oyvar Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Noen av disse har blitt nevnt, men det er disse jeg husker å være "barndomsspillene" mine Jill of the Jungle Et genialt spill, husker jeg og kompisene mine koste oss godt med dette her Hocus Pocus?!? Du styrer ihvertfall en trollmann som skal få tak i krystallkuler eller noe sånt Torin's Passage http://www.schwimmenlernenimnetz.de/bilder/Torin.jpg Brukte utallige timer på å løse alle gåtene i dette spillet Lion King Mit første spill nuff said Lenke til kommentar
Oly Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Leser at en del nevner de tidligere Zelda spillene på NES, SNES og N64, men hvem kan da glemme Legend of Zelda: Links Awakening DX til GameBoy Color Har rundet dette spillet 4-5 ganger, og ser frem til mitt neste møtet med dette spillet Glemmer heller aldri Pokemon Blue til GameBoy. Har aldri vært noen fan av pokemon generelt, men sitter igjen med gode minner fra dette spillet. Nesten flaut å inrømme at jeg sammenlagt har brukt over 90 timer på dette spillet, i følge statistikken i options-menyen Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Glemmer heller aldri Pokemon Blue til GameBoy. Har aldri vært noen fan av pokemon generelt, men sitter igjen med gode minner fra dette spillet. Nesten flaut å inrømme at jeg sammenlagt har brukt over 90 timer på dette spillet, i følge statistikken i options-menyen 7938678[/snapback] Har også en merkelig forkjærlighet for de tidligste (Red,Blue,Green og Yellow)Pokemon-spillene. Liker ikke pokemon, men disse var gøye. Lenke til kommentar
slickflick Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Men In Black The Game er et spill jeg husker, men som jeg ikke har hørt så mye om i denne tråden ennå! Spillet kom ut i 1997, hvis jeg ikke tar helt feil, og fikk veldig dårlige omtaler Men av en eller annen grunn klarer jeg aldri å glemme det, syns det var en utrolig fet atmosfære og levde meg helt inn i det Er det NOEN som vet hvor jeg kan finne dette spillet? Har søkt på alle torrent-sider og andre warez-sider, men finner ingenting. Spillet var så dårlig at det kanskje burde vært gratis, men har ikke funnet noe Noen som kan hjelpe meg? Endret 15. februar 2007 av slickflick Lenke til kommentar
Marius_r Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Silver er nok det spillet jeg har mest minner fra.. Husker jeg ble helt lamslått av grafikken og hvor kult det var å fekte med sverd i det spillet. "dytt musa opp for å stikke rett frem, dra den tilbake for å snurre 180 grader med sverdet og det samme til høyre og venstre".... Ingen andre bekymringer i verden en om jeg klarte å få tak i den og den orben for til slutt å kunne kjempe mot über-slemme silver + den siste hemmelige bossen... 6844792[/snapback] helt enig der. savner det spillet grusomt! har lasta ned dusinvis av patcher for å få det til å fungere på winxp, men uten hell vurderer å få tak i en eldre pc med win98 for å spille det fantastiske spillet igjen! Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Høres jo litt ut som Die By The Sword. Det var genialt spill på multiplayer. Herre min hatt. Ingenting slår følelsen av å dælje ihjæl en person med ens eget (eller personen man dreper) sitt avkappede bein. Hardcore sier jeg bare. Makan til flott spill på multiplayer skal man lete lenge etter. Det hadde passet perfekt til Wii. Die By The Sword 2 på Wii hadde vært helt ekstremt kult. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Ett spill jeg aldri noensinne vil glemme er det første Command and Conquer spillet, Tiberium Dawn eller noe sånt. =) Utrolig bra spill. Lenke til kommentar
virulence Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Actraiser til Super Nintendo. Heftig spill jeg tilbrakte mange timer med, enten det var kverking av mytologiske skapninger eller bygging av byer. Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Command & Conquer August 31, 1995 Nå har jeg riktignok ikke forsøkt, men det skal visst la seg gjøre å spille dette over nettet. Link Kunne kanskje vært interessant å prøvd. Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Eller hva med Psychic 5: Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) På en tid der "Doom klonene" herjet som verst, og vi ble servert ene drittspillet etter det andre, var det et som skulle skille seg ut betraktelig. Jeg snakker om: Blood Gudene fra Monolith (som bla. står bak F.E.A.R) reiste seg og ga oss dette fantastiske 3D shoot'em up spillet. Du kontrollerer en mann ved navn Caleb, som er medlem av en kult gruppe ved navn "Cult of Tchernobog". Men lederen for denne gruppen forråder Caleb og dreper ham, samt bortfører hans kjære Ophelia Price. Det Tchernobog ikke vet, er at Caleb slettes ikke er død, men at han snart står opp igjen, for å ta hevn! Ikke den mest originale storyen, men fy fader som det funker. Og man finner fort ut hvorfor dette spillet heter "Blood". Blod, gørr, hoder og innvoller flakser rundt, mens man løper i stemningsfulle omgivelser og skyter zombier, munker og andre beist med tommygun, hagler og dynamittkuber. Og hva er vel et episodebasert spill uten en svær jævel å ta på siste bane? Forvent deg flyvende demoner, hunder fra helvette og selve sjefen sjøl, Tchernobog. Etter min mening finnes det ikke et bedre FPS spill. Den mørke, nesten gotiske atmosfæren er til å ta og føle på. Overalt i spillet finner man referanser til kult- og skrekkfilmer som Halloween, Friday 13th osv, noe som gleder en fan av slike filmer. Det er også inkludert en dose humor i det hele, noe som hjelper å trekke det hele opp. Jeg ber til guden min hver dag om at Monolith skal lage en remake i dagens grafikk. Den dagen det skjer (for det vil det gjøre), så kan jeg dø en lykkelig mann. Har du gått glipp av dette spillet, har du gått glipp av et stykke spillhistorie. Bilder (Beklager størrelsen): Blood 2 var forresten en skuffelse av dimensjoner. Alt som het atmosfære og originalitet som var så gjennomført i 1'ern, var helt borte. Anbefaler alle å holde seg unna det spillet. Endret 18. februar 2007 av Tobe__ Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Blood 2 var virkelig søppel, ja. Blood var også svinaktig morsomt på multiplayer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Noen som husker gode gamle stunts?Hadde sinnsykt rå musikk :!: Noen bilder: 7911991[/snapback] Selvsagt! Stunts @ The DOS Spirit Ny omtale idag faktisk, herlige Ugh! fra 1992. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Glemmer heller aldri Pokemon Blue til GameBoy. Har aldri vært noen fan av pokemon generelt, men sitter igjen med gode minner fra dette spillet. Nesten flaut å inrømme at jeg sammenlagt har brukt over 90 timer på dette spillet, i følge statistikken i options-menyen 7938678[/snapback] Når jeg leste dette fikk jeg faktisk lyst til å ta opp igjen pokemon Sitter å spiller Fire Red for øyeblikket. Oh.. The memories... Første GameBoyspillet jeg spilte Lenke til kommentar
Namek Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) såå mange spill med gode minner Husler ikke navnene på alle - Magnus og Myggen - Tanks - doom 2 - et spill jeg ikke husker navnet på.. 2d med masse farger husker jeg - mye mer jeg ikke kommer på Edit: - Red alert - Red faction - Heroes 3 Endret 19. februar 2007 av Namek Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Glemmer heller aldri Pokemon Blue til GameBoy. Har aldri vært noen fan av pokemon generelt, men sitter igjen med gode minner fra dette spillet. Nesten flaut å inrømme at jeg sammenlagt har brukt over 90 timer på dette spillet, i følge statistikken i options-menyen 7938678[/snapback] Når jeg leste dette fikk jeg faktisk lyst til å ta opp igjen pokemon Sitter å spiller Fire Red for øyeblikket. Oh.. The memories... Første GameBoyspillet jeg spilte 7976236[/snapback] I mine øyne er det i barndomen jeg fikk de beste minnene med spill..som f.eks super mario på nes og flint stones, pokemon jeg blir ikke flau av å si at pokemon er et av de beste spillene jeg har spilt Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 - Red alert - Super mario 64 - Sonic the hedgehog (det første) - Super mario bros - Heroes 3 - Magnus og myggen 2 mange gode minner Lenke til kommentar
daruu Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Husker så mange spill.... Spessielt carmageddon og skifree Den følelsen av å kjører over kuer og mennesker i carmageddon kommer jeg aldri til å glemme Vil anbefale folk å sjekke ut DENNE siden! Der finner man en haug med abandona spill feks carmageddon, motoracer warcraft: orcs vs. humans osv Siden krever registrering BTW Lenke til kommentar
radiated Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Deus Ex Master of Orion Dune 2 Stunts Death Rally Prince of Persia Carmageddon Ports of Call Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 prince of persia vil jeg si er så nytt at ganske få har hatt muligheten til å glemme det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå