mkon Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Gode gamle dos spillet, Ducktales:P Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Road rash er Konge da, husker vi gamet det mye, passe vanskelighetsgrad på spillet var det også. Endret 26. september 2006 av spinxzer Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Bomberman! Lenke til kommentar
Rofle01 Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 half life 1... /love Lenke til kommentar
SCV Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Quoted for truth. Få spill jeg har hatt det like moro med som Constructor og Street Wars as. Pokker som jeg savner dem nå Og selvfølgelig funker ikke den eldgamle constructor-cd'en min, og heller ingen av kompisene mine som har dem tilgjengelig. Pokker, når skal jeg lære og aldri lese slike nostalgi-tråder. Blir alltid så deppa når de gode gamle klassikerne ikke er tilgjengelige. 6941753[/snapback] det er sant, men constructor funker bare på gamle OS, funker ikke og kjøre i 2000/XP :/ Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Gidder ikke lese gjennom alle sidene her nå, men på de 4 første er det ingen som har nevnt "688 Attack Sub", som jo var et genialt ubåt-spill.. Det var vel forresten forgjengeren til Silent Hunter-spillene? Ellers var det jo forskjellige NES-spill, da.. "Blades of steel", "Startropics" (har jeg forresten ikke runda enda... ) og "F-15 Strike Eagle".. (Runda det på "general". NES'en måtte stå på ei heil uke før jeg klarte det.. Turde ikke å slå av den..=) Lenke til kommentar
MuD Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Redneck Rampage var eit Sykt Tøft spill på sin tid skulle ønske det hadde blitt lagd ein ny version av det! man kunne, drikke, spy, drite, slå gamle bønder med kubein, skyte høner med hagle osv. Også har man jo Need For Speed 2 SE, var blant det beste i NFS serien Endret 26. september 2006 av MuD Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Jenna Jameson make-yer-own-video-vg Lenke til kommentar
Mith Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Men det er ett spill jeg ikke husker hva heter, mener det var noe "Bomb" eller noe, men dårlig med treff på google osv.. Spillet som jeg husker det: valgte fra 1-8 player og valgte farge, så når spillet startet var det en blå bakgrunn, med masse grønt gress, så hadde man bombe \ kanon som man da skulle skyte de andre med, litt Worms aktig, bare at den kanonen man hadde sto stille, når man skjøt kom det en strek etter kula, og man kunne kjøpes upgrades på våpner og velge mellom 9 forskjellige typer ammo som skulel bli brukt. Den kanonen så ut som en halvsirkel med en strek over (som var selve avløpet), denne styrte man da mot h øyre \ venstre. Kunne ikke flytte på seg. Tankwars bomb heter det. Bomb.exe var navnet på exe fila Endret 27. september 2006 av Mith Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Spill eg ikke glemmer. Wolf3d Goblins DOT Alone in the dark Å et spill eg er usikker på hva hetter. Men var det ikke "Rise of the Triad" ? Actionspill vell og merke. EDIT: Worms er et spill eg aldri glemmer. =) Endret 27. september 2006 av Aykon Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 --Carmageddon-- Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Duke Nukem, Mario, Tekken 3, Coolboarder (tror jeg det hete), Roadrash, Worms armageddon. Endret 27. september 2006 av Lord-of-the-End-Times Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Ooh.. Holdt nesten på å glemme "Shadow Warrior".. Genialt spill.. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Angående Road Rash.. Hvordan får man balltre eller kjetting? : Jeg får bare til å sparke eller slå! Endret 27. september 2006 av Dubster Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Heart Of China Endret 27. september 2006 av Xander^ Lenke til kommentar
albions Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Glemmer alldrig Transport Tycoon Deluxe. Spiller det den dag i dag Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Kan ikke noen endre emnetittelen til "Spill du aldri glemmer", eller noe sånt? Lenke til kommentar
edds Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Glemmer aldri Indiana Jones: And the Fate of Atlantis! Heller ikke Bomberman, og Road Rash som tidligere nevnt i tråden. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Kan ikke noen endre emnetittelen til "Spill du aldri glemmer", eller noe sånt? 6959659[/snapback] Hvorfor det? Det ville jo være noe helt annet... Lenke til kommentar
kdog Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Kan ikke noen endre emnetittelen til "Spill du aldri glemmer", eller noe sånt? 6959659[/snapback] Hvorfor det? Det ville jo være noe helt annet... 6961074[/snapback] Poenget hans var at folk nevner spill nesten alle husker. Gamle klassikere som alle bør kjenne til hører ikke til kategorien "glemte spill". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå