D4NY Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Skal kjøpe nye PC til ein venn av meg, og har valgt ut desse delane: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=34552 Legg merke til at han ikkje skal ha psu, da han allerede har ein MIST 500w.. Han skal heller ikkje ha mus,tastatur, skjerm eller kabinett! Håper alt eg har sutte opp passer sammen Takker for alle svar Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Det passer sammen, men jeg regner med at han vennen din skal spille ? Hva med 2Gb ram isteden da det er så mye bedre til spill ... Lenke til kommentar
D4NY Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Det passer sammen, men jeg regner med at han vennen din skal spille ? Hva med 2Gb ram isteden da det er så mye bedre til spill ... 6843753[/snapback] yeah, den skal brukes til spilling han sat ei grense på ca 8k, så trur at dette oppsettet holder langt Akkurat nå sitter han på pc som lagger i cs 1.6 i oppløysninga 800x600 :!: Uansett, vist han skal oppgradere seinere/snart så hadde jo da 1gb ram komt inn i pc'en med eingang Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Vel da er det bedre å kjøpe 1x1gb og ikke 2x512mb ! Kjøp heller value ram fra Adata som kjører på 667Mhz så kan han også lett klokke den med en kjøler til 200,- Ja det er noe å tenke over det Lenke til kommentar
D4NY Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Vel da er det bedre å kjøpe 1x1gb og ikke 2x512mb ! Kjøp heller value ram fra Adata som kjører på 667Mhz så kan han også lett klokke den med en kjøler til 200,- Ja det er noe å tenke over det 6843841[/snapback] Vist han berre kjøper 1 nå kan han ikkje kjøre Dual-Channel før han kjøper 1 til ... Uansett, har ikkje peiling kvartid han skal kjøpe nytt, så trur eg satser på 2*512.. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Ok men dual channel er ikke så mye bedre og jeg er ikke helt sikker på om conroe utnytter dual channel ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå