AnsarAlSatan Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Outcast. Det var jo fantastisk, og grafikkmessig ganske forut for sin tid (bildene er fra spillet, som ble sluppet i 1999), men ingen hadde spilt det eller hørt om det (i min krets, iallefall). 6844114[/snapback] Omfg! Det hadde jeg helt glemt. Jeg husker det nå, meg og lillesøsteren min satt og spilte det og levde oss helt inn i den verden. Det var dritkult, nesten som Morrowind og de der spillene. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Outcast er et av de beste spillene jeg har spilt faktisk. For en fantastisk musikk spillet hadde i tillegg (var vel Moskva symfoniorkester som spilte inn musikk om jeg ikke tar helt feil). Helt forferdelig at det floppet, men så er jo de fleste folk informasjonsfrastøtende sauer, så det er ikke akkurat overraskende. Jeg lurer på hvordan det flyter på dagens maskiner. Det var jo voxel-basert og rendrerte kun med CPU i software, så man måtte ha en rimelig hvass prosessor om man skulle ha det til å kjøre skikkelig. Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Take no prisoners. Endel år siden jeg har spilt det nå, men jeg husker jeg linka det og at det var dritmorsomt (kan vere fordi det var en av de første gangene jeg linka med noen og). Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Jeg vil aldri glemme Day Of The Tentacle! spilte dette spillet da jeg var yngre, brukte utrolig mange timer med dette fantastiske spillet. Skjønte ikke selvsagt ikke hva personene sa siden det var på engelsk, men storkoste meg uansett! Fant det i skuffen i forige uke og spilte gjennom det, tror knapt jeg har ledd så mye med et dataspill noen gang! Genial humor, rett og slett. http://www.wallpaper.web-z.net/wallpaper2/...llpaper_001.jpg Åpningssekvensen = Anbefalses Edit: Kom ut i 1993 Endret 26. januar 2007 av Jerix Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 DoTT er vel et av de mer berømte spillene i eksistens, så spørs vel om det kvalifiserer. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Det viste jeg ikke, er ikke overasket i det hele tatt om det er slik. Mye mulig det dermed ikke kvalifiserer, men glemmer det gjør jeg ikke! Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Tok dette spillet frem fra skuffen igår... Jurassic Park: Trespasser Utrolig bra spill, med fantastisk stemning Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fiffig måte å lage en HP måler på. Når man mister HP blir tatoveringen mer og mer farget Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 7597972[/snapback] ohhh, det husker jeg...... Men har rotet den bort.... Noen som aner hvor jeg kan få tak i en ny?? Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Noen som husker disse fra gode gamle Sega Master System? Bubble Bobble Alex the Kidd Wonder Boy in Monster World Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Best Game EVER!! 7535752[/snapback] Dungeon Keeper 1 og 2 ....Når Bullfrog var halveis i produksjonen av Dungeon Keeper 3, så kom €A og kjøpte hele dritten så stoppa de prosjektet, forbanna /#¤"&"/&¤& BOIKOTT €A! 7537259[/snapback] Shait jeg har lagt mange timer i Dungeon Keeper når jeg tenker etter Sinnsykt genialt spill! Men møkk at EA kom og ødela 3ern, kom ikke akkurat som en bombe... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Episk soundtrack og kvalitetssikret mercenary-moro som var fengslende, selv uten lightsabers! Lenke til kommentar
virulence Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Ultima 7, fantastisk spill jeg tilbrakte mange timer med. Mener å huske å ha lest at Ultima-serien var største inspirasjonskilde for Oblivion. Andre nostalgibomber i farten: - Settlers 1 - Dune 2 - Day Of The Tentacle - Civilization / Colonization - etc etc Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Dune spillene, det var de strategi spillene type RA2? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Husker jeg og bestevennen min pleide å spille Jedi Knight: dark forces 2. Det var gode tider det! Endret 28. januar 2007 av Hamaestra Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Theme park... en drøss disketter for å installere det også var det et spill som hvis man tapte for mye penger på hva det nå var man gjorde, så kom det et lite filmklipp\bilde av en fyr som hoppa ut av vinduet på kontoret sitt..heh..mulig det var theme park? Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Leter etter et motorsykkelspill. Spillte det veldig mye til Windows 95, med jpysticken min! Noen som tenker på hva jeg mener? Spillet hadde et kjempekult lydspor, og på demoen var det en bane der man kjørte først gjennom byen og så ut på landet. Uff, vil så gjerne huske navnet. 6855711[/snapback] Moto racer..? http://www.gamespot.com/pc/driving/motorac...creenindex.html 6861924[/snapback] Jeg tipper han mener Road Rash, siden han snakker om by. Var en vanvittig fartsfølelse i det spillet. så var det skikkelig moro å slå de andre av sine sykler! Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Nes World Cup Soccer! Massevis av gode timer. 6869062[/snapback] Jeg BARE går og venter på at dette spillet skal komme til Wii! Tenk om vi kunne få de opplevelsene tilbake... Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Shait jeg har lagt mange timer i Dungeon Keeper når jeg tenker etter Sinnsykt genialt spill! Men møkk at EA kom og ødela 3ern, kom ikke akkurat som en bombe... 7813966[/snapback] Husker begge to veldig godt og de var store spill, favoritten min var nok når jeg fant ut at jeg kunne ta findens imps som slaver og få dem på din side, trikset var å helbrede dem og passe på helsen under torturen. Lenke til kommentar
Ithildin Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Arcanum. Et av mine aller første rollespill på pc. Jeg fikk det til jul husker jeg, stod opp mitt på natten fordi jeg bare måtte fullføre en eller annen quest og sånn ... Lenke til kommentar
Davram Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Megalomania, fantastik strategispill på Amiga. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Shait jeg har lagt mange timer i Dungeon Keeper når jeg tenker etter Sinnsykt genialt spill! Men møkk at EA kom og ødela 3ern, kom ikke akkurat som en bombe... 7813966[/snapback] Husker begge to veldig godt og de var store spill, favoritten min var nok når jeg fant ut at jeg kunne ta findens imps som slaver og få dem på din side, trikset var å helbrede dem og passe på helsen under torturen. 7819295[/snapback] Jeg syns alltid det var gøy å være en imp også bare loke hardt rundt på hele mappet Men må nesten legge til et spill: Dune 2000. Det scorer ganske høyt på listen min over strategi spill, westwood visste hva de gjorde på sin tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå