Snoft Skrevet 21. september 2006 Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Googlet det spillet nå og ja, det ligner.. men nei, erikke det. Den grønne bakgrunnen jeg snakker om hadde en farge, og det var lysegrønn, ikke flere som det er på det Schorced gamet. og det var ikke tankser, men kun en halvsirkel med et avløp på, kun 1 farge på den også.. Kan virke som en mye tidligere \ eldre versjon av det spillet der. EDIT: Lastet ned Scorched Earth nå, og kan virke som det er det, bare at det der en nyere versjon! Endret 21. september 2006 av Snoft Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 21. september 2006 Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 Om jeg skal tenkte ordentlig lagt tilbake blir vel Rayman det jeg husker best. Av litt nyere spill syns jeg Mafia var (og er) et utrolig godt spill som til tross solgte veldig dårlig. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 21. september 2006 Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 Road Rash? 6906302[/snapback] Nei, det var annerledes grafikk. 6908201[/snapback] Road Rash har også sett slik ut: Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 21. september 2006 Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Mystical Ninja: Starring Goemon! For eit fantastisk spel! I hvert fall i mine auge. Den dagen dette spelet kjem ut på Virtual Console, vil eg laste det ned og få nostalgisjokk! Endret 21. september 2006 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. september 2006 Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 Ja det spillet var noen av de beste som har blitt lagt husker han fete hun dama han lille raske os.v nei dette må jeg ta fram igjen Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 21. september 2006 Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Rick Dangerous Tok et søk i tråden og fant ingen som hadde nevnt dette spillet. Må fuglene vite hvor mange år siden sist jeg spilte det, men jeg glemmer aldri denne mannen med 5 stusselige skudd i pistolen Endret 21. september 2006 av CurSe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2006 Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 Også hadde han den utrolig snåle "WAAAAAAAAAAAAAAAAA" lyden når han døde. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 21. september 2006 Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 Stunts anyone? Lenke til kommentar
FreeMan Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Vekket mange gode minner denne tråden. Kjøpte en Amiga 500 når jeg var i militæret. Husker jeg spilte Wings når jeg hadde nattevakt. Ble manger timer med Wings siden jeg kun hadde nattevakt siste 6 mnd. :!: Wings Blue Max http://en.wikipedia.org/wiki/Zaxxon Zaxxon Endret 22. september 2006 av FreeMan Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Her er en annen klassiker som jeg tror ikke så mange har hørt om. Søsteren min hadde vært i England om kom tilbake med dette spillet som gave: Wizball! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 (endret) når jeg så wings så tenkte eg på knights of the sky, konge spill. edit: hvorfor skriver jeg "of" alltid feil? Endret 22. september 2006 av Spirre Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Rick Dangerous Tok et søk i tråden og fant ingen som hadde nevnt dette spillet. Må fuglene vite hvor mange år siden sist jeg spilte det, men jeg glemmer aldri denne mannen med 5 stusselige skudd i pistolen klart vi husker rick! hadde det på commodore 64 tror det var 3'ern jeg hadde. er ikke sikker. ene brettet var hvertfall i Egypt. husker enda musikken :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Jeg vet at dette ikke er tiden for å nevne klassikere, men siden så mange har gjort det allerede, og ingen har nevnt elskede Indiana Jones and the Fate of Atlantis må jeg jo bare regne spillet som glemt! 6900549[/snapback] Det at ingen har nevnt det tyder vel heller på at det IKKE er glemt, ergo ikke noe som skal nevnes i denne tråden. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Gamle spill jeg ikke har glemt enda/husker godt: Elite Syndicate Last Ninja The Hobbit (kassettverjonen, uten turbotape) Bard's Tale Zork-serien (og alle Infocomspillene) Solo Flight Way of the Exploding Fist Jumpman Sukk, altfor mange spill fra de dager jeg fremdeles kan huske Øystein Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 pandemonium og som alle har sagt Lba Lenke til kommentar
Emmanuel Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 1942 til C64. Kanonmorsomt flyspill. Jeg og søskenbarnet mitt pleide å sitte hele natta og fly. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Colonization! Hvorfor har ingen laget en oppfølger til det?!! Spillet er gammelt, og grafikken er verre enn i Civ1, men jeg må fremdeles ta det frem med jevne mellomrom fordi det er så bra Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Mafia: City of Lost Heaven. Tidenes spill, uavhengig av spillformat. Rett og slett genialt. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Stunts anyone? 6913454[/snapback] Husker spillet nå når jeg så bildet!Fikk innmari lyst til å spille det nå! Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Lemmings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå