Agrostar Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Bestilte ny CPU kjølar her om dagen. Det var Zalman CNPS 7700 ALCU. Da pakka kom var det Zalman CNPS 7700 CU som låg inni. Spørsmålet er da, skal eg bruke den som eg fekk (har pratt med dei eg bestilte hos og det var greitt), eller skal eg få bytta til ALCU. Grunnen til at eg ville ha ALCU var fordi den er lettare. CU veg 918 gram og det er jo ein del. ALCU veg "berre" 600 gram. Er vekta noko å bekymre seg for eigentleg? Takker for alle svar og meiningar. Lenke til kommentar
snarius Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Det spørs vel på kor bra festemekanismen er og om du flyttar mykje rundt på maskina. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Det spørs vel på kor bra festemekanismen er og om du flyttar mykje rundt på maskina. 6843789[/snapback] Festemekanismen kan du sjå film om på www.zalman.co.kr Eg flyttar ikkje så veldigt mykje på maskina, men eg reiser jo på LAN av og til. Lenke til kommentar
ziwiz Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Det anbefales at du ikke flytter så mye rundt på maskinen når du har så tungt cpu kjøler. Men å dra på LAN engang i blant går det nok bra. Ville nok tatt vare på CU! Litt mye strev med å sende fram og tilbake, det tar både tid og koster litt penger... Endret 13. september 2006 av ziwiz Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 CU er betre enn ALCU då. har CU og flyttar på maskina av og til og det går bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå