Snytefant Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Er det noen som husker et spill som du skulle stelle istand et bursdags selskap for donald ellr no(husker ikke) først skulle du trykke 1-9 for vor mange gjester du skulle be..så skulle du dra til butikken..der kunne du også trykke på 1-9 for hva slags kjøretøy du skulle ha..i butikken skulle du kjøpe ting til bursdagen... Husker jeg spilte det HELE tia før =)...Er det noen som husker hva det heter? Endret 24. oktober 2006 av --MrDave-- Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Det høres unektelig ganske kjipt ut, men også ganske kjent. Det er gammelt, ikke sant? Har du prøvd å søke på Home of the Underdogs? Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) ja det er gammelt...kan tenke meg det er fra sånn rundt 90 tallet ellr no i den durn..vil bare se om det er så morro som jeg husker det...holder på å titte på underdogs nå =) Fant det men dem som har laga det har no sånn copyright ting pån så dem kan ikke leggen ut =P Endret 24. oktober 2006 av --MrDave-- Lenke til kommentar
czr Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Moonstone!! Husker dette var det råeste jeg kunne spille før. Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Winter Games og Prince of Persia på Bærbar PC med svart-hvit skjerm og Windows 3.1 =) Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) OOOoooo!! Moonstone!...det var fett. Kom på en annen klassiker som jeg brukte mange timer på med min gamle Amiga 500 Noen som kjenner igjen disse screensa? Gode gamle Syndicate Wars fra Bullfrog..............hva hendte vel med det firmaet? De lagde mange klassikere en periode. Endret 24. oktober 2006 av Brede_Skapstroppen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/Bullfrog_Productions Lenke til kommentar
Equtious Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/Bullfrog_Productions 7145726[/snapback] Hi-Octane, utrolig artig spill. Spillte spillet mye når jeg var yngre. Hadde ingen anelse at Bullfrog lagde det spillet. Et spill som aldri vil glemme. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Ignition. Dette bilspillet spilte jeg så sinnsykt mye når jeg var mindre Blues Brothers på NES Dette spillet husker jeg bare bruddstykker av men det har en helt ufattelig underholdningsfaktor. Disse er vel de jeg husker mest av. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Gode gamle Syndicate Wars fra Bullfrog............. Et ufattelig spill som antakeligvis har gitt masse inspirasjon til Honda når de lagde den nye Civic-modellen. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Wasteland - Det føste RPG spillet jeg spillte Fallout - "oppfølgeren" til wasteland mye sort humor her, brukt utrolig mange timer på dette spillet Under A Killing Moon - veldig avanser spill for å være laget i 1994 Legend of kyrandia triologien 1 2 3 Tyrian Jones in the fast lane Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Enda en klassiker. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Tyrian er geniaaaaalt... nuff said Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 R-Type II til Gameboy: Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Micro Machines 2:Turbo Tournament...Drit fett spill...Litt Offtopic: Har lyst tel å spelle det nå men det går ikke på Windows XP..har noen noe forslag? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Micro Machines 2:Turbo Tournament...Drit fett spill...Litt Offtopic: Har lyst tel å spelle det nå men det går ikke på Windows XP..har noen noe forslag? 7149282[/snapback] http://dosbox.com/html/dos.html Virtual PC er også gratis nå, dette kan lastes ned fra Microsofts hjemmesider. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Theme Hospital.. Savner Bullfrog Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Theme Hospital.. Savner Bullfrog 7149938[/snapback] ja, er enig der. vil se Theme Hospital 2. men tror nokk ikke bullfrog kommer med noe mer. btw, kom på at dette spillet kommer snart. er jo da ganske likt Theme Hospital. Hospital Tycoon Endret 25. oktober 2006 av SiRious Lenke til kommentar
defensor Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 OOOoooo!! Moonstone!...det var fett. Kom på en annen klassiker som jeg brukte mange timer på med min gamle Amiga 500 Noen som kjenner igjen disse screensa? Gode gamle Syndicate Wars fra Bullfrog..............hva hendte vel med det firmaet? De lagde mange klassikere en periode. 7145233[/snapback] Bullfrog er kjøp av electronic arts. Peter Molyneux forlot bullfrog og lagde lionhead studios. the rest is history : ) Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 OOOoooo!! Moonstone!...det var fett. Kom på en annen klassiker som jeg brukte mange timer på med min gamle Amiga 500 Noen som kjenner igjen disse screensa? Gode gamle Syndicate Wars fra Bullfrog..............hva hendte vel med det firmaet? De lagde mange klassikere en periode. 7145233[/snapback] Bullfrog er kjøp av electronic arts. Peter Molyneux forlot bullfrog og lagde lionhead studios. the rest is history : ) 7151987[/snapback] Jaja....stemmer jo det, det er jo Peter som er luringen bak Black&White spillene Merkelig akkurat det der, for B&W gav meg faktisk litt den samme følelsen av å ikke helt skjønne en dritt- - slik som Populous og Powermonger en gang i tiden gjorde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå