Gå til innhold

Glemte spill DU aldri glemmer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

Husker godt Maniac Mansion. Jeg husker jeg pleide å skvette hver gang jeg så de skumle personene. Forresten så har jeg bursdag i dag :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234
Åååh! Lion King! Elska det spillet... Elska delen når Simba var voksen, og faren pratet til han (begynte å gråte hver gang xD)

6858183[/snapback]

Da kan jeg glede deg nok en gang :)http://www.dosspirit.net/?page=vistittel&ID=55

Forøvrig samler vi i The DOS Spirit på gamle spill og spesielt bilder av dem. Hvis du har noe edelt som bare ligger å støver, og har muligheter for å scanne inn originalboks, cd-cover, cd-plater, floppies eller lignende fra orignaler du har liggende hjemme, blir vi sinnsykt glade. Full credit får alle selvfølgelig og alt blir mottatt med takk. Alle submissions blir å finne i vår "The DOS Spirit"-seksjon og lenket til på sine respektive omtaler. Vi tar vare på de gamle dagene :)

Hvis du har lyst å hjelpe til, kan du sende meg en PM, bruke "Kontakt oss"-skjemaet på DOS Spirit her eller sende filene direkte på vår epost: bakkelun [at] gmail [d0t] com.

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

For å øke antall sykler i DOSBox, trykk CTRL+ F12 (CTRL+F11 minsker). 8000-10000 sykler burder holde.

Forøvrig kan du lese vår artikkel om hvordan å bruke DOSbox her.

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar

Jeg hadde en gammel nintendo.

En firkantet grå boks som var forgangeren til nintendo 64. I så fall, der var det et spill om noen slanger som slukte bomber for å få lengre haler. Hele konseptet gikk ut på at man skulle få lengre haler mens man gikk fra brett til brett. Husker ikke lenger navnet på det spillet, men gøyalt var det :!:

Lenke til kommentar

Jeg har en rekke gamle favoritter som jeg kommer på :!: take a look:

Half-life 1 - 1998

Half%20Life%20(1).jpg

Dark forces: Jedi knight - 1997

screen01.jpg

Frontier: elite II - 1993

frontier_2.jpg

liker spesielt "Frontier elite II" :) i dette spillet får jeg en slags frihets følelse... spillet går ut på og reise til ulike solsystemer der du kjøper og selger varer. du kan kjøpe eget romskip, kjøpe deler til det, hjelpe andre solsystemer med og selge dem det de mangler...graffiken er genial til og være fra 1993... go klassiker :thumbup:

Doom2 - 1994

doom2.gif

Wolfenstein 3d - 1992

wolfenstein3d.gif

Sin - 1997/1998

sin022.jpg

Battlezone - 1998

game5_bz.gif

LbA 2 - 1997

lba2.jpg

Lenke til kommentar

Mange gamle spill her som er mine favoritter, men for å ikke gjenta hva andre har skrevet, drar jeg fram en serie som kanskje ikke var så veldig populær, men som jeg elsker og elsket :love:

Creatures!

creatures1b.jpg

Creatures 1:

crea-1.jpg

Creatures 2:

crea2_water.jpg

Creatures 3:

C3NornMeso.sized.jpg

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...