Dragon Hunter Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Road Rash har også sett slik ut: http://soft.cpatch.org/photo/roadrash.gif 6909899[/snapback] Ikke på Sega. Føste gang det så slik ut, var på 3DO i 1994, denne versjonen ble portet til PC i 1996. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Mange gode minner. Vi begynner lengst tilbake i historien, med NES-spillet "The Guardian Legend". Jeg kom aldri særlig langt, jeg var liten og syns det var dritvanskelig. Det hjalp litt å få "juksekoden" som gjorde at man slapp de RPG-liknende banene, men det var fremdeles altfor vanskelig for meg. Litt seinere var det Sega Mega Drive som var greia, og "Phantasy Star 3" var enormt. Jeg rundet det med ALLE tenkelige kombinasjoner. Kan tro det gikk med mange timer her! Genialt RPG! Spillinteressen ga seg egentlig for ganske lenge sida, så det siste jeg trekker fram er et pc-spill ved navn "Excessive Speed". For en lusen femtilapp var dette en knallinvestering! Plutselig sluttet cd'en å virke, skjønte aldri helt det der. Tok den med til kamerater for å teste den på andre maskiner, men det virka ikke der heller. Plata så helt fin ut på undersida, men..jaja..pælma hele greia. Litt synd, for det var ordentlig kult. Lenke til kommentar
BraKKa Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Might and Magic 8 <3 Spilte det 24/7 når jeg var ca 8 - 9 år, gikk aldri lei... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Road Rash? 6906302[/snapback] Nei, det var annerledes grafikk. 6908201[/snapback] Road Rash har også sett slik ut: http://soft.cpatch.org/photo/roadrash.gif 6909899[/snapback] Njåååh! Flinke mannen. Det var visst det! Lenke til kommentar
bamsebums Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Leisure suit larry spillene. uforglemmelig. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 constructor og street wars? noen som husker disse? ekstremt gode spill Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 jeg fant fram Might & Magic VI - The Mandate Of Heaven her om dagen spiller det hele tiden. gøy gøy gøy men alle her husker vel Jones? det het noe mer og, men vi kallte det alltid for Jones. Du springer rundt i en liten by hvor du studerer, jobber, spiser, kjøper ting til leiligheten din osv... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Skulle nesten ha fartet gjennom M&M 6+7 på nytt. Finfine spill, og flott musikk. Husker jeg hørte på audio-CD-en til M&M 7 utenom spillet. Jones in the fast lane, er spillet du er ute etter. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Et annet überfett «brettspill» er Dr. Drago's Madcap Chase. Det eneste problemet er at det finnes et par exploits som man finner relativt kjapt, noe som forandrer spillet ganske drastisk. Likevel et fantastisk underholdende spill. Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Outlaws,selv om det kanskje ikke er så gammelt... Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Det er vel intet krav om at spillene må være gamle egentlig? Tråden startet vel med LBA2, om det skal være noen målestokk. Lenke til kommentar
Moje Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Er det noen som har husker Pango?? litt sånn pacman aktig. Aldo og Captain Comic også, bringer veldig gode minner.... Pango Aldo Budokan Castle 7th guest Battleground serien Midway Sopwith F-15 strike eagle også et platforspill som het CSI, ICS eller noe lignende. Kosli tråd, fikk meg til å registrere meg Endret 25. september 2006 av Moje Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Er det noen som har husker Pango?? litt sånn pacman aktig. Jepp! Pango var tøft! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 - Metal Gear. - Mario. Lenke til kommentar
Moje Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Husker pappa var mester i pango, nå spiller han kun civilization og ingenting annet. Og musikken i alle disse gamle spillene var så kul. sku ønske eg hadde en egen mimre cd... One must Fall soundtracket var knall:) Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 - Metal Gear.- Mario. 6938898[/snapback] Sikkert ingen som husker dem ... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 (endret) - Metal Gear.- Mario. 6938898[/snapback] Sikkert ingen som husker dem ... 6938991[/snapback] Tydeligvis. To som har nevnt Metal Gear, ser for få Mario her. Endret 25. september 2006 av onyX Lenke til kommentar
SCV Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Husker pappa var mester i pango, nå spiller han kun civilization og ingenting annet. Og musikken i alle disse gamle spillene var så kul. sku ønske eg hadde en egen mimre cd... One must Fall soundtracket var knall:) 6938915[/snapback] Word! finst foresten mange remixer av denne sangen, faktisk temmelig kule Lenke til kommentar
kdog Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 - Metal Gear.- Mario. 6938898[/snapback] Sikkert ingen som husker dem ... 6938991[/snapback] Tydeligvis. To som har nevnt Metal Gear, ser for få Mario her. 6939582[/snapback] Så man skal nevne de store klassikerne for å se om andre husker de? Det er kanskje en grunn for at de ikke er nevnt. Lenke til kommentar
Rincewind Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 constructor og street wars? noen som husker disse? ekstremt gode spill 6932780[/snapback] Quoted for truth. Få spill jeg har hatt det like moro med som Constructor og Street Wars as. Pokker som jeg savner dem nå Og selvfølgelig funker ikke den eldgamle constructor-cd'en min, og heller ingen av kompisene mine som har dem tilgjengelig. Pokker, når skal jeg lære og aldri lese slike nostalgi-tråder. Blir alltid så deppa når de gode gamle klassikerne ikke er tilgjengelige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå