Gå til innhold

Glemte spill DU aldri glemmer


Anbefalte innlegg

Glemer aldri Gangsters, kuleste mafia spill ever. Dødsfett når man blir "untouchable" og kommer høyere opp på rangstigen enn Frank Nitti og Al Capone..

 

Og hvorfor er ikke det første Warcraft spillet nevnt, det var jo det samme for strategi spill, som Black Sabbath var for metalen...

 

Wolfpack er også verd å nevne, brukte opp en hel sommer bare for å senke destroyere og handelsskip...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stunts var skikkelig kult. Morsomt å bruke loopen til å få sinsyk fart. Hadde mange kjempe morsomme replays : )..

 

- UFO var jo et kjempe gøy spill

- Transport Tycoon

- Big Red Racing

 

Ellers syntes jeg de fleste bullfrog spill var veldig bra.

- Magic Carpet

- Hi-octane

 

Ellers:

- System Shock

- Maniack Mansion , Zac MacCracken, stale bread anyone? : )

 

Skyroads hadde ikke bulfrog et spill som liknet på det?

 

Noen som spillte spud? hørt det kanskje var litt decent

Endret av defensor
Lenke til kommentar
Street Rod! Jeg digget den sangen der, og det å bygge på bilene der for å så kappkjøre med de var bare helt rått for en liten tass som meg den gang.

6858477[/snapback]

 

 

Det var tider det :roll: bynte å spille det igjen for ett par månder sia.. sykli fett.. åsså husker at jeg digga musikken fra radion i værkstedet =)...Husker det første jeg gjorde da jeg klarte å vinne over han "The King" var å løpe rett til faren min å fortelle det **Såå Stålt =)**

Endret av --MrDave--
Lenke til kommentar

Det eneste problemet med SR/SRII er at det blir litt for enkelt etter at man har spilt spillet noen ganger. Det tar ikke såå mange timer å bli fryktelig god i SR/SRII, men for all del. Fantastisk morsomt spill, noen burde prøve å lage en bra remake :)

 

Det er mulig jeg er kresen, men så er favorittspillene mine stort sett open-ended RPG/strategispill og lignende :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...