Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Glemte spill DU aldri glemmer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Quoted for truth.

Få spill jeg har hatt det like moro med som Constructor og Street Wars as. Pokker som jeg savner dem nå  :(

Og selvfølgelig funker ikke den eldgamle constructor-cd'en min, og heller ingen av kompisene mine som har dem tilgjengelig.

Pokker, når skal jeg lære og aldri lese slike nostalgi-tråder. Blir alltid så deppa når de gode gamle klassikerne ikke er tilgjengelige.

6941753[/snapback]

det er sant, men constructor funker bare på gamle OS, funker ikke og kjøre i 2000/XP :/

Lenke til kommentar

Gidder ikke lese gjennom alle sidene her nå, men på de 4 første er det ingen som har nevnt "688 Attack Sub", som jo var et genialt ubåt-spill.. :D

Det var vel forresten forgjengeren til Silent Hunter-spillene?

Ellers var det jo forskjellige NES-spill, da.. "Blades of steel", "Startropics" (har jeg forresten ikke runda enda... :p) og "F-15 Strike Eagle".. (Runda det på "general". NES'en måtte stå på ei heil uke før jeg klarte det.. Turde ikke å slå av den..=)

Lenke til kommentar

Redneck Rampage var eit Sykt Tøft spill på sin tid skulle ønske det hadde blitt lagd ein ny version av det!

man kunne, drikke, spy, drite, slå gamle bønder med kubein, skyte høner med hagle osv. :thumbup:

Også har man jo Need For Speed 2 SE, var blant det beste i NFS serien

post-32830-1159303327_thumb.jpg

post-32830-1159303341_thumb.jpg

post-32830-1159303588_thumb.jpg

post-32830-1159303593_thumb.jpg

post-32830-1159303599_thumb.jpg

Endret av MuD
Lenke til kommentar
Men det er ett spill jeg ikke husker hva heter, mener det var noe "Bomb" eller noe, men dårlig med treff på google osv..

Spillet som jeg husker det: valgte fra 1-8 player og valgte farge, så når spillet startet var det en blå bakgrunn, med masse grønt gress, så hadde man bombe \ kanon som man da skulle skyte de andre med, litt Worms aktig, bare at den kanonen man hadde sto stille, når man skjøt kom det en strek etter kula, og man kunne kjøpes upgrades på våpner og velge mellom 9 forskjellige typer ammo som skulel bli brukt. Den kanonen så ut som en halvsirkel med en strek over (som var selve avløpet), denne styrte man da mot h øyre \ venstre. Kunne ikke flytte på seg.

Tankwars bomb heter det. Bomb.exe var navnet på exe fila :)

Endret av Mith
Lenke til kommentar
Kan ikke noen endre emnetittelen til "Spill du aldri glemmer", eller noe sånt? :mad:

6959659[/snapback]

Hvorfor det? Det ville jo være noe helt annet...

6961074[/snapback]

Poenget hans var at folk nevner spill nesten alle husker. Gamle klassikere som alle bør kjenne til hører ikke til kategorien "glemte spill".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...