DE1 Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Heisann! Tenkte det kanskje hadde vært morsomt med en liten gentleman konkuttanse..? "Gentleman of HW-LAN" Hvem vil vel ikke ha den prisen? Skulle bare lufte den litt Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Hvordan ville eventuelt kåringen av en gentleman skje? Ved å sjarmere dommere i senk? nei, personlig tror jeg dette var en heller dårlig idê. Men det er jo ikke noe i veien for at du selv kan være en gentleman, og kanskje du får noen gode jentevenner av det .. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 12. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Haha. Har ikke peiling jeg Bare lufta den. - Jeg er en født gentleman så det skal nok gå bra Lenke til kommentar
_Julie_Marie_R Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Joda, jeg er med på den... Vær snillest mulig mot alle jentene som er der... Gi dem brus og godteri og hjelp osv, syns det hørtes topp ut :!: haha..seff uten å bli for pågående da... Sidemannen på tg var eksen (nåværende kjæreste igjen riktignok:P) til en i klassen, han var kjempesnill, ga meg masse cola, hjalp meg med ting og holdt meg med selskap, kjempekoselig Endret 19. september 2006 av _Julie_Marie_R Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg