DrPhlux Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) prince of persia vil jeg si er så nytt at ganske få har hatt muligheten til å glemme det.. Vel, 18 år er vel i og for seg ganske gammelt (når det gjelder spill ivertfall). Og det er mer enn gjennomsnittsalderen til de som bruker diskusjon.no vil jeg nesten anta. Edit: Prince of Persia was originally released for the Apple II in 1989. One year later it was ported to other personal computers such as the Amiga, the Atari ST, and the IBM PC Compatible. - wikipedia Endret 19. februar 2007 av DrPhlux Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Tipper han sikter til de nyere Prince of Persia-spillene, og ikke det originale. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 du burde vertfall skrive...det gamle prince of persia..for jeg, som sikkert mange andre, viste ikke at det var et gamlere prince of persia Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 du burde vertfall skrive...det gamle prince of persia..for jeg, som sikkert mange andre, viste ikke at det var et gamlere prince of persia Bare prince of persia heter prince of persia. De andre spillene med samme navn heter prince of persia: "undertittel". f.eks: * Prince of Persia: The Sands of Time * Prince of Persia: The Two Thrones Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 du burde vertfall skrive...det gamle prince of persia..for jeg, som sikkert mange andre, viste ikke at det var et gamlere prince of persia 7977451[/snapback] Gamlere? Tror egentlig de aller fleste viste at det spillet er så gammelt... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 du burde vertfall skrive...det gamle prince of persia..for jeg, som sikkert mange andre, viste ikke at det var et gamlere prince of persia 7977451[/snapback] så vi må gjøre en instats fordi DU ikke har satt deg inn i spill? Hurra! Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) nei..dere kan gjør en instatts så folk ikke missforstår å må spør, slik at kvervulanter som meg må kvervulere...got it? btw...er d så forbanna insatts å legge til et ekstra ord som er så meget på 6 bokstaver? Endret 19. februar 2007 av xitto Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 nei..dere kan gjør en instatts så folk ikke missforstår å må spør, slik at kvervulanter som meg må kvervulere...got it? btw...er d så forbanna insatts å legge til et ekstra ord som er så meget på 6 bokstaver? 7977979[/snapback] det var ET tilfelle. Sånn som du oppfører deg begynner denne tråden å ligne et amerikansk advarselsark. "Do not put Nintendo Wii into mouth."Du'h. Vi kan ikke ta utgangspunkt i alle tilfeller hvor folk kan misforstå... Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Tilbake til Topic plis? (kan du motstå de øynene?) Et bra glemt spill er Need for Speed: Hot Pursuit 2. Det var utrolig gøy.Det var til og med mulig å være politiet i det. Hele serien ble ødelagt av Underground-spillene. De tok vekk alt det bra og kastet på oss tuning-tøv. Endret 19. februar 2007 av IamBored Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jones In The Fast Lane Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Silpheed åh, for en stemning! Lenke til kommentar
Kløno Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Descent 1 & 2 fra Interplay. Først spillet med EKTE 3D. (Wolfenstein er 2D, for dei som ikkje viste det) Kanske beste spillet ever, AIen var bedre en det meste som finst idag. Ingen over, ingen ved siden! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (Wolfenstein er 2D, for dei som ikkje viste det) 7998296[/snapback] Nei. Forklar det gjerne. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Wolfenstein, Doom, Duke3D og hele den haugen der, kalles 2.5D. Du beveger deg rundt i et 3D-landskap, og skyter på 2D-sprites. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Lemmings, The Beast Within, Leisure Suit Larry og selvsagt Pong. Også er det alltid disse spillene hvor koblet en joystick mer eller mindre rett til tv'en. Husker ikke hva de heter for øyeblikket. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Wolfenstein, Doom, Duke3D og hele den haugen der, kalles 2.5D. Du beveger deg rundt i et 3D-landskap, og skyter på 2D-sprites. 7998418[/snapback] Rett og slett et definisjonsspørsmål med andre ord. Objektene har ingen dybde, men plassert i et 3D-koordinatsystem... Er dette 3D? Lenke til kommentar
Kløno Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) I desse spillen, viss du fes bevegne deg runt en 3je person(alle objekter egentligt). Så hadde denne personen kun kansje 2 eller 4 sider. Når du bevegde deg rundt 89grader så såg du bare samme bildt av personen(la oss si fronten), fra 90 til 179 grader så såg du siden osv. Spillet bare oppdaterte "opplevelsen" med forskjellige 2D bilder. Hørdes dette forduftigt ut? Endret 22. februar 2007 av Kløno Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Helt OT: Hehe, bra ord egentlig. Forduftigt. Det burde bety noe synes jeg. Lenke til kommentar
Kløno Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Helt OT: Hehe, bra ord egentlig. Forduftigt. Det burde bety noe synes jeg. 8004986[/snapback] forduftig, jur., forståelse av 2D kontra 3D. En persons fatteevne ang. programering og den innvirkning av illusjion som brukes på PC skjermer. aaaa, CAPLEX, here I come. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå