yolando Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hei har en VW Golf 5 2.0 TDI når jeg kjører på lavt turtall fra 1000omdr og øker videre til nesten 2000omdr får jeg et nøkk i bilen hva er dette?? turbo slår seg inn ved 1750omdr men det skal nu ikke være ett nøkk som man kjenner i hele bilen?? og vis jeg gyver på over 2000omdr blir akselerasjonen opptil 3000 omdr kjempefort(høres ut som man ruser motoren) mens at den daffer av deretter.Den skal jo ha jevn økning helt opptil 4000omdr hva er så dette? Noe feil eller skal det være sånn?? Kjekt å vite, garantien min går ut i november i år. MVH Yolando Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 og vis jeg gyver på over 2000omdr blir akselerasjonen opptil 3000 omdr kjempefort(høres ut som man ruser motoren) mens at den daffer av deretter.Den skal jo ha jevn økning helt opptil 4000omdr hva er så dette? 6843295[/snapback] Bilen skal akselerere som dreiemomentkurven. Typisk kraftigst ved 2000 rpm på dieselmotorer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå