:utakt Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Noen som spilte Dark Colony? Strategispill med aliens mot mennesker. Aliens tålte latterlig mye juling, og blodet spruta ganske heftig i store slag. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Noen som spilte Dark Colony? Strategispill med aliens mot mennesker. Aliens tålte latterlig mye juling, og blodet spruta ganske heftig i store slag. 7308889[/snapback] Jeg har Dark Colony. Spilte det mye når det først kom, og spiller det ennå- det er et kongespill Spilte faktisk akkurat før jeg titta innom her Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Noen som spilte Dark Colony? Strategispill med aliens mot mennesker. Aliens tålte latterlig mye juling, og blodet spruta ganske heftig i store slag. 7308889[/snapback] Spilte demoen og digga det; for lenge siden. Lenke til kommentar
Calc Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Golden Axe Det beste spillet noensinne! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Gears of War! Det kommer jeg aldri til å glemme. Eller Half-Life 2. Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Gears of War! Det kommer jeg aldri til å glemme. Eller Half-Life 2. 7312706[/snapback] nei, men så er de ikke glemt heller da. du får kikke tilbake om et par år og gjenta det da Edit: leif Endret 18. november 2006 av SiRious Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Og der var det en som fattet poenget med tråden: spillet er ikke glemt! Jeg har sett både Doom, Duke Nukem, Red Alert-serien, Half-Life (eneren) og diverse andre uforglemmelige spill som har blitt nevnt i denne tråden her. Med "glemte spill DU aldri glemmer" mener man de spillene som har blitt totalt glemt og forlatt av alle andre enn deg. Lenke til kommentar
Ap0calyptic Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Spillte Dune2 for en god stund siden, kanskje ikke noe jeg bruker tid på nå men hadde utrolig mye gøy med det spille Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Begynte å tenke på Jones In The Fast Lane. Spillte det masse med fetteren min. Er litt ute av dato idag da. Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Jeg husker spesielt to spill, men det jeg husker mest av dem er Shadow Warrior. Det er et Duke Nukem aktig spill, som jeg husker utrolig godt, for når fattern kjøpte seg den første pc'n vi har hatt (glemmer aldri Windows 95 ), fikk jeg og broren min velge oss et spill hver. Bruttern valgte Shadow Warrior, og jeg valgte Thomas og Tim, som er det andre spillet jeg husker godt. Noen bilder fra Shadow Warrior: Endret 22. november 2006 av Ungoliant Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Litt gammel thread ja Men må bare få sagt at Little Big Adventure 2 er et legendarisk spill for meg Har det, og shadow warrior på CD btw, dere har vel spilt the dig, og HEART OF DARKNESS Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Jones in the fast lane! Spillet kan du laste ned lovlig her: http://www.thehouseofgames.net/files/j/jon...st_lane_dos.zip Edit: Nå så jeg akkurat at du hadde nevnt samme spillet, Neppe! Har tonnevis med timer foran dette spillet selv. Back in the days Endret 13. desember 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hvis det finnes noen glemte Final Fantasy spill så kommer jeg ALDRI til å glemme den. Ellers, alt Jedi knight. Å fy søren så bra Jedi Knight er. Å jo! Alle de Japanske RPG'ene som ikke har hatt noe suksse i USA og Europa, å herre hvor gode Japanerne er til å lage RPG's man aldri glemmer. Ligger helt inni hjertet, kommer nok aldri til å forsvine derfra Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Et spill jeg aldri glemmer: Star Wars Roguesquadron, jeg var helt hekta på dette spillet, og hadde gull på alle banene. Et annet artig spill jeg spilte mye: Motocross madness 2, avhengighetsskapende gameplay. Endret 13. desember 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
fizzmann Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Ja, jeg må bare få sagt at de aller gamleste Zelda spillene på Nes og Snes er god gammel årgang, elsker de spilla fremdeles, er så bra story Også må jeg nevne de gamle mario spillene, Super Mario 1, 2, 3 sitter i skoletimene og spiller Mario på emulator når vi har studietid Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Hmm, må bli Kyrandia-serien, Monkey Island-serien, Beneath a Steel Sky, Heroes of Might & Magic 1 & 2. UFO Enemy Unknown og X-com: Terror from the Deep! King's Quest 5, Ultima Underworld 1 & 2 og ikke minst Gobliins-serien! Listen bare fortsetter i det uendelige Vi har de fleste på www.dosspirit.net =) Endret 14. desember 2006 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Rayman 2: The Great Escape må være det mest geniale i verden. Glad jeg fortsatt har CDen. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Mange av spilelne som var på en cd emd 200 spill for windows, for å nevne noen: Microman, ski, og ett spill hvor man skulle skyte jordrotter eller ekorn <3 Savner virkelig den plata med spill, hadde gitt mye for å få den tilbake. Ett annet spill var tvillinger i trøbbel, der var man en av 2 tvillinger som skulle redde den andre, skikkelig adventure ^^ (barnespill) Endret 15. desember 2006 av Snobjorn Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Redneck Rampage! Duke Nukem! Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 for ikke å snakke om Mouse trap til Atari! Musikken ligger i bakhodet mitt fortsatt, og det er kanskje 10 år siden sist jeg spilte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå