillet (der du styrer med musa) med en skigåer, og det er om å gjøre å komme ned til mål uten at en ulv tar deg.. hehe.. Hoppet du over buskene begynte de å brenne osv.. Og så var det et annet pcspill der du er Pink panther, og etterforsker en lang sak.. reiser til india og andre land i verden.. Hele spillet er liksom en sak da, og du trykker på ting å tar de med for å løse mysteriet. Det var gøy det. Et annet elgammelt spill som jeg spilte var på en spile maskin.. Ikke nintendo, ikek sega.. husker ikke hva den var, men i allefall var det om Per ulv og " beep beep" Looneytunes typene... Men grafikken var liknende mario bros 1, 2D og lite detaljer.. ulven(coyote) var helt brun og fuglen var rosa.. løp bortover en vei, om å gjøre å komme før ulven.. hehe.. Blir vel litt kjedelig etter en stund, men det er sånne ting man husker fra barndommen. Endret 24. februar 2007 av Lise04 Lenke til kommentar
Oly Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Street Rod er en av de glemte spill jeg aldri glemmer. Savner en etterfølger av dette geniale spillet (Snakker ikke om 2'eren). Grafikken var, nja, spiller ingen rolle, bakgrunnsmusikken var konge og gameplayet helt topp Og så var det et annet pcspill der du er Pink panther, og etterforsker en lang dak.. reiser til india og andre land i verden.. Det var gøy det. Høres ut som "Den Farefulle Ferden". Spillte det på min første PC i 99, akkurat som et "Monkey Island Lite" spill. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Street Rod er en av de glemte spill jeg aldri glemmer.Savner en etterfølger av dette geniale spillet (Snakker ikke om 2'eren). Grafikken var, nja, spiller ingen rolle, bakgrunnsmusikken var konge og gameplayet helt topp 8014428[/snapback] *host* *kremt* Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Å, husker Comix Zone eller noe slik. Spilte det mye når jeg var liten. Du var en sloss figur inni en tegneserie liksom, ganske morsomt. Pluss noen blispill som jeg spilte på Windows 3.1 Edit: Bilde fra Comix Zone Endret 24. februar 2007 av MeVoN Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Å, det er mange spill jeg ikke glemmer.. Bla det lille pc spillet (der du styrer med musa) med en skigåer, og det er om å gjøre å komme ned til mål uten at en ulv tar deg.. hehe.. Hoppet du over buskene begynte de å brenne osv.. Og så var det et annet pcspill der du er Pink panther, og etterforsker en lang sak.. reiser til india og andre land i verden.. Hele spillet er liksom en sak da, og du trykker på ting å tar de med for å løse mysteriet. Det var gøy det. Et annet elgammelt spill som jeg spilte var på en spile maskin.. Ikke nintendo, ikek sega.. husker ikke hva den var, men i allefall var det om Per ulv og " beep beep" Looneytunes typene... Men grafikken var liknende mario bros 1, 2D og lite detaljer.. ulven(coyote) var helt brun og fuglen var rosa.. løp bortover en vei, om å gjøre å komme før ulven.. hehe.. Blir vel litt kjedelig etter en stund, men det er sånne ting man husker fra barndommen. 8014363[/snapback] Og der kom det en jente inn i tråden. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Ehe... Legg merke til at de spillene jeg savner er barnespill.. hmm jaja, jeg elsker å spille spill såe.. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Et annet elgammelt spill som jeg spilte var på en spile maskin.. Ikke nintendo, ikek sega.. husker ikke hva den var, men i allefall var det om Per ulv og " beep beep" Looneytunes typene... Men grafikken var liknende mario bros 1, 2D og lite detaljer.. ulven(coyote) var helt brun og fuglen var rosa.. løp bortover en vei, om å gjøre å komme før ulven.. hehe.. Blir vel litt kjedelig etter en stund, men det er sånne ting man husker fra barndommen. 8014363[/snapback] jeg tipper det var en gammel atari du spillte på da, jeg har nemlig spillt et slikt road runner spill selv en del. hadde det til en atari 2600 som jeg bytta ut i en 7800 etterhvert (gamle spilla funka på begge ) Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 JA! det hørtes kjent ut! GLemte totalt at det het Road runner.. hehe.. jaja Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 The Incredible Machine. Dritkult spill som jeg prøvde hos onkel og tante for sikkert 10 år siden ca. Det kommer faktisk til Xbox Live Arcade snart Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Husker også eit gammelt bilspel der ein har bilen sin i garasjen og kan kjøpe nye ting til den. også skal man ut å kjøre mot andre folk. Man kan velge forskjellige biler man vil kjøre mot, og før racet kan man velge om man vil kjøre om bilen. Så om du vinner får du bilen hans. Husker ikkje heilt kva dette spelet heitte da :/ men det var ganske gøy 8014303[/snapback] Kan det være Street Rod du tenker på? 8014347[/snapback] Jepp!! det husker eg godt fra då eg var mindre Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Husker ikke hva det heter, men mener å huske at det var til mac. Det var to gorillar som sto på hver sitt høyhus og så skulle man kaste bananer på hverandre... Man skulle bedømme vindforhold, styrke og høyde. Det er lenge siden jeg spillte det, men da var det hvertfall rasende festlig... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Husker ikke hva det heter, men mener å huske at det var til mac. Det var to gorillar som sto på hver sitt høyhus og så skulle man kaste bananer på hverandre... Man skulle bedømme vindforhold, styrke og høyde. Det er lenge siden jeg spillte det, men da var det hvertfall rasende festlig... 8018006[/snapback] Det heter noe så original som Gorillas, og ja det EIDE! Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Husker ikke hva det heter, men mener å huske at det var til mac. Det var to gorillar som sto på hver sitt høyhus og så skulle man kaste bananer på hverandre... Man skulle bedømme vindforhold, styrke og høyde. Det er lenge siden jeg spillte det, men da var det hvertfall rasende festlig... 8018006[/snapback] Det heter noe så original som Gorillas, og ja det EIDE! 8018054[/snapback] YESS! You are my saving angel! Noen som vet om det faktisk er mulig å få tak i? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Såvidt jeg husker, så hadde jeg det i ukompilert «.bas», tror det opprinnelig var en slags tutorial-sak til en eller annen basic-distro. Lenke til kommentar
Oly Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Street Rod er en av de glemte spill jeg aldri glemmer.Savner en etterfølger av dette geniale spillet (Snakker ikke om 2'eren). Grafikken var, nja, spiller ingen rolle, bakgrunnsmusikken var konge og gameplayet helt topp 8014428[/snapback] *host* *kremt* 8014447[/snapback] Prøvde dette for lenge siden, men dette virker for meg som et uferdig prosjekt som er lagt på is. Dette er jo tross alt en freeware distribusjon, så man kan ikke ha de helt store forventnignene til denne remaken. Hadde savnet en offisiell etterføler av Street Rod derimot, med nåtidens grafikk, det hadde vært nice Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Husker ikke hva det heter, men mener å huske at det var til mac. Det var to gorillar som sto på hver sitt høyhus og så skulle man kaste bananer på hverandre... Man skulle bedømme vindforhold, styrke og høyde. Det er lenge siden jeg spillte det, men da var det hvertfall rasende festlig... 8018006[/snapback] Det spillet her var i DOS også på PC. Lå til Qbasic. Husker vi hadde morro med det på jobben for en del år siden. hehe. Edit: Her er det. Endret 26. februar 2007 av Darkrevan Lenke til kommentar
Avenged Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Glemmer aldri Tombi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå