Spirre Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 ah, heretic 1 ja, husker det nå, det spillte jeg litt, men kom aldri noe langt. finnes det i en windows xp versjon nå? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Top Gear på Super Nintendo. Dette var vel et av mine første bilspill. Veldig bra fartsfølelse som ble toppet med hardcore synth-musikk. Enkelte ganger tok det rett og slett av når jeg og naboungene spilte. Fattern og naboen satte å spilte hele natten en vending. Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Et spill jeg husker spesielt godt fra mine yngre dager er Tie Fighter fra Lucasarts. Jeg og kompisene brukte mange timer foran skjermen på å skyte ned A-wings, fullføre masse objectives for å få mest mulig medaljer og whatnot... Det var tider det... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Ah, TIE Fighter. Jeg er ikke noe stor fan av spacesims, men dette brukte jeg uforholdsmessig mye tid foran. Mener jeg hadde installert et Gravis Ultrasound-kort rett før, musikken var iallefall himmelsk. Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har så mange minner fra Tie-fighter (og X-wing), ble spillt igjennom noen ganger. Husker grafikken som "god", men syntes at skjermbildene i postene over ser litt pikselert ut? Kan det stemme, altså? Uansett, har noen prøvd å spille det på win xp? Kanskje en dos-emulator vil gjøre susen? Jeg husker at det krevde uhørt mye "conventional memory", så jeg måtte ha en egen bootsekvens for å frigjøre nok.... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Husker grafikken som "god", men syntes at skjermbildene i postene over ser litt pikselert ut? Kan det stemme, altså? 7182073[/snapback] Hehe, det er 320x200 og 256 farger, så du har antageligvis bare nostalgibriller på. Men, det var ingenting å utsette på grafikken da det kom ut. Mener det også var en oppdatert CD-utgave med 640x400-oppløsning. Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Lego rock riders er vell det spillet jeg og noen kompisser brukte mest tid på av alle spill NOEN SINNE. Det værste er at vi aldri "rundet" det. Lenke til kommentar
@_@ Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Championship Manager 93 huske da som om da skulle ha vå i går.... med klassikara som Dion Dublin, Ian Wright, Alan shearer, Paul Gascoigne og Jamie Redknapp.... Huska spelet mens eg spelte FM 07 for eit par min sia..og såg Dion Dublin som aktiv spelar..i ein alder av 37 hehe Huske eit råe strategia som f.eks 6-4 og 1-5-4 funka dødsbra Endret 30. oktober 2006 av @_@ Lenke til kommentar
Metecra Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Hehe, er nesten litt skuffet over at ingen nevnte Jill of the Jungle... Var vel 10 eller noe da jeg begynte å spille det, og det var veldig moro å se henne klatre opp trær og sånt i tangaen sin Husker det var mulig å ha masse våpen i spillet, og at det var mulig å bli til en fisk og en fugl og til og med en frosk Utrolig mange timer jeg kastet bort på det spillet Andre spill jeg ikke glemmer fra barndommen må jo være Xenon 2 Megablast Genial spill der man styrte et romskip og skulle skyte seg gjennom aliens og whatnot Man fikk masssssevis av våpenoppgradderinger, men det beste ved spillet var likevel soundtracken Det var en sånn 4bits eller kanskje 8 bits greie som loopa gjennom hele spillet, og jeg husker jeg rocka skikkelig til det Gode minner Andre spill... Hmm, N64's Golden Eye og Super Smash Brothers... Hvem kan vel glemme de to juvelene?! Heh, må nesten nevne at den eneste grunnen til at jeg gleder meg til å få en ny PC er så jeg skal kunne emulere N64 og PSX Mange timer med moro foran skjermen blir det da. Andre PC spill som ikke har blitt nevnt enda... Lula! Selvsagt må Lula nevnes Man må vel også nevne Heavy Metal F.A.K.K.2 og Hitman: Codename 47 av de "nyere" spillene. Hmmmm... Andre spill, andre spill... Baldur's Gate Husker da jeg endelig kom så langt som til den siste bossen, og måtte levere fra meg spillet til kameraten min som jeg hadde lånt det fra Men i fjor fikk jeg tak i en platinum utgave og fikk spilt det ferdig da, så det var jo kjekt Endret 3. mai 2009 av Metecra Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Husker godt som nevnt Ports Of Call http://www.portsofcall.de noen som har testet 3d versjonen? Der gikk det mange timer, men brukte vel så mange på Syndicate Lenke til kommentar
SesamSesam1 Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Future Wars: Time Travellers The adventures of Willy Beamish Gold rush kommer ikke på fler i farta... Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Ski or Die, Duck tales, Ports of Call, Gauntlet 2 og Jones in the fastlane var jo fete spill Husker også nyere spill som Black Moon Chronicles(fungerer IKKE på windows XP): Så har vi også en klassiker som The story of Thor(eller Beyond Oasis som det også heter): Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 7th Guest. Brukte mange timer på dette spillet. Husker også et annet plattform spill på C64 veldig godt,men navnet på spillet har jeg helt glemt. Mener det var noe med "escape" (ikke escape from golditz).. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Flere som husker Jet Fighter Full Burn? Husker handlingen foregikk i Norge. Var jo ganske realistisk simulator med ganske god grafikk. Det var utrolig morro og lande på hangarskip. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Et spill jeg aldri glemmer er vel Mafia & Gta det første spillet vel å merke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Jet Fighter Full Burn, ah. Jeg har det et sted her, husker jeg elsket det selv om jeg aldri klarte å fullføre det Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Mitt favorittspill gjennom alle tider Gud så mange timer jeg har brukt med det spillet, samt Ocarina of Time til Nintendo 64.. Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Moonstone A Hard Days Knight Endret 31. oktober 2006 av brannmannsam Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Might & Magic spilla glemmer jeg aldri, de har jeg og kameraten min brukt så vanvittig mye tid på og spilt om og om igjen nesten hvert år. Men kun fra nr.6 til nr.8 er verdt å spille imo. ; ) Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Ahh, battlezone! Dere som har dratt det frem igjen, hvordan får dere det til å kjøre i XP? Her går det i ubrukelig softwaremode... :S 7180998[/snapback] Det må vel ha Glide kompatibelt 3Dfx kort det (type Voodoo2 el no)? I så fall så kan du laste ned Glide Wrapper og prøve, den emulerer 3Dfx og Glide. Siden er nede mens jeg skriver dette men den bruker no ellers å være oppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå