Krankemot Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Å fy faen etter en del leting fant jeg igjen Microman Nostalgi, jeg spilte dette siden før jeg var født (det vil si 4 år kanskje) Kan forresten si at jeg kom forbi den lilla bossen og til neste lilla boss flere ganger da jeg var liten, gjett om jeg ble glad nå Takk Internett! Link: http://community.wvu.edu/~ast002/microman.html Endret 15. desember 2006 av Snobjorn Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 jones in the fast lane,det er ein gamelt spill til dos computer. men spillet "lever" det er litt kult faktisk:P:P Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 På barneskolen hadde de "Chips" på pcn! Det var et kult (men vanskelig) spill Lenke til kommentar
Daagah Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Noken som hugser Outlaws? Kongespel! The Lost Vikings II (eller Norse By Norsewest: Return of the Lost Vikings) må vere eit av yndlingsspela mine. eller det første Ape Escape? Runda det 5 gonger Might and magic VII <33 Theme Hospital anyone? Var så kjekt : ) ooooog HeliCOPS :') Hugser at vi fekk det med den første datamaskina vi fekk, ein gamal IBM faktisk. Eg spelte det konstant, trur eg var 8 år, runda det og Endret 17. desember 2006 av Daagah Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Her er nokre av dei spilla eg kjem ALDRI til å gløyme.. Phantasmagoria Realm's of the Haunting F-Zero Super Mario World TIE Fighter Jedi Knight (det første av dei) Dark Forces (Star Wars første FPS spillet) kan ramse opp fleire, men er for trøtt Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Unirally: Street Fighter 2: Herlige spill. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 ALONE in the DARK JACK IS BACK. er et kongespill og er det fortsatt. har faktisk tenkt å runde det i juleferien. det krever mye tenking og er skrekkelig spennende. desverre går det ikke ann å save med min plate lenger. har det til ps1. kings field var også et dritbra spill til ps1. jeg var bare 6-10 år da jeg spilte de to spillene. ps: går det ann å laste ned alone in the dark jack is back til data, eller laste ned en psone emulator med spillet. Lenke til kommentar
lain Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Day of the tentacle <3 Grim Fandango (nå fikk det mye oppmerksomhet, men fortsatt) Another world Full Throttle Outlaws var genialt, både i lan og sp, for en story. Digger (kanskje bedre kjent som digdug) ^^ Testdrive serien, kanskje den som virkelig satte bilsim på kartet. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 jeg kommer aldri til å glemmer Super Mari 1 og 3 og Duck Hunt det mest geniale spillet ever! Lenke til kommentar
akan Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Magic Carpet Chips jedi knight: the pantomine menace heroes 2 earthbound, Zelda og metroid ( de klart beste spillene på super nintendo) duke nukem ahhh... også ducktales Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) jeg kommer aldri til å glemmer Super Mari 1 og 3 og Duck Hunt det mest geniale spillet ever! 7533643[/snapback] duck hunt var det spillet med pistolen man sjøt and eller leirduer? det var bare konge Nord og sør til NES Ser også at mange har glemte spill som jeg faktisk spiller ennda Endret 19. desember 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Sukk. "Glemte spill om du aldri glemmer" -- Sier det dere virkelig ingenting? Endret 19. desember 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
Såni Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 hmm, Age of Empires 1, Doom 1, Stunts, Street Fighter, Cesar 2 Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 duck hunt var det spillet med pistolen man sjøt and eller leirduer? Ja det var det.. jeg kunne spillet det spillet i flere timer uten å gå lei Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Wow, Doom hadde jeg helt glemt! Fint at du nevnte det. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 det spillet der skjønte jeg ikke bæret av... har vel posta i tråden før engang, siden den stadig popper opp i mine innlegg, men vil nevnte fallout 1&2, stunts, sim city 2000, test drive 2, tim, captain comic, atomic tetris (2 player) TTD og wolfenstein 3d Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Wow, Doom hadde jeg helt glemt! Fint at du nevnte det. 7535724[/snapback] Ja, og ikke minst Super Mario Bros, Duke Nukem, Duck Hunt. De er jaggu meg spill en glemmer lett. Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Best Game EVER!! 7535752[/snapback] Dungeon Keeper 1 og 2 ....Når Bullfrog var halveis i produksjonen av Dungeon Keeper 3, så kom €A og kjøpte hele dritten så stoppa de prosjektet, forbanna /#¤"&"/&¤& BOIKOTT €A! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Constructor (1997) Spillet er abandonware og kan lastes ned gratis blant annet HER! (Men det krever at du har DOSBox) Endret 19. desember 2006 av krizkriz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå