Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Glemte spill DU aldri glemmer

Anbefalte innlegg

Er det noen som husker et spill som du skulle stelle istand et bursdags selskap for donald ellr no(husker ikke) først skulle du trykke 1-9 for vor mange gjester du skulle be..så skulle du dra til butikken..der kunne du også trykke på 1-9 for hva slags kjøretøy du skulle ha..i butikken skulle du kjøpe ting til bursdagen... Husker jeg spilte det HELE tia før =)...Er det noen som husker hva det heter?

Endret av --MrDave--
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja det er gammelt...kan tenke meg det er fra sånn rundt 90 tallet ellr no i den durn..vil bare se om det er så morro som jeg husker det...holder på å titte på underdogs nå =) Fant det men dem som har laga det har no sånn copyright ting pån så dem kan ikke leggen ut =P

Endret av --MrDave--
Lenke til kommentar

OOOoooo!! Moonstone!...det var fett.

Kom på en annen klassiker som jeg brukte mange timer på med min gamle Amiga 500

Noen som kjenner igjen disse screensa?

post-90539-1161730622_thumb.jpg

Gode gamle Syndicate Wars fra Bullfrog..............hva hendte vel med det firmaet? De lagde mange klassikere en periode.

post-90539-1161730711_thumb.jpg

post-90539-1161730755_thumb.jpg

Endret av Brede_Skapstroppen
Lenke til kommentar

Gode gamle Syndicate Wars fra Bullfrog..............hva hendte vel med det firmaet? De lagde mange klassikere en periode.

7145233[/snapback]

Bullfrog er kjøp av electronic arts. Peter Molyneux forlot bullfrog og lagde lionhead studios. the rest is history : )

Lenke til kommentar

7145233[/snapback]

Bullfrog er kjøp av electronic arts. Peter Molyneux forlot bullfrog og lagde lionhead studios. the rest is history : )

7151987[/snapback]

Jaja....stemmer jo det, det er jo Peter som er luringen bak Black&White spillene

Merkelig akkurat det der, for B&W gav meg faktisk litt den samme følelsen av å ikke helt skjønne en dritt- - slik som Populous og Powermonger en gang i tiden gjorde :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...